TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלקטרה נדל"ן: האסיפה אשרה פה אחד– החברה השלימה הנפקת מניות של 100 מיליון שקל


בהנפקת המניות הפרטית נרשמו ביקושי יתר של כ- 130 מיליון שקל
קבוצת אלקו רכשה בהנפקה מניות בהיקף של 50 מיליון שקל – בהתאם להתחייבותה המוקדמת

מחיר המניה שנקבע בהנפקה הינו 10.02 שקל - גבוה בכ- 13% ממחיר המניה ערב פרסום ההודעה על ההנפקה

חברת אלקטרה נדל"ן, בניהולו של שי וינברג, השלימה היום שלב נוסף ומשמעותי בתכנית הארגון מחדש אותה היא מיישמת בשנתיים האחרונות. החברה השלימה הנפקה פרטית של מניות בהיקף של כ- 100 מיליון שקל למשקיעים המוסדיים. בשבוע שעבר נרשמו ביקושי יתר בהיקף של כ- 130 מיליון שקל שהיו כפופים לאישור האסיפה הכללית של בעלי מניות אלקטרה נדל"ן. היום התקבל אישור האסיפה למהלך ובכך השלימה החברה את גיוס ההון המוצלח. המחיר שנקבע למניה במכרז הינו 10.02 שקל, הגבוה בכ- 13% מהמחיר בו נסחרה המניה ערב פרסום הדוח המייד בחודש אוקטובר , על כוונתה לצאת להנפקה. בהנפקה הוקצו למשקיעים כ- 9.8% מהון החברה, והשתתפו בה בין היתר, הגופים: הפניקס, מיטב דש, הראל, ילין לפידות, מגדל וכלל. כמו כן, רכשה בעלת השליטה אלקו אחזקות במסגרת ההנפקה מניות אלקטרה נדל"ן בסך של כ- 50 מיליון שקל, בהתאם להתחייבותה המוקדמת.

שי וינברג, מנכ"ל אלקטרה נדל"ן, מסר: "השלמת הנפקת ההון הנוכחית על ידי החברה מהווה נדבך מהותי ביותר במסגרת התהליך האסטרטגי שעוברת אלקטרה נדל"ן בשנתיים האחרונות. מהלך ההנפקה הינו המשך ישיר לשורת הצעדים שיישמנו בחברה הכוללים בין היתר את מימוש נכסי החברה בקנדה בהיקף של למעלה מ- 600 מיליון שקל, דחיית פרעון התחייבויות לבנקים בישראל והכל תוך הגדלת הנזילות ושיפור עקבי של היחסים הפיננסים של החברה. אנו מודים למשקיעים ולחברת האם אלקו על הבעת האמון בחברה , בהנהלתה ובפעילותה, אמון המשתקף בהיקפי הביקושים הגבוהים שנרשמו בהנפקה ובהשתתפותם של הגופים המוסדיים המובילים בשוק הישראלי".

בחודש נובמבר השלימה החברה את תכניתה למכירת נכסים בקנדה, וזאת לאחר שחתמה על הסכמים שונים למכירת נכסים אלה, תמורת כ- 626 מיליון שקל, חלקה של החברה הינו כ- 563 מיליון שקל. סך העודף התזרימי שיניבו העיסקאות בקנדה לאלקטרה נדל"ן מסתכם בכ-180 מיליון שקל. יצוין, כי התזרים האמור הינו לאחר ניכוי פירעון ההלוואות הבנקאיות שכנגד הנכסים, תשלום מיסים והעלויות הכרוכות בביצוע העסקה.

כמו כן, פרסמה החברה, כי היא והחברה האחות, אלקטרה בע"מ, מנהלות מו"מ למכירת אחזקותיהם במגדל אלקטרה תמורת כ- 605 מיליון שקל. בנוסף דיווחה , כי היא במו"מ למכירת חלקה בפרוייקט מידטאון בתמורה לכ- 36 מיליון שקל.

אלקטרה נדל"ן, מקבוצת אלקו החזקות ובניהולו של שי וינברג, מחזיקה בכ-46 נכסים מניבים, בשיעור תפוסה של כ-92% ובשטח כולל של כ-750 אלף מ"ר (כולל שטחי חניונים). נכסי החברה ממוקמים בעיקר בישראל, בריטניה, גרמניה, שוויץ, ארה"ב, וקנדה .



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il