TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת דלק חתמה על הסכם למכירת 55% חברת הביטוח האמריקאית Republic תמורת 121 מיליון דולר


דלק קבוצה
מנכ"ל קבוצת דלק אסי ברטפלד:" המהלך נעשה בהתאם לתוכנית האסטרטגית של קבוצת דלק להתמקד בתחומי חיפושי הגז ויגדיל את קופת החברה"
בהמשך לתוכנית האסטרטגית של קבוצת דלק למקד את פעילותה בתחום האנרגיה חתמה החברה על הסכם עם קבוצת משקיעים מארה"ב על מכירת 55% מהון המניות בחברת הביטוח Republic שבסיסה בדאלאס טקסס תמורת 121 מיליון דולר. מחיר המכירה מייצג ערך חברה של 220 מילון דולר. הונה העצמי של ריפבליק הינו גם הוא בקירוב 220 מיליון דולר אולם הוא כולל נכסים לא מוחשיים של כ- 60 מיליון דולר כך שהעסקה משקפת מכפיל של מעל 1.35 על ההון העצמי המוחשי.
לרוכשים ניתנה אופציה לרכישת יתרת המניות של Republic (45%) למשך שנתיים ממועד השלמת העסקה, מחיר המימוש של העסקה יהיה על בסיס ערך חברה של 220 מיליון דולר בתוספת ריבית שנתית בשיעור 6.5%.
50% מהתמורה תשולם במזומן והיתרה תועמד כהלוואה לרוכשים למשך 3 שנים הנושאת ריבית של 6.5% לשנה שתשולם באופן שוטף. כל המניות שימכרו יועמדו כבטוחה כנגד ההלוואה.
השלמת העסקה כפופה להשגת אישורים רגולטוריים של הרוכשים וכפופה למספר תנאים מתלים אחרים.

מנכ"ל קבוצת דלק אסי ברטפלד:" המהלך נעשה בהתאם לתוכנית האסטרטגית של קבוצת דלק להתמקד בתחומי חיפושי הגז. תזרים המזומנים מהעסקה יהיה נקי מכל פירעון חוב שכן המניות חופשיות מכל חוב ולכן יגדיל את קופת המזומנים החברה"




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il