TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

תעוזה - קרן הון סיכון, מסכמת שנה של פעילות עסקית ענפה


תעוזה
סיימה את שנת 2012 ברווח והחליטה על חלוקת דיבידנד
זו השנה השלישת ברציפות

תעוזה מחלקת דיבדנד נוסף בהיקף של 6 מיליון שקל לאחר שחילקה בשנתיים האחרונות דיבידנד בסך של כ-7 מיליון לכל שנה. חלוקת הדיבידנד כפופה לאישור בהתאם לחוק החברות.

מקור הדיבידנד הוא ממימושי השקעות ובעיקר מכירת חלק מהמניות בחברת נובה לפי שווי של 300 מיליון דולר , כאשר השקעת תעוזה המקורית בנובה הייתה בשווי של 2.7 מיליון דולר בלבד .

תעוזה סיימה את שנת 2012 עם רווח של כ-70 אלף דולר לעומת הפסד של כ-1.2 מיליון דולר בשנת 2011.
שווי תיק ההשקעות של החברה עומד כיום על 26 מיליון דולר, לחברה הון עצמי בהיקף של 33 מיליון דולר .

חיפה, ישראל, 31 למרץ 2012, תעוזה (ת"א: תעוזה), קרן הון סיכון המשקיעה בחברות עתירות ידע, בעיקר בתחומי המכשור הרפואי, תעשיית המוליכים למחצה,אינטרנט, תוכנה ותקשורת, מדווחת היום על התוצאות הכספיות לשנת 2012:

הרווח הנקי לשנת 2012 הסתכם ב – 70 אלף דולר, זאת בהשוואה להפסד נקי בסך 1.2 מיליון דולר בשנת 2011 . לתעוזה יש כיום יתרת מזומנים קיימים וצפויים בסך של כ 14.1- מיליון דולר. החברה מתכוונת להשתמש במזומנים הנ"ל לביצוע השקעות חדשות ולשם תמיכה ופיתוח החברות בהן השקיעה.
החברה החליטה על חלוקת דיבידנד בהיקף של 6 מיליון שקל (תשואת דיבידנד של מעל 10% ) זאת בהמשך לדיבידנד בסך של כ-7 מיליון ₪ שחולק בשנת 2012 ודיבידנד בסכום דומה שחולק בשנת 2011 ועד היום היא חילקה כ-60 מיליון שקל כדיבידנד.
שווי תיק ההשקעות של החברה עומד כיום על 26 מיליון דולר. לחברה הון עצמי בהיקף של 33 מיליון דולר ומניית תעוזה נסחרת לפי שווי של 60 מיליון שקל לאחר שהשלימה עלייה של 5% מתחילת השנה.
אבי קרבס מנכ"ל תעוזה: "שנת 2012 הייתה שנה רבת פעילות ועיקר הפעילות שלנו התרכזה בהמשך השקעות מצד אחד ומצד שני בחינה של חברות להשקעה מתוך מטרה לבצע קפיצת מדרגה משמעותית בסדר גודל ההשקעה שלנו. תעוזה מחפשת כיום לבצע עסקה משמעותית. החברה תנצל את כל היתרונות שיש לה וצברה בשנים האחרונות כדי לעשות עסקה גדולה ולרכוש יחד עם שותפים שליטה בחברה גדולה. בנוסף לתעוזה תיק השקעות מעניין מאוד בעל ערך גבוה ופוטנציאל לאקזיט באחד החברות, ואחזקה מאוד נזילה בדמות נובה."

אודות תעוזה
תעוזה היא אחת הקרנות הוותיקות בישראל ולה הצלחות מרשימות בתחומי ה-Health Care, המוליכים למחצה והתקשורת. תעוזה משקיעה בחברות בעלות פריצת דרך טכנולוגית ומסייעת להן בפעילות הבינלאומית שלהן. מלבד חברות בהן מושקעת תעוזה בישראל, קיימות גם השקעות בשלוש חברות בקליפורניה וחברה בסין. לקרן יש מסורת של אקזיטים - 11 אקזיטים מתוך 22 השקעות עד כה. כיום יש לקרן 11 חברות פורטפוליו . בין בעלי המניות של תעוזה ניתן למצוא את אלפרד מאן המחזיק בכ- 20% מהון החברה. מעבר לאחזקה בתעוזה אלפרד מאן נחשב לגורו של טכנולוגיה ועד היום ביצע 7 אקזיטים בהיקף של מיליארדי דולרים. תעוזה גם נעזרת בידע ובניסיון של אלפרד מאן בתחום הטכנולוגיה והציוד הרפואי. שר הבטחון לשעבר משה ארנס הוא יו"ר הדירקטוריון ופעיל בחברה. בין הדירקטורים בחברה נמצאים ד"ר שוקי גלייטמן, לשעבר המדען הראשי ומנכ"ל משרד התמ"ת, פרופ' דני וייס לשעבר פרובוסט הטכניון, גיורא מיוחס שהיה ציר כלכלי בארה"ב ובנקאי השקעות ידוע מניו-יורק.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il