TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טיב טעם ממשיכה במגמה החיובית: זינוק בתוצאות שהוביל לרבעון שיא


טיב טעם
ברבעון הראשון של שנת 2013 הסתכמו הכנסות החברה לסך של כ-281.5 מיליון ש"ח
גידול של כ-19.2% ביחס לרבעון המקביל אשתקד וכ-6% ביחס לרבעון האחרון לשנת 2012.
הרווח התפעולי הסתכם לסך של כ-11.8 מיליון ₪ המהווה כ- 4.5% מהמחזור

האסטרטגיה של טיב טעם נושאת פירות: למרות התעצמות התחרות וההאטה הכלכלית, רשת טיב טעם מציגה זינוק בכל הפרמטרים ברבעון הראשון לשנת 2013 ובהמשך למגמה שאפיינה את החברה בשנת 2012.

מכירות טיב טעם במאוחד, ברבעון הראשון של שנת 2013 הסתכמו לסך של כ - 281.5 מיליון ש"ח, גידול של כ-19.2% ביחס לרבעון המקביל אשתקד וכ-6% ביחס לרבעון האחרון לשנת 2012. הרווח התפעולי הסתכם לסך של כ-11.8 מיליון ש"ח וזאת בהשוואה לרווח תפעולי בסך של כ-3 מיליון ברבעון המקביל אשתקד (גידול של פי 4!!) ובהשוואה לסך של כ-8.9 מיליון ש"ח ברבעון ה-4 בשנת 2012.

בסיכומו של דבר, הרווח הנקי של קבוצת טיב טעם גדל פי 20!! והסתכם ברבעון הנוכחי לסך של כ-6 מיליון ש"ח וזאת בהשוואה לסך של 0.3 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד וסך של כ-3.7 מיליון ש"ח ברבעון ה-4 בשנת 2012.

מכירות של מגזר הקמעונאות ברבעון הראשון של שנת 2013 זינקו בשיעור של כ-24% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד ובכ- 7% בהשוואה לרבעון האחרון של שנת 2012 והסתכמו לסך של 234.3 מיליון ש"ח. הפדיון בחנויות זהות (SSS) גדל בכ-18% בהשוואה לרבעון מקביל אשתקד והפדיון הממוצע למ"ר זינק לכ- 7,528 ₪ למ"ר (לעומת סך של 6,327 ₪ למ"ר ברבעון המקביל אשתקד).
עדי כהן, מנכ"ל קבוצת טיב טעם מסר כי "ברבעון הראשון ועד למועד הדיווח, חתמה טיב טעם על הסכם לשכירת סניף נוסף, זאת בנוסף על 2 סניפים נוספים שיפתחו במהלך השנה, והשלימה שדרוג של כ- 3 חנויות קיימות. רשת טיב טעם מתעתדת לפתוח חנויות נוספות ומקיימת מו"מ מתקדם לשם כך".
עוד מסר עדי כהן כי כחלק מהרחבת פעילותה של החברה וביזור הסיכונים הכרוכים בענף קמעונאות המזון על ידי כניסה לתחומי פעילות נוספים, רואה החברה במגזר יצור, יבוא ושיווק מוצרי מזון מנוע צמיחה. ההשקעות המהותיות שבוצעו ע"י הקבוצה במזרע ובישרקו ואשר שימשו למיזוג פעילות אתרי עמק חפר ומזרע תוך שדרוג משמעותי של כושר ואיכות היצור וחסכון בעלויות וכן לצורך שדרוג השירות והלוגיסטיקה, הרחבת סל המוצרים, הרחבת המכירות ללקוחות חיצוניים ועוד באות לידי ביטוי בתוצאות הפעילות של מגזר זה, שעבר ברבעון הראשון של שנת 2013 לרווחיות וזאת בהמשך למגמה החיובית שאפיינה את המגזר כבר ברבעון ה-4 בשנת 2012. עוד יצויין כי טיב טעם צפויה להשקיע עד לתום השנה סך של כ- 5 מש"ח בכדי לסיים את בינוי המרכז הלוגיסטי של הקבוצה, מהלך שצפוי כי יתרום אף הוא להמשך המגמה.
תוצאות פעילות רשת דומו, שתוצאות פעילותה העיבו בעבר על תוצאות מגזר הקמעונאות, השתפרו כפועל יוצא של תהליך ההבראה שעוברת החברה ונבחנת אפשרות לשדרג את פורמט דומו ולהרחיב את הרשת.
הסיבה לזינוק בתוצאות טיב טעם נעוצה במדיניות החברה לחיזוק מיצובה של הרשת כרשת מובילה בפרמטרים של חוויית הקנייה, מגוון מוצרים ואיכותם, מועדון לקוחות גדול ונאמן וכן ברמת השירות הגבוהה ללקוחות הרשת, כל זאת תוך המשך התייעלות במבנה העלויות של הרשת. עיתוי חג הפסח, שהשנה חל ברבעון הראשון ובהשוואה לשנת 2012 בה חל החג ברבעון השני ושינוי תנאי הסחר עם זכייני החברה, וכפועל יוצא, רישום ההכנסות מהזכיינים על בסיס ברוטו תרמו אף הם למגמה. גם השיפור בתוצאות דומו ותוצאות המהלכים שננקטו במגזר יצור, יבוא ושיווק מוצרי מזון כאמור אחראים למגמה. "קבוצת טיב טעם נמצאת במסלול הנכון, רווחית, צומחת ואנו שוקדים על יצירת מנועי צמיחה נוספים וחיזוק החוזקות של טיב טעם – שירות, איכות, שעות פתיחה, מגוון וחוויה ללא תחרות והכל במחיר הוגן", מסר עדי כהן.
תוצאות פעילות הקבוצה בחודשים אפריל-מאי 2013, ולמרות שעדיין לא נסקרו, מצביעות על המשך מגמת השיפור בתוצאות.
שי אמסלם, סמנכ"ל הכספים מסר כי "הקבוצה משיכה לייצר מזומנים ולפרוע את חובותיה לבנקים תוך חיזוק בסיס ההון ומבנה המאזן והנ"ל משתקף היטב בגידול המהותי בתזרים מפעילות שוטפת במהלך הרבעון הנוכחי".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il