TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

טעם טוב בטיב טעם - למרות המצב הכלכלי והרעה בתוצאות המתחרים


טיב טעם
טיב טעם ממשיכה לצמוח
האסטרטגיה של טיב טעם נושאת פירות: למרות התעצמות התחרות וההאטה הכלכלית, רשת טיב טעם ממשיכה להציג צמיחה בכל הפרמטרים בשנת 2012 ובדגש על הרבעון הרביעי. המכירות בשנת 2012 צמחו בשיעור של כ-1.3% וללא שחיקה ברווח הגולמי. הרווח התפעולי גדל בכ- 19.7% וזאת בהשוואה לשנת 2011. עיקר השיפור בתוצאות חל בחציון השני ובייחוד ברבעון האחרון בו שיעור הרווח הגולמי צמח בכ- 1% והרווח התפעולי הסתכם לכ- 7.7 מש"ח לעומת סך של כ-3.2 מש"ח ברבעון המקביל אשתקד. התוצאות בולטות אף יותר על רקע השחיקה בתוצאות המתחרים.

עוד דיווחה החברה כי תוצאות החודשים ינואר-פברואר 2013, ולמרות שעדיין לא נסקרו, מצביעות על המשך מגמת השיפור בתוצאות.
בשנה החולפת פתחה טיב טעם חנות חדשה במודיעין ועדי כהן, מנכ"ל החברה מסר כי היא מתעתדת לפתוח עוד כ- 4 חנויות חדשות בתקופה הקרובה, בנוסף על שדרוג של כ- 3 חנויות קיימות ומהלך זה יסייע להמשך מגמת הצמיחה.

החברה השלימה במחצית השנה של שנת 2012 ועד לתקופת הדיווח סדרת מהלכים ברשת דומו שהובילו לגידול בהיקף המכירות של דומו בחנויות זהות וצמצמו את ההפסד שהניבה דומו לקבוצה. מגמה זו מקבלת ביטוי כבר ברבעון הרביעי והחברה צופה כי בשנת 2013 יישאו מהלכים אלו פרי וכי דומו לא תעיב עוד על פעילות החברה.

עוד מסר עדי כהן כי "כחלק מהרחבת פעילותה של החברה וביזור הסיכונים הכרוכים בענף קמעונאות המזון על ידי כניסה לתחומי פעילות נוספים, רואה החברה במגזר יצור, יבוא ושיווק מוצרי מזון מנוע צמיחה ולשם כך, השקיעה, החל בשנת 2011, סך של כ-13 מיליון ש"ח ששימשו למיזוג פעילות אתרי עמק חפר ומזרע תוך שידרוג משמעותי של כושר ואיכות היצור וחסכון בעלויות. כמו כן שימשו ההשקעות הנ"ל להסבת האתר בעמק חפר למרלו"ג ושדרוג הפעילות הלוגיסטית. החברה צפויה להשקיע סך נוסף המוערך בכ- 8 מש"ח עד לתום 2014 בכדי לסיים את הבינוי כולו".

בחציון השני השלימה החברה את עיקר השינוי במגזר יצור, יבוא ושיווק מוצרי מזון. ההתארגנות וההשקעות כאמור גרמו לפגיעה בתוצאות המגזר, שהעיבו על תוצאות החברה אך במחצית השנייה של שנת 2012 וביחוד ברבעון הרביעי, חל היפוך במגמה והמהלכים וההשקעות המתוארים לעיל החלו לתת את פירותיהן. המכירות ברבעון ה-4 בשנת 2012 נותרו ללא שינוי מול רבעון 4 בשנת 2011 אך הרווח הגולמי עלה משיעור של 16.05% לשיעור של 19.69%. עוד דיווחה החברה כי תוצאות חודשים ינואר-פברואר 2013, ולמרות שעדיין לא נסקרו, מצביעות על המשך מגמת השיפור בתוצאות המגזר.

לסיכומו של דבר, מכירות החברה בשנת 2012 הסתכמו לסך של 1,038,346, שיעור הרווח הגולמי עמד על 31.82% וללא שינוי מהותי ביחס לשנת 2011, והרווח הנקי הסתכם לסך של כ-16 מיליון ש"ח ובהשוואה ל-13.2 מיליון ש"ח בשנת 2011, כאשר הרבעון הרביעי בלט לטובה עם גידול של 1.9% בהיקף המכירות, עליה ברווח הגולמי ובשיעורו ושיפור ברווח הנקי בסך של כ-3.8 מיליון ש"ח מול הרבעון המקביל אשתקד. "החברה נמצאת במסלול הנכון, רווחית, צומחת ואנו שוקדים על יצירת מנועי צמיחה נוספים וחיזוק החוזקות של טיב טעם – שירות, איכות, שעות פתיחה, מגוון וחוויה ללא תחרות והכל במחיר הוגן", מסר עדי כהן.
שי אמסלם, סמנכ"ל הכספים מסר כי "למרות סכומי ההשקעות המהותיים שהוציאה החברה בשנת 2012 היא ממשיכה לייצר מזומנים ולפרוע את חובותיה לבנקים תוך חיזוק בסיס ההון ומבנה המאזן".






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il