TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אי.טי.ויו מדיקל: תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים לשנת 2013


ביומד
רבעון שיא נוסף של במכירות עם גידול של למעלה מפי 3 לעומת התקופה המקבילה והרבעון המקביל אשתקד, רבעון רביעי ברציפות עם מכירות של מעל ל- 1 מיליון ש"ח
הרווח הגולמי ברבעון זינק מעל לפי 6 לעומת אשתקד, הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של השנה צמח פי 4 לעומת אשתקד

ביל אדלמן, מנכ"ל אי.טי.ויו מדיקל, מסר: "אנו גאים לסכם רבעון נוסף של שיא במכירות. זהו רבעון רביעי ברציפות בו אנו מציגים מכירות של למעלה ממיליון ש"ח, כתוצאה מהאצת החדירה של מוצרי ה- VivaSight™ המופצים כיום בפרישה בינלאומית אשר הולכת ומתרחבת, עם הסכמי הפצה בצפון אמריקה, אירופה, המזרח הרחוק, אוסטרליה ודרום אמריקה. אנו מתקדמים בהשגת יעדי התוכנית האסטרטגית שלנו, תוך המשך הגברת מאמצי החדירה לשווקים בהם אנו פועלים. מוצרי VivaSight™ מספקים את הפתרון הטוב ביותר בתחומם לשליטה ובקרה על דרכי הנשימה בניתוחי חזה מורכבים בהם נדרש בידוד של הריאות. אנו עדים כל העת להתעניינות גוברת והולכת מצד מוסדות רפואיים ומצד מפיצים במוצרי החברה, ומקווים להמשך מגמת הצמיחה תימשך גם ברבעונים הבאים."

להלן ריכוז התפתחויות מתחילת שנת 2013 ועד ליום פרסום הדוחות:
• בפברואר 2013 השלימה החברה הליך של גיוס באמצעות הנפקת זכויות במסגרתה גויסו כ- 2 מיליון ש"ח תוך ניצול של למעלה מ- 99% מהזכויות שהונפקו
• במרץ 2013 הודיעה החברה על קבלת אישור ה-SFDA (ארגון המזון והתרופות הסיני) למוצר ה- VivaSight™ SL ועל אספקת הזמנה ראשונה של מוצרי החברה למפיץ הסיני.
• במאי 2013 חתמה החברה על הסכם הפצה בארה"ב עם חברת Mercury Enterprises, Inc. להפצה בלעדית של מכשירי VivaSight™ במספר מדינות בארה"ב.
• ביוני 2013 חתמה החברה על הסכם הפצה בארה"ב עם חברת Clinical Technology, Inc להפצה בלעדית של מכשירי VivaSight™ במספר מדינות בארה"ב.
• ביולי 2013 חתמה החברה על הסכם הפצה בלעדי עם מפיץ סלובקי חברת MEDITRADE spol . s.r.o, להפצה בלעדית של מכשירי החברה בסלובקיה.
• בנובמבר 2013 הודיעה החברה על הסכם הפצה בלעדי והזמנה ראשונה באוסטרליה וניו זילנד מחברת Device Technologies בהיקף מצטבר של מאות אלפי ש"ח, לאספקת מוצרים למשך תקופה של ארבעה רבעונים החל מהרבעון הרביעי של שנת 2013.

אי. טי. ויו מדיקל, העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק מכשור רפואי בתחום הפיסיולוגיה הנשימתית, פרסמה את דוחותיה לרבעון השלישי של שנת 2013:

תוצאות הרבעון השלישי ותשעת החודשים הראשונים לשנת 2013:

• ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2013 הסתכמו בסך של כ- 1.3 מיליון ש"ח, גידול של מעל לפי 3 (267%), בהשוואה לסך של כ- 344 אלף ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע בעיקר מגידול במכירות לאירופה, למזרח הרחוק ולדרום אמריקה, ומקוזז בחלקו מקיטון במכירות החברה לארה"ב. ההכנסות בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכמו בסך של כ- 3.5 מיליון ש"ח, גידול של כ- 226% בהשוואה לסך של כ- 1.1 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. הגידול נובע בעיקר מגידול במכירות לאירופה, למזרח הרחוק (סין ודרום קוריאה), דרום אמריקה וצפון אמריקה.

• הרווח הגולמי ברבעון השלישי של שנת 2013 הסתכם בסך של כ- 303 אלף ש"ח (כ- 24% מהמחזור), גידול של מעל לפי 6 (558%), בהשוואה לסך של כ- 46 אלף ש"ח (כ- 13.4% מהמחזור), ברבעון המקביל אשתקד. הגידול נובע מהגידול במכירות. הרווח הגולמי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכם בסך של כ- 1.0 מיליון ש"ח (כ- 29.8% מהמחזור), גידול של פי 4 (303%) בהשוואה לסך של כ- 256 אלף ש"ח (כ- 24.1% מהמחזור) בתקופה המקבילה אשתקד.

