TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מיטב דש מפרסמת דוחות כספיים לרבעון שלישי 2013


דוחות - אילוסטרציה
הכנסות מיטב דש ברבעון השלישי 2013 עמדו על כ- 185 מיליון ש"ח
רווח לפני מס הסתכם ב- 8 מיליון ש"ח * נרשם גידול בנכסי כל הפעילויות הבית – קופות גמל, קרנות נאמנות, תעודות סל וניהול תיקים: סך הנכסים המנוהלים עומד על כ- 127 מיליארד ש"ח
מנכ"ל מיטב דש, אילן רביב:"בית ההשקעות מיטב דש משלים חצי שנת פעילות כחברה ממוזגת. עיקר תהליכי המיזוג כבר מומשו, אולם, ההוצאות בגינם ניכרות ברבעון זה וימשיכו להשפיע על הדוחות גם ברבעונים הקרובים. בתחילת 2014 החברה תשלים את המעבר לבניין צ'מפיון כחברה ממוזגת המנהלת את כל יחידותיה תחת קורת גג אחת. עם המעבר יחסכו כ- 9 מיליון ש"ח בעלויות השכירות".
בית ההשקעות מיטב דש רשם הכנסות של כ- 185 מליון ש"ח ברבעון השלישי של 2013, בדומה להכנסות רבעון שלישי אשתקד. הרווח לפני מס של בית ההשקעות ברבעון זה הסתכם ב- 8 מיליון ₪ והרווח הנקי הסתכם ב- 1 מיליון ש"ח.
ה- EBITDA של בית ההשקעות מיטב דש לרבעון השלישי 2013 הינו 44 מיליון ש"ח בדומה לרבעון המקביל אשתקד (דוחות פרופורמה).
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת (FFO)- הסתכם ב- 28 מיליון ₪ ברבעון השלישי 2013 עלייה של כ- 12% ביחס לרבעון הקודם שהסתכם ב- 25 מיליון ₪.
הוצאות שיווק, תפעול, הנהלה וכלליות - הסתכמו ברבעון השלישי לסך של כ- 141 מיליון ש"ח לעומת כ- 144 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד והוצאות של כ-457 מיליון ש"ח בתקופת הדוח לעומת כ-437 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד, ירידה של כ- 2% ועלייה של כ-5% בהתאמה. העלייה נובעת כתוצאה מהוצאות מיזוג ורה ארגון ומהוצאות הנגזרות מההכנסות, הוצאות חד פעמיות בגין ביטוח, ומפעילויות חדשות בקבוצה (קריב סוכנות לביטוח, קמליה קפיטל מרקט בע"מ ומיזמים בתחום סוכנויות הביטוח).
היקף הנכסים המנוהלים עומד על כ- 127 מיליארד ש"ל לעומת כ- 118 מיליארד ₪ בסוף הרבעון הקודם. המידע עדכני לתאריך 19.11.13. בתקופת הדוח ניכרת מגמת עלייה בהיקף הנכסים המנוהלים בקרנות הנאמנות ובתכלית תעודות סל. פעילות תכלית ממשיכה בצמיחה עקבית כבר שבעה רבעונים ברצף, החל מרבעון ראשון 2012 ועד היום. סך הנכסים המנוהלים על ידי תכלית תעודות סל עומד על כ- 29 מיליארד ש"ח (לעומת כ- 21 מיליארד ש"ח ב- 31.12.12).
אילן רביב, מנכ"ל מיטב דש, ציין כי: "גם ברבעון זה ניתן עדיין לראות את ההוצאות הכבדות הנובעות ממיזוג בתי ההשקעות מיטב ודש. תהליך המיזוג החל במרץ 2013 ולקחנו בחשבון כי הוא ייפרס על פני מספר רבעונים. תהליכים רבים כבר בעיצומם, כגון, התאמת מצבת כוח האדם, מעבר לקורת גג משותפת לכלל פעילויות החברה, צמצום עלויות תפעול כפולות, ועוד. עם סיומם של תהליכים אלו והטמעת תהליכי ההתייעלות הנובעים מן המיזוג נוכל לראות את התוצאות גם ברמה הפיננסית במהלך שנת 2014. אני מרוצה מן העמידה ביעדים ומן ההתקדמות".
*בית ההשקעות מיטב דש מוזג במרץ 2013. ההשוואה בדוחות מתבצעת אל מול דוחות פרופורמה של בתי ההשקעות מיטב ודש. דוח הפרופורמה הינו דוח המשקף את המיזוג אחורה. הדוחות הכספיים משקפים את מצבה הפיננסי של החברה נכון לתאריך 30.09.13.


בית ההשקעות מיטב דש מנהל למעלה מ-120 מיליארד שקל בקרנות נאמנות, קופות גמל, קרנות פנסיה, תיקים מנוהלים ותעודות סל. בית ההשקעות פועל באמצעות חברות בנות גם בתחומי הברוקראז', ניהול סיכונים, ניהול תוכניות אופציות לעובדים, מכללה ללימודי שוק ההון, ייעוץ משכנתאות ועוד. החברה מנוהלת על ידי אילן רביב ונשלטת על ידי קבוצת BRM ומר צבי סטפק.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il