TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דאסו סיסטמס רוכשת את RealtimeTechnology AG שיווק בעידן החוויות


דאסו סיסטמס, חברת ה- 3DEXPERIENCE, הכריזה על חתימת הסכם לרכישת 84 אחוזים ממניות שליטה
הספקית המובילה של תוכנות להדמיית תלת ממד באיכות גבוהה, פתרונות שיווק ושירותי דימוי ממוחשבים, תוך שימוש בהתפתחויות האחרונות בשוק האוטומציה של השיווק, הנמצא בצמיחה מהירה.

הרכישה של חברת RTT, הפועלת ממינכן, כוללת את חטיבת התוכנה שלה, המוכרת בזכות פתרונות DeltaGen, PictureBook, POSConfigurator ואחרים, ואת שירותי הייעוץ לשיווק. הרכישה גם כוללת את חברת הבת Bunkspeed, אשר פיתחה קו של תוכנות רינדור עוצמתיות וקלות לשימוש. רשימת הלקוחות של RTT כוללת את הוגו בוס, אדידס, איירבוס, אאודי, BMW, דיימלר, אלקטרולוקס, יורוקופטר, פרארי, ג'נרל מוטורס, הארלי דווידסון, ניסן, פורשה, The North Face, טויוטה ופולקסוואגן.

"הלקוחות שלנו מבטאים צורך גובר לנצל את נכסי התלת ממד שלהם, על מנת להפוך את השיווק והמכירות לחלק מחוויית המשתמש האולטימטיבית. האנשים ב- RTT הציגו כשרון יוצא דופן לספק פתרונות חדשניים ללקוחותיהם", אמר ברנרד שארלס, נשיא ומנכ"ל דאסו סיסטמס.

"בכלכלה הממוקדת לחוויית המשתמש בת זמננו, מותגים דורשים רציפות בין עיצובי התלת ממד, ואפליקציות השיווק והמכירות כדי לייצר ממשק ונראות אחידה לרוחב כל הערוצים", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא תעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס. "דאסו סיסטמס רואה ערך גבוה בתוכנות והשירותים ש- RTT מביאה לאסטרטגיית ה- 3DEXPERIENCE זאת מאחר ושיווק בתלת ממד, הכולל בין היתר מנועים ליצירת סרטים וקטלוגים וירטואליים, מהווה את סימן ההיכר של שיווק מוצלח בעידן של חוויות משתמש".

"אסטרטגיית ה- 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס מתכתבת עם האסטרטגיה שלRTT , בעיקר מכיוון ששתי החברות מאמינות בתלת ממד כמדיה בעלת ערך. דאסו סיסטמס מובילה את הדרך של התפתחות התעשייה, החל מעיצוב ב-3D וכלה בתפיסה הכוללת של פלטפורמת 3DEXPERIENCE ", אמר לודוויג פוש, מייסד שותף ומנכ"ל חברת RTT. "השילוב בין הפתרונות והמומחיות שלנו בנושא השירותים, מהווה נקודת ציון דרך בשינוי העסקי שעובר על התעשייה. לברנרד ולי יש אמונה משותפת: 3DEXPERIENCE מתחיל בלקוח ומסתיים בלקוח. אנו ממשיכים את המהפכה הזו יחדיו".

עלות הרכישה של RTT תשולם במזומן. השלמת הרכישה כפופה לתנאים שנקבעו, כולל אישור של רשויות ההגבלים העסקיים בגרמניה ואוסטריה. דאסו סיסטמס מתכננת להוציא בימים הקרובים הצעת רכש ל- 100% ממניות RTT במחיר של 40 יורו.

---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממדDassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות ה-3Dexperience של החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-170,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסוסיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסוסיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il