TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סקירת מט"ח ושווקים גלובליים


פורקס מטח
בשבועות הקרובים, הדולר עשוי להמשיך ולהתחזק אל מול השקל לרמות של 3.5300 ₪
היורו אל מול הדולר צפוי להתחזק חזרה לרמה של 1.3820 דולר
כך מעריך איציק נוי, מנכ"ל קבוצת ההשקעות הבינלאומית Smart Capital

ביחס לשווקים הגלובליים:
אנו עדים לרוח חיובית בשווקים הבינלאומיים. הבורסות בעולם סגרו בניו יורק שבוע חיובי נוסף. מדד S&P 500 המשיך להתחזק וטיפס ב-0.5% על רקע נתונים פונדמטאלים והודות לנתוני מאקרו כלכליים חיובים שפורסמו במהלך השבוע החולף בארה"ב. מדד דאו ג'ונס נסגר בעלייה של 0.1% והשלים בכך עלייה של 4% בפברואר, מדד נאסד"ק נסוג ב-2.8% השבוע השלילי ביותר בחצי השנה האחרונה על רקע היחלשות המניות הטכנולוגיות.
גולת הכותרת של שבוע המסחר הנוכחי היא נתוני התעסוקה של ארה"ב שיפורסמו ביום שישי הקרוב כאשר הצפי הוא לנתונים חיוביים- עליה של כ- 25 אלף מועסקים ולירידה באחוז האבטלה ל- 6.6%. נתונים אלו יהוו מדד באם כלכלת ארה"ב חזקה דיו וגברה על מזג האוויר הקשה בינואר האחרון.
נתונים נוספים שיתפרסמו במהלך השבוע, היום (יום שני): מדד המחירים לצרכן באירופה. יום שלישי: הכרזת ריבית אוסטרליה, מדד מנהלי הרכש גרמניה ובריטניה, מדד ה- ISM ארה"ב. יום רביעי: מדד ה- ADP ארה"ב, מלאי נפט. יום חמישי: הכרזת ריבית אירופה. יום שישי: נתוני האבטלה ארה"ב.
איציק נוי, מנכ"ל קבוצת ההשקעות הבינלאומית Smart capital: "שיפור בשוק התעסוקה של ארה"ב, בשילוב חג הפסחא שבפתח, עשויים לחזק את המדדים הגלובאליים ולהביאם להמשך עליות לרמות השיא שנסחרו בתחילת החודש ואף לפריצת שיאים אלו. המדדים עשויים להתחזק עד ל- 8 באפריל בו תיפתח עונת הדו"חות באופן רישמי עם פרסום הדוחות של אלומיניום אלקואה. כאשר הצפי לעונת הדו"חות הוא - ירידה חדה לעומת הפרסומים ברבעון אשתקד ואנו נהיה עדים לתיקון טכני יורד של בין 5-8% בשווקים".

באשר למסחר בדולר/שקל: "הצמד סוגר שבוע שני חיובי ברציפות, לאור התחזקות הדולר בעולם לאחר צמצום רכישות האג"ח בארה"ב. בטווח הקצר, צפוי הצמד להיסחר ברמות של 3.50 כאשר ההתנגדות ההבאה תמצא באזור 3.53ש"ח".
באשר למסחר באירו/דולר: "ירידת האירו לעומת הדולר משפרת את מחירי הקניה לטווח הארוך, אשר שומר על מבנה שוורי (מגמת עליה), ומקטלגת את הירידות כתיקון טכני בלבד. כאשר הצמד נסחר מעל לרמת התמיכה 1.3500. ירידות בצמד זה שנצפו בשבועיים האחרונים, נובעים מנתונים חיוביים בארה"ב והתחזקות הדולר בעולם. בטווח הבינוני נוכל למצוא את הצמד ברמות 1.3820.
באשר למסחר בזהב: "הזהב השבוע עמד במרכז המסחר כאשר שבר את רמת התמיכה 1300 כלפי מטה ואף בדק את רמת התמיכה של 1285. אישור להמשך מגמת הירידה הקצרת טווח בזהב ליעד של 1250 כתמיכה הראשונה".



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il