TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תגובת סבינה פודבל, לידר שוקי הון לדוחות פריגו


פריגו
התיחסות סבינה פודבל, לידר שוקי הון לדוחות פריגו והתייחסות לתחזית לשנת 2014
הביצועים של החברה לשנת 2013 היו מעורבים, כאשר פריגו לא הצליחה להכות את תחזית הצמיחה ברמת ההכנסות, בעיקר על רקע הגברת לחצים תחרותיים בתחום מוצרי הצריכה וביצועים נמוכים ביחס לצפי בתחום תרופות המרשם. סיבה נוספת להכנסות מתחת לצפי היה עיכוב בהשקות חדשות.

התחזית לשנת 2014 הייתה מתחת לצפי, בעיקר על רקע העלייה בשיעור המס בישראל וגידול בהוצאות המימון. החברה סיפקה תחזית פושרת יחסית עבור תחום ה-CHC, שמניחה יציבות בעסקי חיות המחמד ומבוססת על צבר השקות חדשות דליל יחסית. מנגד החברה סיפקה תחזית חזקה ומפתיעה עבור תחום תרופות המרשם. בנוסף החברה צופה צמיחה חד ספרתית גבוהה בתחום תחליפי החלב והמזון לתינוקות, הנחה שאינה טריוויאלית נוכח ביצועי העבר של התחום.
פוטנציאל הצמיחה של פריגו ממשיך להיות גבוה, הן ברמת הצמיחה האורגנית והן באמצעות מיזוגים ורכישות. בנוסף פריגו עשויה ליהנות מהאצת המגמה להעברת תרופות מרשם לתרופות ללא מרשם ומהשקת מותגי רשת למוצרי חיות המחמד בשנים הקרובות. אנו מעריכים שעסקת ELAN מהווה אבן דרך חשובה בדרך למימוש מנועי הצמיחה הטמון בהתרחבות הגיאוגרפית, לרבות באירופה. להערכתנו אנו עשויים לראות בשנים הקרובות התפתחויות נוספות במישור זה.
מה לעשות עם המניה. אנו סבורים שמניית פריגו עשויה להמשיך ליהנות מסנטימנט חיובי, בעיקר על רקע פוטנציאל הצמיחה הרב הגלום בפעילותה וצפי להמשך רכישות בעתיד הקרוב. כמו כן אנו מניחים שהתמחור של פריגו בשוק נותן משקל גבוה לצמיחה הלא אורגנית, שקשה להביא אותה לידי ביטוי במודל DFC המסורתי.
אנו בדעה שפריגו היא חברה מצוינת שעשויה להמשיך לספק ביצועים מרשימים גם בעתיד. אמנם אנו ממליצים על החברה בתשואת שוק במחיר יעד של 125 שלכאורה לא משקף אפסייד מהותי ביחס למחירה בשוק, אנו ממליצים על החזקה בנייר שלא תהיה נמוכה מהותית ביחס למשקלה במדד.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il