TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Heartbeat Experts מדווחים על צמיחה של 44% במכירות בכלל אגפי החברה


וצמיחה של למעלה מ- 600% במכירות במחלקת גישה לשווקים
ניו יורק— חברת Heartbeat Experts, המובילה בעולם בתחום פתרונות ניהול מחזיקי מניות בתעשיית מדעי החיים, הכריזה היום על צמיחה של 44% במכירות במהלך שלושת הרבעונים הראשונים של 2013. מחלקת הגישה לשווקים של החברה היא זו שהניעה את הצמיחה, ודיווחה על עליה של 600% בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד. כמו כן דיווחה החברה שבמהלך פרק זמן זה הצטרפו 15 חברות מתחום מדעי החיים לרשימת הלקוחות.

על-מנת לתמוך עוד בהמשך הצמיחה בגישה לשווקים, השיקה Heartbeat Experts תכנה לניהול גישה לשווקים, הממפה מובילי דעה, מחזיקי מניות חשובים ואת רשתות הקשרים שלהם. התכנה החדשה מאפשרת למשתמשים לדמות רשתות חברתיות באמצעות מפות דינמיות החושפות דמויות משפיעות ומקבלי החלטות ברמה הלאומית, האזורית והמקומית. התכנה סופקה לשימוש לקוחות באמריקה הלטינית, ארה"ב וקנדה, אירופה רבתי ואסיה והפסיפיק.

ג'ון מאיירס, מנכ"ל Heartbeat Experts, הסביר את הצמיחה. "כיום יש למממנים ממשלתיים, למבטחים ולקבוצות להערכת טכנולוגיה רפואית (HTA – Health Technology Assessment) השפעה רבה מבעבר על תמחור תרופות, החזרים ואישורי מוצרים. בתגובה, הלקוחות שלנו בוחנים מחדש את האופן שבו הם מסתכלים על גישה לשווקים. הם מתכננים גישה לשוק בשלב מוקדם בהרבה ובאופן אגרסיבי יותר, הם ממפים את מקבלי ההחלטות, הגופים, הרשתות ומחזיקי המניות, ומנתחים אותם, מדינה-מדינה ואפילו אזור-אזור."

לארי כהן, נשיא Heartbeat Experts הוסיף "הלקוחות שלנו לא יצליחו להשיג גישה לשווקים החשובים להם ולהגיע למטרות התמחור וההחזרים שלהם ללא התמקדות ושיתוף פעולה עם מובילי הדעה המרכזיים והנכונים (KOL – Key Opinion Leaders), מומחי HEOR ונציגי המטופלים בכל מדינה בה ירצו להשיק את מוצריהם. אנו רואים שהתכנה והמפות שלנו מאפשרות ללקוחותינו בסין, באמריקה הלטינית ובכל רחבי אירופה לבנות את הרשתות להן הם זקוקים על מנת לממש את אסטרטגיית הגישה לשוק."

אודות חברת Heartbeat Experts
חברת Heartbeat Experts היא הספקית המובילה של פיתרון לניהול בעלי עניין (stakeholder management), אשר משרתת 20 מתוך 20 חברות הפרמצבטיקה המובילות ו-18 מ-20 החברות המובילות לציוד רפואי. חברת Heartbeat Experts מספקת תוכנה ונתונים לזיהוי של מובילי דעה עיקריים (KOL identification) ניהול של מובילי דעה עיקריים (KOL management), תמחור ושיפוי (pricing and reimbursement), גישה לנוסחאות, נושאי רגולציה וכן חבילת מוצרים להגברת מעורבות של בעלי עניין ובכלל זה לוחות הודעות וירטואליים (virtual advisory boards), קהילות HCP וסקרי שוק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il