TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

EMC משיקה סדרת מוצרי גיבוי ואחסון חדשים


EMC
עם ארכיטקטורת הגנה יעילה יותר
EMC הכריזה הבוקר על השקת סדרה רחבה של מוצרי חומרה ותוכנה, עם ארכיטקטורות חדשות להגנה על האחסון. המוצרים החדשים משתלבים ומרחיבים את סדרות המוצרים נטוורקר, דאטה דומיין, מוזי ו - Avamar של החברה.
מנהלי גיבוי מתמודדים עם לחץ גובר והולך לעמוד בדרישותיהם של בעלי עניין שונים, ביניהם בעלי אפליקציות, מנהלי מערכות וירטואליות ומנהלי מערכות אחסון ושרתים. רבים מבעלי העניין מעוניינים להגדיל את השליטה ואת יכולת ההגנה על הסביבה שהם מנהלים ומטמיעים בה את הפתרונותהטכנולוגיים. התוצאה היא "ארכיטקטורה מקרית", אשר מורכבת ממקטעים של תהליכי הגנת נתונים ותשתיות מבודדות, אשר לעיתים קרובות לא ברור מי אחראי להם.
EMC מספקת כעת טווח שלם של פתרונות המאפשרים לצוותי גיבוי להימנע מהכאוס שיוצרות ארכיטקטורות מקריות ולהשתמש בארכיטקטורת הגנת אחסון יעילה יותר.
מערכות הדאטה דומיין החדשות מאפשרות לבצע האחדה של כל נתוני הגיבוי והארכוב על גבי פלטפורמת הגנת אחסון אחת וקלה לתפעול. מערכות אלו מהירות פי ארבע וגמישות פי עשר בהשוואה למערכות דאטה דומיין הקיימות, שאותן הן מחליפות.


העצמת בעלי אפליקציות היא מרכיב קריטי באספקת ארכיטקטורת הגנת אחסון. מערכות דאטה דומיין מציעות כעת אינטגרציה שקופה עם יישומי ארכוב שונים מבית OpenText, IBM ו-Dell. הודות לאינטגרציות החדשות הללו, ניתן יהיה לפרוס מערכות דאטה דומיין s בשילוב של למעלה מ-20 מוצרים, ולספק ניהול קבצים, דואר אלקטרוני, SharePoint ותוכן וארכוב מסדי נתונים.
סדרת 7 Avamar של EMC תומכת כעת בכל עומסי העבודה של כלל מרכזי הנתונים המובילים, אשר מופנים למערכות דאטה דומיין.מעתה, כל עומסי העבודה של מרכזי הנתונים המובילים יהיו מוגנים באמצעות פתרון משולב.

תוכנת8.1 NetWorker החדשה של EMC מציעה ממשק משתמש חדש מבוסס-אשף, גילוי אוטומטי והקצאה חכמה של אחסון תמונת-מצב. יכולות אלה מספקות גיבויים מהירים ב-50% ושחזור מהיר פי 2.5 בהשוואה לקונפיגורציות מבוססות VTL.
Mozy של EMC מקלה על התאמת הגיבוי בענן, תוך שהיא מפחיתה את העלויות ואת המורכבות. ניהול אחסון פשוט יותר פירושו פחות זמן המבוזבז על בקרת מכסות אחסון ברמת המערכת עצמה. בסופו של דבר, הפעלה נטולת מפתח מאיצה את תהליך ההכנה למשתמשים חדשים, ובאה לידי ביטוי בתאימות וגמישות גדולות יותר.

רוברט אמטרודה, מנהל מחקר להגנה ושחזור נתונים בחברת המחקר IDC: " פתרונות הגנת הנתונים ש-EMC השיקה, הינם שילוב מוכח של מוצרים קיימים עם תכונות ופונקציונאליות חדשות, אשר מאפשר ללקוחות להשתחרר ממוצרים ותהליכי גיבוי מיושנים לטובת גישה גמישה והוליסטית יותר".

גאי צ'רצ'וורד, נשיא חטיבת מערכות שיחזור גיבוי ב-EMC: "ארכיטקטורות מקריות הן תוצאה של משתמשים, אשר מתמודדים עם אתגרי הגנת נתונים פרטניים באופן תגובתי - ברגע שהם צצים - ונעזרים במוצרים ופתרונות יקרים, שלכאורה מספקים את כל הצרכים, אך הופכים קשים לתפעול ולמימון.. המוצרים שעליהם הכרזנו היום סוללים את הדרך להאחדה של אסטרטגיות ותשתיות הגנת הנתונים , ומאפשרים להתכונן בצורה פרואקטיבית לאתגרי הגנת הנתונים, אשר מלווים יוזמות טכנולוגיות המחוללות שינוי".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il