TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טלנירי חתמה על הסכם שיווק עולמי ובלעדי למערכת אלגו טריידינג מהפכנית שתופעל דרך חברת Ameritrade.


שרון גינזבורסקי
טלנירי, שהינה אחד הגופים הותיקים והמובילים בשוק ההון הישראלי, מתכננת לפרוץ לשוק המסחר האמריקאי עם מערכת מסחר מהפכנית המניבה תוצאות חסרות תקדים.
בקרוב יוכלו סוחרים מכל העולם ומישראל, ליהנות ממערכת האלגו טריידינג של חברת טלנירי. באמצעות פתיחת חשבון בחברת Ameritrade, שהינה חברת שירותי הברוקרים המקוונים השנייה בגודלה בארה"ב, ניתן יהיה לחבר את החשבון למערכת המסחר האוטומטית וליהנות מהתוצאות המרשימות שהיא מספקת.

חברת טלנירי שהודיעה היום על כוונתה לשווק מערכת אלגו טריידינג מתקדמת ביותר, מציינת שהמערכת פותחה וכוילה בהשקעה של מיליוני דולרים במשך 13 השנים האחרונות. המערכת מתמקדת באופן ספציפי, במסחר באופצייות לטווח ארוך ובינוני על מדד ה - VIX דרך ניירות הערך - VXX ו- XIV.
בארבע השנים האחרונות מערכת האלגו טריידינג האוטומטית של טלנירי הציגה תשואות חסרות תקדים ברמה עולמית. רק בשבעת החודשים הראשונים של השנה, נתוני התשואה של המערכת עומדים על 32.66% הצלחה. בחברה מקווים שהנתונים יוצאי הדופן שהמערכת מספקת, יחד עם הערובות והביטחונות של פתיחת חשבון דרך חברת Ameritrade, ישכנעו את הסוחרים והמשקיעים לחבור אליה.
חוגגים את חתימת העיסקה עם מנכ"ל בית ההשקעות הסיני


סיכום פעילות התשואה בארבע השנים האחרונות מעמיד ממוצע שנתי של 79%. המערכת פותחה ע"י 3 אחים ישראלים, הראשון הינו מתכנת בכיר, השני מתמטיקאי והשלישי מתמחה בניהול עסקי. שרון גינזבורסקי, מנכ"ל חברת טלנירי מסר לנו כי המפתחים פנו אליו וביקשו ממנו להביא לקוחות לחברה המפתחת. לאחר שניהל משא ומתן של מספר חודשים עם החברה המפתחת, בהם הפקיד סכום נכבד מכספו ב – TD Ameritrade, עקב אחר הביצועים והפעילות המתבצעות בחשבון, תוך מעקב על חשבונות של לקוחות החברה המפתחת שנתיים אחורה וראה כי כל הנתונים שנמסרו לו ע"י המתכנתים אומנם נכונים ותואמים את חשבונות הלקוחות, החליט לחתום על חוזה שיווק עולמי לתוכנה שסוחרת עבור הלקוחות ללא מגע יד אדם. כאמור, החשבונות הם חשבונות אישיים של כל לקוח, כאשר לכל לקוח היכולת לראות כל פעולה המתבצעת בחשבון ואפשרות להתנתק מיידית מהרובוט בכל רגע נתון.

העמלה של Smartalgo מהווה 50% - 30% מתוך הרווח, אך זה מתגמד לעומת התשואות המדהימות שהמערכת משיגה ללקוח. כל התוצאות ש – Smartalgo מציגה באתר שלה הם לאחר ניכוי העמלה והורדת חלקה של החברה.

הבנו משרון גינזבורסקי שכבר כיום יש לחברה המפתחת מאות לקוחות מישראל והם מנהלים ב – TD Ameritrade חשבונות בלמעלה ממאה מיליון דולר. עוד מוסיף שרון גינזבורסקי, כי המערכת לא מושפעת מהכנסת לקוחות חדשים זאת בשל העובדה שמדדי ה - VIX וה – XVIX מהווים את נייר הערך השלישי בסחירותו בבורסה בארה"ב. גם במידה ויצטרפו לקוחות בסדר גודל של מיליארד דולר, זה לא ישפיע על תשואת המערכת.

בימים אלה מוקם במשרדי טלנירי מחלקת שיווק גדולה, שתטפל באלפי הלקוחות שיצטרפו למערכת. שרון גינזבורסקי אף סיפר לנו, כי חתם הסכם עם Huiye International Group Ltd., חברת השקעות גדולה מסין. החברה הסינית התחייבה לספק לקוחות שיפקידו 50 מיליון דולר בשנה הראשונה ו 200 מיליון דולר בשנה השנייה. סכומים אלו מבטיחים להם בלעדיות בסין. בנוסף, מנהל שרון גינזבורסקי משא ומתן מתקדם עם גוף פיננסי גדול באנגליה, שישווק שם את Smaralgo.

Smartalgo בטוחה בתשואות הגבוהות שתשיג ללקוחות. לכן, היא גובה את חלקה ברווחים רק אחת לסוף רבעון. גם זאת, מותנה בלקוח אשר מספק לה בסוף כל רבעון, מסמך בחתימת ידו בו הוא מורה ל – TD Ameritrade לשלם ל – Smartalgo את העמלה שלה. שרון גינזבורסקי מבהיר שוב, כי ללקוח שליטה מלאה בחשבונו. Smartalgo יכולה לבצע באמצעות הרובוט רק פעולות של מכירה וקנייה בחשבון הלקוח, אך אין באפשרות המערכת לבצע פעולות של משיכת כספים מהחשבון. הלקוח יכול בכל רגע נתון לתת הוראה לנתק את מערכת Smartalgo מחשבונו ללא דמי יציאה או עמלת ניתוק.

לדעת שרון גינזבורסקי, מערכת המסחר המהפכנית של Smartalgo עשויה להיות תוך שנה פלטפורמת המסחר המובילה של חברת טלנירי בהיקף של כ - 500 מיליון דולר. פעילות טלנירי כוללת כבר כיום מספר חברות פורקס ואופציות בינאריות, זאת בנוסף לעסקאות נדל"ן בהן מעורבת החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il