TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

צפי עסקאות בהיקף של למעלה מ-2.2 מיליארד ₪


צפויות להיחתם בתערוכת קלינטק 2014 כתוצאה ממפגשים עסקיים בין מציגים לבין מקבלי החלטה ומשקיעים מהארץ ומחו"ל
הועידה והתערוכה הבינלאומית קלינטק ה-18 שהתקיימה השבוע במרכז אווניו באירפורט סיטי ננעלה כשהיא שוברת שיאים רבים.
״תעשיות הקלינטק הגיעו לבשלות שבאה לידי ביטוי בהתעניינות הרבה של אנשי מפתח וחברות מהשורה הראשונה״ אומר חיים אלוש המייסד של התערוכה.

רונן פלוט, מנכ"ל הכנסת, הגיע ביחד עם אנשיו לפגוש חברות קלינטק מתחום האנרגיה הסולארית, התיעלות אנרגטית ומחזור מים במטרה לעודד אותם להשתתף במכרזים של הכנסת בהיקף השקעה של 7 מיליון ₪, שיושקעו בהנחת קולטים על גגות הכנסת , 4.6 דונם , עם החזר השקעה תוך 4 שנים. בנוסף דיווח פלוט על רצון לאמץ טכנולוגיות כחול לבן לשימוש חוזר במי מזגנים, לגינון, כיבוי מחשבים וחשמל, צ'ילרים ועוד. מנכל הכנסת אף ביקש מהנהלת קבוצת משוב לארגן את היצרנים השונים להופיע בכנסת.

סגן אלוף שלום אלפסי, ראש מנהלת עיר הבה"דים, שסייר בתערוכה ואף נאם בכנס״ ערים חכמות״ ,דיווח שמתוך 2 מיליארד ₪ שיושקעו בבניית עיר הבהדים תינתן עדיפות גבוהה למערכות חכמות וטכנולוגיות ירוקות שיחסכו כסף ואנרגיה כבר מהיום הראשון, בעיקר מערכות של משאבות, תאורת רחוב, פאנלים סולאריים ועוד.

משרד התשתיות הלאומיות ששלח נציגות נכבדת עם ובראשה מנכ"לית המשרד אורנה בכור-הוזמן, ואדי בית הזבדי , מנהל אגף שימור אנרגיה. משרד התשתיות ישקיע בשנה הקרובה בטכנולוגיות ירוקות כ 22 מיליון ₪, מתוכם 12 מיליון ₪ יושקעו בהתייעלות אנרגטית, 10 מיליון ₪ יושקעו בתאורה חכמה וניהול אנרגיה.

גם בית הספר לשוטרים שיוקם בבית שמש בהשקעה של 1.5 מיליארד שקל שלח נציגים לחיפוש אחר טכנולוגיות להתייעלות אנרגטית וחיסכון בחשמל, מים, מחזור ועוד.

מפעלי נאות חובב אשר נערכים להשקעות בסדרי גודל חסרי תקדים בשנים הקרובות שלחו משלחת של 15 מנכלים ומקבלי החלטות במטרה למצוא פתרונות לטיפול בשפכים, טיפול וניטור זיהום אוויר, טיפול בבוצות ומעבדות. יש לציין כי בשנים האחרונות השקיעו מפעלי נאות חובב 1.5 מיליארד דולר בטכנולוגיות סביבתיות.

חברת CQM דיווחה על עסקה עם חברת "מקורות", במסגרת העסקה תספק החברה מערכת שיודעת להכליר מים ללא היפוכלוריד מהכלורידים שנמצאים במים. בנוסף בעקבות התערוכה ייחתם חוזה בין חברת CQM ובתי החולים איכילוב ובני ציון שבמסגרתו ירכשו בתי החולים מערכת לחיסול לגיונלה. המייצרת מחמצנים שמחסלות את הבקטריות במים חמים. מדובר בהחזר השקעה תוך 1/2 שנה וחיסכון מובטח של 200-300 אלף ש"ח בשנה. עלות התקנת המערכת הנה 65% מהחיסכון הכולל.
רשות המים קיימה כנס לתאגידי המים ברשויות המקומיות במסגרת התערוכה .
מטרת הכנס הייתה לעודד תאגידי מים לרכוש טכנולוגיות מים חדשות בהיקף של 15 מילים שח בשנה הקרובה. בכנס הוצגו 35 פרויקטים פורצי דרך שכבר בוצעו .

משלחת של 75 חקלאים מהרשות הפלשתינאים שנכחה בתערוכה התעניינה בעיקר בטכנולוגיות ופתרונות של חשמל סולארי וחשמל על ידי אנרגיה רוח ואומדן צפי העסקאות שלהם הנו כ- 25 מיליון ₪.
לדברי חיים אלוש מנכל משותף של תערוכת קלינטק "התערוכה הזו התאפיינה במגוון הרחב של כל תעשיות הקלינטק: טכנולוגיות מים, מחזור, אנרגיות מתחדשות, בניה ירוקה, תחבורה ירוקה, הייתה זו התערוכה המגוונת ביותר שהתקיימה אי פעם בישראל. מה שמאפיין את תערוכת קלינטק הוא שסוף גילו המבקרים והמציגים את היתרון הגדול של התערוכה והוא הסינרגיה הין תחומי הקלינטק השונים . "השנה הגיעו לתערוכה מובילי דעה ומקבלי החלטה ביניהם מנכלים, מנהלי פרויקטים, ראשי ערים וראשי יחידה לאיכות הסביבה מטעם הרשויות המקומיות. הערים היום שואפות להיות ערים חכמות והתחושה שלנו שזו הולכת להיות שנת פריצה לאנרגיה מתחדשת. מסקנה ברורה מתוך התערוכה היא שהגז תורם תרומה קרדינאלית לחיסכון והתייעלות מפעלים וליכולת שלהם להתחרות מול מפעלים בחו"ל וכדי לחזק את התעשייה בישראל , צריך לקצר תהליכים ובירוקרטיה".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il