TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אומניטק השלימה פרוייקט להקמת דאטה סנטר בחברת לברייט


אומניטק, ספקית מובילה של פתרונות תוכנה וחומרה בתחום ה-IT,
אומניטק, ספקית מובילה של פתרונות תוכנה וחומרה בתחום ה-IT, השלימה פרוייקט להקמת דאטה סנטר בחברת ההי-טק לברייט (Leverate), המספקת פתרונות טכנולוגיים מתקדמים עבור ברוקרים בתחום הפורקס (מט"ח) וה-CFD. היקף הפרויקט מוערך בכ-600,000 ₪.

הצורך לפרוייקט עלה בעקבות גידול בפעילות ובתעבורת הרשת של חברת לברייט ורצון של החברה להביא לחסכון בעלויות בדגש על עלויות ה-Hosting.

במסגרת הפרוייקט, שהסתיים לאחרונה, הטמיעה אומניטק פתרון Data Center In a Box של חברת Dell באתר של לברייט באנגליה, המספק את פתרונות החברה ללקוחות בחו"ל. הפתרון שנבחר כולל בתוכו במארז אחד את רכיבי האחסון, התקשורת והשרתים ומאפשר לחסוך בעלויות על ידי צמצום גודל השרתים בארונות ה- Hosting, חסכון בחשמל, יכולות ניהול מרכזי ומנגנוני אבטחת מידע מתקדמים ויעילים.

לדברי דורון סומך, סמנכ"ל טכנולוגיות בלברייט, "הפרוייקט שבוצע בהצלחה יאפשר לנו לתמוך בגידול המתמשך בפעילות של החברה בחו"ל תוך מתן שירות טוב יותר ללקוחותינו וחסכון משמעותי בעלויות. הבחירה באומניטק, שביצעה את הפרוייקט מקצה לקצה, היתה בזכות הניסיון המוצלח שיש לנו איתם לאורך השנים בהתאמת הפתרון לצרכים שלנו וביישום פרויקטים מורכבים בתחום ה-IT תוך עמידה בלוחות זמנים צפופים."

לדברי אריאל אברג'ל, סמנכ"ל מכירות ופיתוח עסקי באומניטק, "הפתרון שהוטמע בלברייט הוא פתרון מוביל של חברת Dell הנותן מענה כולל ובדוק לכל מרכיבי הדאטה סנטר עם אחריות מלאה ומקיפה של יצרן אחד. בהתאמת הפתרון ללקוח שמנו דגש על הצורך של החברה למצוא פתרון יצירתי לחסכון בעלויות ה-Hosting תוך כדי יכולת לתמוך באלפי משתמשים בו זמנית והאצת ביצועים".


אודות אומניטק
אומניטק, מקבוצת מלם-תים, נמנית עם החברות הותיקות והמובילות בשוק המחשוב והטכנולוגיה בישראל.
החברה, אשר הוקמה בשנת 1979 מספקת פתרונות מחשוב, תוכנה וניהול IT כוללים לשוק ה-SMB והשוק הארגוני ומציעה מענה לכל קשת הדרישות הטכנולוגיות.
כמו כן, מספקת אומניטק שרותי אירוח (ASP) בחוות השרתים שלה והינה ספק ISP מורשה מטעם משרד התקשורת של שרותי אינטרנט מתקדמים ללקוחותיה, הכוללים חבילות אנטי וירוס, אנטי ספאם, פיירוול ועוד.
לחברה קשרים עסקיים עם חברות גלובליות מובילות כמו יבמ, דל, לנובו, ויוסוניק, מיקרוסופט, סיטריקס, EMC ואחרות. בנוסף, היא הנציגה בישראל של חברת אוטודסק ( Autodesk), וכן נציגה בלעדית של .Viewsonic לאתר אומניטק: www.omnitech.co.il



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il