TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בהראל לא ממש מתרגשים מאסם


אוסם
ממליצים "משקל שוק" עם מחיר יעד של 46 ש"ח - דיסקאונט של כ-8%
הראל מתחילה בסיקור חברת אסם בהמלצת משקל שוק עם מחיר יעד של 46 ₪, המשקף דיסקאונט של כ-7.8%.

להלן הסקירה: הנהלת החברה פועלת להרחבת סל מוצריה באמצעות שילוב מוצרים מייצור עצמי, יבוא מוצרים מובילים של נסטלה וכן ע"י אסטרטגיה של רכישות כדוגמת בונז'ור ולאחרונה מטרנה. במקביל שוקדת החברה על תהליכי התייעלות מקיפים כגון הקמת המרכז הלוגיסטי וההשתתפות בפרויקט ה-GLOBE של נסטלה העולמית. אנו סבורים כי יכולתה המוכחת של הנהלת החברה עד כה ותהליכים אלו הפועלים במקביל יובילו לשיפור מתמיד ויציב ברווחיותה של החברה.

נסטלה – אסם מוחזקת בשיעור של כ- 54% ע"י חברת נסטלה, קונצרן המזון הגדול בעולם. תחת מטריה זו נהנית אסם מהמשאבים הניהוליים, המקצועיים, והטכנולוגים מהמתקדמים שקיימים כיום. יחד עם זאת, אין להתעלם מכך שיחסי גומלין אלו טומנים בחובם מעצורים בהתרחבות לתחומים ולאזורים בהם כבר פועל הקונצרן בעולם.



מנועי צמיחה– אנו רואים בטבעול את מנוע הצמיחה העיקרי לפעילות החברה. אנו סבורים כי בשנת 2008 נראה את פירות ההשקעה במפעל בצ'כיה ולהערכתנו תצמח פעילות טבעול בכ-30% בשנת 2008. אנו רואים את המוצרים המיובאים מנסטלה ככוח המוביל בצמיחת המכירות לשוק המקומי, זאת לצד הרחבת סל המוצרים הקיים מייצור עצמי.



מטרנה – מזכר הבנות לרכישת 51% מפעילות מטרנה נחתם באוקטובר 2007. מטרנה מהווה עבור אסם תחום פעילות חדש ואנו צופים כי אסם תרחיב את מגוון המוצרים המיוצרים ע"י מטרנה ותשאף לפעול עם מותג זה גם בחו"ל בשוק הכשר. בנוסף, פעילות בתחום זה עשויה להוות פלטפורמה להחדרת מוצרי מזון התינוקות של נסטלה. רכישה זו הנה חלק ממהלך אסטרטגי בו נוקטת החברה מזה מספר שנים להתרחבות באמצעות רכישה של חברות המשלימות את סל המוצרים של החברה.



שיפור במרווחים – השלמתו של המרכז הלוגיסטי החדש, פרויקט ה- GLOBE, איחודי המפעלים, הרחבת פעילות הייצוא וכן שינוי תמהיל המוצרים לשוק המקומי, מביאים אותנו להערכה כי מגמת השיפור במרווח התפעולי תימשך ואף להביא את החברה בתוך כארבע שנים לרמת המרווח התפעולי של חברת נסטלה העומד על כ-14%.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il