TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

כיטוב פארמה תקיים מכרז לציבור לגיוס עד 25 מיליון מניות


ביומד
בעלי העניין בחברה התחייבו להשתתף בהנפקה ולהשקיע כ-5 מיליון שקלים
כיטוב פארמה, המפתחת תרופות קומבינציה הנערכת לתחילת ניסוי שלב 3 בקרוב, תקיים היום מכרז ציבורי להנפקת מניות. החברה תציע לציבור 25,000 יחידות של 1000 מניות, כיטוב פארמה החליטה ליצור מכרז על מחיר המניה, על ידי כך שלמכרז לא יהיה באופן מעשי מחיר מינימום.

כל מבקש רשאי להגיש עד שלוש בקשות במחירים שונים ובלבד שמרווחי המחיר הנקובים יהיו בסך של 100 ש"ח, באופן שבו המדרגה הראשונה שבה ניתן להזמין יחידות מעל למחיר המינימאלי הינה 200 ש"ח ולאחריה ניתן להזמין יחידות במחיר של 300 ש"ח, 400 ש"ח וכו'.

בעלי העניין בחברה ד"ר פול ווימאק, מר יצחק ישראל, מר שמחה ראק ומר שיר רויכמן התחייבו להשתתף בהנפקה בכ-5 מיליון ₪, במחיר 1 ₪ למניה.

בנוסף, הודיעה החברה כי בכוונתה לפעול לביצוע הנפקת זכויות בתקופה הקרובה, במסגרתה יוצעו, ללא תמורה, לבעלי המניות של החברה ביום הקובע להנפקת הזכויות, כתבי אופציה לרכישת מניות של החברה.

כיטוב פארמה הוקמה על ידי יוצאי FDA ומומחים מתחום הפארמה ומפתחת תרופות המשלבות שתי תרופות קיימות ומאושרות בטבליה אחת במטרה להפחית את תופעות הלוואי של אחת מהתרופות על ידי הוספת החומר הפעיל של התרופה השנייה. החברה מתמקדת בפיתוח של תרופות השילוב – KIT-302 ו-KIT 301, אשר מיועדות להקלה בכאב לחולים הסובלים מדלקת מפרקים ניוונית (Osteoarthristis או OA) ללא סיכון בהעלאה של לחץ הדם, תופעת הלוואי בתרופות הקיימות כיום לטיפול בכאב מסוג זה, אשר עלולה להביא לסיבוכים כמו שבץ, התקפי לב ואף מוות.

המוצר המוביל של החברה- KIT-302, נמצא בשלב רגולטורי מתקדם עם אישור FDA בכתב לתחילת ניסוי שלב III במתווה יחודי אשר יתחיל במהלך הרבעון השני של השנה.

KIT-302 עשוי להפחית משמעותית סיכון של לחץ דם גבוה, שבץ ומוות, הקיים בתרופות המובילות בשוק; הגשת NDA (בקשה לאישור לשיווק של תרופה) ל FDA במוצר המוביל של החברה צפויה במהלך שנת 2015.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il