TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אנלייט רוכשת את הפעילות הסולארית של אורמת


אנלייט
החברות חתמו על הסכם הבנות לפיו תרכוש אנלייט את צבר הפרויקטים הנמצאים בשלבי הייזום והפיתוח
אנלייט אנרגיה מתחדשת מקבוצת יורוקום, שבבעלות שאול אלוביץ, מדווחת היום על מו"מ עם אורמת לרכישת פעילות פיתוח הפרויקטים הפוטו-וולטאים של אורמת בישראל.
במסגרת המו"מ, חתמו החברות על הסכם הבנות עקרוני, לפיו הוענקה לאנלייט אופציה לרכישת אחזקותיה של אורמת בתאגידים המחזיקים בפרויקטים תמורת כ- 800 אלף שקל, אשר ישמשו כבסיס התשלום וכמקדמה לרכישת הפרויקטים.
מרבית פרויקטים אלה נמצאים כעת בשלבי ייזום מתקדמים, אולם טרם השלימו את מלוא ההליכים הרגולטוריים והתכנוניים לשם הקמתם. במידה ויזכו בעתיד לכל האישורים הדרושים, מימושם בפועל על ידי החברה יהיה כפוף לתשלום תמורה נוספת, המשקפת בעיקרה מרכיב פרמיה מוגבלת , אשר מותנית בהיקף הספק הפרויקטים אשר ימומשו בפועל.
לאורמת פעילות פיתוח המרוכזת במספר תאגידים ייעודיים (SPVs) אשר עוסקים בייזום פיתוח ורישוי של מערכות ומתקנים פוטו-וולטאיים בינוניים, מעל 50 קילו-וואט המתחברים לרשת החלוקה, ומתקנים גדולים המחוברים לרשת ההולכה. אחזקותיה של אורמת בתאגידים נעות בין 51% ל- 100% כשבמרבית הפרויקטים מתייחס המשא ומתן לרכישת מלוא אחזקותיה של אורמת.
גלעד יעבץ, מנכ"ל אנלייט אנרגיה מתחדשת אמר היום: "הרכישה היא חלק מאסטרטגית הגידול של החברה הכוללת השקעה רציפה במיזמים חדשים תוך ניצול יכולותיה המוכחות של אנלייט בפיתוח פרויקטים והבאתם לידי בשלות. מדובר בפרויקטים סולאריים איכותיים שנפעל להמשך פיתוחם והקמתם, מתוך הכרה כי לישראל יתרון יחסי ברור בהמשך קידום פרויקטים יזמיים בתחום הפוטו-וולטאי, בשל רמות הייצור הגבוהות בארץ ומהירות חיבור מתקנים אלה לרשת החשמל. להערכתנו, צבר העסקה משקף פוטנציאל משמעותי להמשך מימוש פרויקטים סולאריים בישראל על ידי החברה בשנים הקרובות".
***
חברת אנלייט אנרגיה מתחדשת מקבוצת יורוקום, הנסחרת בבורסה של ת"א, היא מהמובילות בישראל בייזום, פיתוח, מימון, הקמה והפעלה של מיזמים לייצור חשמל נקי ממקורות אנרגיה מתחדשת. החברה פועלת כיום בישראל ובאירופה. במהלך השנתיים האחרונות הקימה והשקיעה החברה בלמעלה מ- 130 פרויקטים. החברה נהנית מצבר הכנסות הולך וגדל הבנוי מהסכמים ארוכי טווח למכירת החשמל במתקניה הקיימים, ובמקביל מפתחת צבר משמעותי של פרויקטים נוספים בעלי פוטנציאל מימוש בעתיד.








טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il