TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אינסוליין חתמה הסכם עם LifeScan


אינסוליין
חטיבת הסוכרת של ג'ונסון אנד ג'ונסון בגרמניה לקידום מוצר ה – InsuPad עבור חולי סוכרת בגרמניה
חברת אינסולין מדיקל בע"מ (ת"א: אנסל) העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של טכנולוגיה ומוצרים לשיפור האפקטיביות של אינסולין המוזרק לחולי סוכרת מודיעה כי חתמה עם LifeScan Germany, חטיבת הסוכרת של ג'ונסון אנד ג'ונסון בגרמניה, שהינה ספקית עולמית מובילה של מוצרי דיאגנוסטיקה וטיפול בשוק הסוכרת, על הסכם אסטרטגי לשיתוף פעולה לשיווק מכשיר ה – InsuPad באופן בלעדי בשוק הסוכרת הגרמני.

מכשיר ה – InsuPad נועד לשפר את פעילות האינסולין המיועד לארוחות, לחולי סוכרת מסוג 1 ומסוג 2 הנדרשים לטיפול אינסולין אינטנסיבי, זאת על ידי שיפור והאצת ספיגת האינסולין באמצעות חימום העור באזור ההזרקה. שימוש ב – InsuPad מאפשר השגת שליטה גליקמית טובה יותר, יחד עם תנודות נמוכות יותר של רמות הסוכר בדם לאחר ארוחות, היכולים להביא להפחתה משמעותית של מקרי היפוגליקמיה ומינון אינסולין לארוחות נמוך יותר באופן משמעותי.

אילן כהן, יו"ר דירקטוריון אינסוליין: "הסכם זה מוכיח את המשך היישום העקבי והממוקד של אסטרטגיית החברה. אנו משלבים היום כוחות עם אחד מהשותפים העסקיים המוצלחים והמקצועיים ביותר שיכולנו למצוא להעברת המסרים והמוצרים של אינסוליין לשוק. אנו משוכנעים כי יתרונות ה – InsuPad יהיו מוערכים על ידי הקהילה הרפואית ויביאו ערך רב לחולים".

רון נגר, נשיא ומנכ"ל אינסוליין: "זהו צעד ראשון בהגשמת המחוייבות שלנו לחולי הסוכרת, באספקת פתרונות חדשניים המאפשרים להם שליטה טובה יותר וחיים טובים יותר. זהו גם ציון דרך חשוב לבעלי המניות של אינסוליין אשר תמכו בנו לאורך השנים והאמינו כי ביכולתנו להשיק את המוצר הזה בשוק. "

אלמר שפר, מנכ"ל אינסוליין גרמניה: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם LifeScan Germany המאפשר לנו למנף את הידע המקצועי הנרחב שלהם ואת הנוכחות החזקה של כוח המכירות המקצועי שלהם בגרמניה. הסכם זה יסייע לנו להגיע מהר יותר לספקי שירותי בריאות וחולים בגרמניה. שילוב התוצאות הקליניות המצויינות של ה – InsuPad ומובילותה של LifeScan Germany בשוק הגרמני יאפשר לנו יחדיו לקבוע סטנדרט חדש לטיפול בחולי סוכרת".

התחלת השיווק צפויה בגרמניה בשבועות הקרובים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il