TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלביט הדמיה מדווחת על התאמות למתווה ההסדר


אלביט הדמיה - לוגו
שהוצע על ידה לאור חוות דעת המומחה

התאמות משפרות באופן משמעותי את שווי ההסדר לבעלי אגרות החוב
בהתאם לחוו"ד פאהן קנה השווי של כלל נכסי החברה ברוטו (GAV) עולה על חובותיה ומסתכם בסך של כ- 2,819 עד 2,899 מיליון ש"ח

במועד השלמת המתווה יחזיקו בעלי אגרות החוב 90% מהון המניות בחברה ובנוסף יקבלו חוב חדש בסך של 500 מיליון ש"ח בשתי סדרות חדשות אשר יובטחו בשעבוד צף על נכסי החברה
אלביט הדמיה הודיעה היום (ב') על ביצוע התאמות למתווה העקרונות בנוגע לארגון מחדש של חוב החברה, אשר משקלל את האינטרסים של כלל המחזיקים ובעלי החוב בחברה.
ביצוע ההתאמות הוא בהמשך לחוות דעת המומחה, רוני אלרואי, שמונה על ידי בית המשפט. חוות דעת המומחה קבעה כי, מתווה ההסדר המקורי של החברה המשקף החזר של 76% טוב יותר בפער משמעותי לעומת מתווה ההסדר שהוצע על ידי נציגות בעלי אגרות החוב, המשקף החזר של 57% בלבד.
יחד עם זאת, לאור חוות דעת המומחה ברוח עקרונותיה וכן בהמשך לשיחות עם גופים מוסדיים, החליטה החברה לבצע מספר התאמות למתווה ההסדר המקורי שהוצע על ידה. התאמות אלו משפרות משמעותית את שווי ההסדר המוצע על ידי החברה.
על פי המתווה המעודכן הנושים הפיננסיים הבלתי מובטחים יחזיקו ב- 90% מהון המניות החברה, אשר שווי נכסיה (לפי חוו"ד פאהן קנה) מתסכם בכ- 2,819 עד 2,899 מיליוני ש"ח וכן חוב חדש בהיקף של 500 מיליון ש"ח.
שמעון יצחקי, יו"ר דירקטוריון אלביט הדמיה אמר היום: "לאחר בחינת חוות דעתו של המומחה מטעם בית המשפט, החליטה החברה לבצע התאמות למתווה ההסדר שהוצע על ידה מתוך מטרה לקדם את תהליך אישור ההסדר במהירות וביעילות. החברה נמצאת בימים אלה בתקופת ביניים אשר פוגעת בפעילותה העסקית השוטפת והשלמת הסדר כולל הוא אינטרס של כלל הגורמים הרלוונטיים. מטרת החברה לצאת לדרך חדשה שבה תוכל להמשיך ולהשביח את נכסיה תוך בנייה ומימוש של מאגר הפרויקטים שבבעלותה והבשלת החברות הרפואיות בקבוצה".

להלן עיקרי המתווה המעודכן שהוצג היום:
ארגון מחדש של החוב
החוב הבלתי מובטח של החברה המסתכם לסך של כ-2.5 מיליארד שקל יומר כדלקמן:
(א) מניות רגילות של החברה, אשר יהוו במועד המרתןכ- 90% מהונה המונפק והנפרע של החברה, בדילול מלא (כמפורט בתוכנית) ואשר ירשמו למסחר בבורסה בת"א ובנאסד"ק.
(ב) אגרות חוב סדרה ח'- אגרות חוב חדשות בסך של 400 מיליון שקל, לפירעון בתשלום אחד בתום 6 שנים, נושאת ריבית שנתית בשיעור של 6% שתשולם על בסיס חצי שנתי. קרן וריבית אגרות החוב סדרה ח' לא יהיו צמודות. אגרות החוב סדרה ח' תובטחנה בשעבוד צף מדרגה ראשונה.
(ג) אגרות חוב סדרה ט' – אגרות חוב חדשות בהיקף של 100 מיליון שקל, לפירעון בתשלום אחד בתום 8 שנים, נושאת שנתית בשיעור של 6% אשר תצטבר ותשולם במועד הפירעון הסופי (PIK) או במועדים עליהם תודיע החברה (CASH), הכל לפי שיקול דעת החברה הבלעדי. קרן וריבית אגרות החוב סדרה ח' לא יהיו צמודות. אגרות החוב סדרה ט' תובטחנה בשעבוד צף מדרגה שנייה.
השעבודים הצפים יהיו כפופים לחריגים מקובלים. כמו כן, לצורך מימון מחדש של הלוואת בנק הפועלים, תהיה רשאית החברה לתת שעבודים חדשים ללא צורך באישור.
המניות ואגרות החוב החדשות יוקצו בין כל בעלי החוב הבלתי מובטח, באופן יחסי ליתרת החוב (פארי) שלהם.
חוב מובטח
החברה מבקשת להמשיך ולנהל מו"מ עם בנק הפועלים להצטרפותו להסדר ופריסת החוב המובטח כנגד הקצאת מניות ואופציות. ככל שבנק הפועלים יעמוד על פרעון מיידי של החוב המובטח תפעל החברה לאיתור חלופות למימון חוב זה.
מניות אלביט מדיקל
בהתאם לחוות-דעת המומחה, האורגנים החדשים של החברה כפי שימונו לאחר ההסדר ידרשו לבחון את סוגיית המימוש של מניות אלביט מדיקל כאשר במידה וניתן ליהנות מרווח כלכלי משמעותי בטווח הקצר מהמימוש הם ידרשו לשקול מימוש כאמור.
החרגת בעל השליטה מההפטר שינתן לדירקטורים ונושאי משרה
החרגת בעל השליטה מההפטר שינתן לדירקטורים ונושאי המשרה בחברה. יחד עם זאת ההסכמים בין החברה ובין בעל השליטה לא יהיו ניתנים לביטול חד-צדדי .




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il