• ההפסד התפעולי ברבעון השלישי של שנת 2013 הסתכם בסך של כ- 1.2 מיליון ש"ח, קיטון של כ- 28.8% בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ- 1.7 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. הקיטון נובע מגידול ברווחיות הגולמית ומקיטון בהוצאות מכירה ושיווק והוצאות הנהלה וכלליות. הקיטון בהפסד ברבעון לעומת אשתקד נבע מקיטון בהפסד התפעולי. ההפסד התפעולי בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכם בסך של כ- 3.6 מיליון ש"ח, קיטון של כ- 22.4% בהשוואה להפסד תפעולי בסך של כ- 4.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

• ההפסד ברבעון השלישי של שנת 2013 הסתכם בסך של כ- 1.4 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד בסך של כ- 1.8 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. ההפסד בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכם בסך של כ- 3.9 מיליון ש"ח, בהשוואה להפסד בסך של כ- 4.9 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

• תזרים המזומנים ששימש לפעילות שוטפת ברבעון השלישי של שנת 2013 הסתכם בסך של כ- 2.3 מיליון ש"ח, בהשוואה לתזרים מזומנים ששימש לפעילות שוטפת בסך של כ- 2.2 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד. תזרים המזומנים ששימש לפעילות שוטפת בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2013 הסתכם בכ- 4.4 מיליון ש"ח, בהשוואה לתזרים מזומנים ששימש לפעילות שוטפת בסך של כ- 4.7 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד.

אודות אי.טי.ויו מדיקל:
אי.טי.ויו פיתחה משווקת ומוכרת את ה- VivaSight™ DL, שהינו מוצר רפואי המיועד לשימוש חד-פעמי, המורכב מצינור הנשמה דו קני (dual lumen airway ventilation tube) עם מצלמת וידיאו ברזולוציה גבוהה, המאפשרת ניטור דרכי האוויר העליונות יחד עם בידוד ריאה (lung isolation) במהלך ביצוע פרוצדורות רפואיות מסוימות. בידוד ריאה נועד להנשמת ריאה אחת בלבד במהלך פרוצדורות ניתוחיות שונות, בעוד כיום, במהלך ביצוע בידוד ריאה, מושגת ויזואליזציה של דרכי הנשימה של המטופל באופן זמני בלבד באמצעות שימוש בברונכוסקופ. בידי החברה אישור מה- FDA לשיווק ולמכירה של ה- VivaSight™ DL בארה"ב אישור מה- CE לשיווק ומכירת המוצר, אמ"ר ואישורים נוספים.
כמו כן, אי. טי, ויו פיתחה, משווקת ומוכרת החברה את ה- VivaSight™ SL שהינו צינור הנשמה חד קני בשילוב עם מצלמת וידאו ברזולוציה גבוהה המיועד לשימוש חד-פעמי, המיועד לניטור דרכי נשימה עליונות. בין היתר בפרוצדורות ניתוחיות של בית החזה בחדרי הכוללות בידוד ריאה או ניטור מיקום חסם סימפון ריאתי ולניטור פרוצדורת פיום קנה ביחידות טיפול נמרץ ולאינטובציה (צנרור). בידי החברה אישור מה- FDA לשיווק ולמכירה של ה- VivaSight™ SL בארה"ב, אישור מה- CE לשיווק ומכירת המוצר באירופה, אמ"ר, אישור הרגולציה הסינית, ה- SFDA ואישורים נוספים. בין היתר, מוכרת החברה את ה- VivaSight™ SL יחד עם מכשיר ה- VivaSight™ EB, אשר הינו חסם סימפון לשימוש חד-פעמי המשמש לביצוע פרוצדורות בידוד ריאתי בידי החברה אישור מה- FDA לשיווק ולמכירה של ה- VivaSight™ EB בארה"ב, אישור מה- CE לשיווק המוצר באירופה, אמ"ר ואישורים נוספים.
על פי מידע המצוי בידינו, פוטנציאל המוצר עשוי להתאים לעד כ- 1.9 מיליון טיפולים רלוונטיים ברחבי העולם מדי שנה אשר מסתכמים, להערכת החברה, לשווי שוק פוטנציאלי כולל בו תוכל החברה לפעול של כ- 250 מיליוני דולר ארה"ב, במונחי עלות מוצרים חד פעמיים דומים.

מידע צופה פני עתיד
הערכות החברה הכלולות בפרסום זה, לרבות בדבר היקף פעילותה הצפוי של החברה, מהוות מידע צופה פני עתיד כהגדרת מונח זה בחוק ניירות ערך, תשכ"ח-1968 ואין כל וודאות, כי מידע כאמור יתממש. הערכות החברה מבוססות על הנחות עסקיות, ניסיון העבר ומידע מקצועי. הערכות אלה עלולות שלא להתממש, כולן או בחלקן, או להתממש בצורה שונה באופן מהותי מכפי שנצפה על ידי החברה, וזאת מטעמים שונים, לרבות שינוי במגמות שוק, תחרות, מצב כלכלי גלובלי או מקומי, ושינויים ברגולציה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il