TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

One1 תטמיע מערכת בקרה לניהול ושליטה במרכז המזון יע"ל


one1
היקף הפרויקט כרבע מיליון ש"ח
חברתOne1 נבחרה לספק ולהטמיע מערכת בקרה לניהול ושליטה במרכז המזון יע"ל שבמושב אביגדור. המערכת החדשה תנהל ותפקח על תהליכי הייצור של מזון לבעלי חיים. היקף הפרויקט שנחתם לאחרונה עומד על כרבע מיליון ש"ח.
מערכת הבקרה מבית One1 מספקת לארגונים בכל גודל, מידע מדויק על תהליך הייצור בזמן אמת, מסייעת בתהליכי שליטה ובקרה לרבות התקנה של בקרי היצור ברצפת היצור, פיתוח תכנות HMI (Human Machinery Indicator) ומייעלת את ניהול המלאי.
המערכת החדשה פותחה בהתאמה לצרכים המיוחדים של תהליכי ייצור המזון ביע"ל והיא מחליפה את השיטה הידנית שהייתה עד כה בשימוש. עם השלמת הפרויקט ייהנה מרכז המזון במושב אביגדור מיכולת ניהול ושליטה מיטבית בתהליכי הייצור.

רונן בנבניסטי, מנהל חטיבת :One1ERP "חברת One1 מובילה במחשוב התעשייה הישראלית, הנדרשת כל העת לשיפור תהליכי עבודה וייעול מערך התפעול. בהשקעה נמוכה יחסית, יקבל מרכז מזון יע"ל כלי טכנולוגי מתקדם לניהול תהליכי הייצור, כמו גם גישה נוחה וזמינה יותר לנתונים עם יכולת מעקב מלאה בזמן אמת".

אודות One1
One1 היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסת תל אביב, ונמנית על חברות ה- IT המובילות בישראל, בתחומי תוכנה ואינטגרציית מערכות. One1 מספקת פתרונות מחשוב מקצה לקצה ושירותי מיקור חוץ, ליותר מ- 1,500 לקוחות במגזרי המשק השונים: טלקום, תעשיה, היי-טק, בנקאות ופיננסים, ביטוח, קמעונאות, מסחר ועוד. לחברה הכנסות שנתיות של כמיליארד שקל והיא ממוקמת בפארק אפק בראש העין. מנכ"ל קבוצת 1One הוא שי אוזון.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il