TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

דאסו סיסטמס משיקה את Lean construction: פתרון תעשייה חווייתי חדש עבור חברות בנייה והנדסה


ההערכות גורסות כי כ-25% מעלויות תעשיית הבנייה (כ-120 מיליארד דולר בשנה בארה"ב בלבד) לא מנוצלות כראוי
מעתה יוכלו חברות אדריכלות, הנדסה ובנייה לסמוך על פתרון תלת מימד לניהול פרויקטים כדי לעקוב בזמן אמת אחר התקדמות הבנייה תוך הימנעות מהקצאת משאבים מיותרים

דאסו סיסטמס (Dassault Systèmes), חברת ה- 3DEXPERIENCE, המובילה העולמית בפתרונות תכנון ומידול דיגיטלי ב-3D ובניהול מחזור חיי מוצר (PLM), הודיעה על השקת – "Lean construction" - פתרון תעשייה חווייתי עבור חברות אדריכלות, הנדסה ובנייה (Architecture, Engineering and Construction - AEC), המסייע להעצמת חברות תוך ניצול יתרונות כמו ניהול וביצוע פרויקטים שיתופיים.

אלי בויקיס, מנהל מכירות איזורי בדאסו סיסטמס, אומר כי בתעשיית הבנייה של היום, קיימים פגמים בתיאום בין בעלי התפקידים השונים. "קיים פער עמוק בין תחומי התכנון, ההנדסה וביצוע ובניהול הפרויקט, אשר לעתים קרובות מתורגם ישירות לחריגות בעלויות, אי עמידה בלוחות זמנים ואף פגיעה ברווחיות," הוא טוען.

פתרון התעשייה החווייתי החדש ,Lean Constructionהמבוסס על פלטפורמת 3DEXPERIENCE של דאסו סיסטמס, מספק עמוד שדרה שיתופי שמאפשר לחברות מכל חלקי תעשיית ה-AEC לפתח, לנהל ולארגן פרויקטים מורכבים מכל מקום בעולם ועם משילות מלאה.

סביבת התלת מימד המרכזית של הפתרון מבטלת את מחסומי השפה ומשפרת את התקשורת בין הצוותים במשרדים השונים ובאתר. השקיפות לתוך סטטוס הפרויקט בזמן-אמת, מאפשרת לכל הגורמים ביצוע מהיר של השיפורים הנדרשים, תוך בקרת עלויות ומניעת בזבוז.

בנוסף, פתרון ,Lean Construction מאפשר לחברות לבחון ולנתח את אפשרויות השונות העומדות לרשותן כדי להבטיח את קבלת גישת הבנייה הנכונה ביותר ואת רצפי ההרכבה הטובים ביותר. באופן זה, ניתן להקצות את המשאבים בכדי להבין את יחסי העלות/תועלת ואת רווחיות התכנית, ולאפשר ביצוע התאמות ושינויים עוד לפני תחילת העבודה.

מאחר וכל אי הסכמה במהלך ביצוע הפרויקטים, או בעיות אחרות הגורמות לשינוי לוחות הזמנים, עלולות להגדיל את ההוצאות ולהפחית את הרווחיות, מסייע פתרון Lean Construction במעקב אחר התקדמות הפרויקט בזמן-אמת, החל משלב הביצוע, במטרה למנוע חיכוכים בשטח בין קבלנים, קבלני משנה ואחרים.

"במשך שנים נגועה תעשיית הבנייה הגלובלית בכשלים של עיכובים, של חריגות בעלויות ובחוסר יעילות. ההערכה היא שכ-25 אחוז מעלויות תעשיית הבנייה, או כ-120 מיליארד דולר בשנה בארה"ב, אינן אלא בזבוז", אמרה מוניקה מנגיני, סגנית נשיא בכירה לתעשייה ושיווק בדאסו סיסטמס. "בהקשר זה, פתרון התעשייה החווייתי שלנו Lean Construction עוזר לחברות AEC להבין את הפרויקטים שלהן טוב יותר מההתחלה עד הסיום, ולשפר את ההבטחה שטכנולוגיית מידול מידע לבנייה (BIM) אכן הבטיחה, אך עדיין לא מימשה".

---
דאסו סיסטמס ישראל הוא הסניף הישראלי של חברת התלת ממד3DExperience)) Dassault Systèmes, המספקת לעסקים ולאנשים כלים ליצירת עולמות וירטואליים לדמיין חידושים ברי קיימא. פתרונות החברה משנים את הדרך בה מתכננים, מייצרים ומסופקים מוצרים. הפתרונות המשולבים של דאסו סיסטמס מקדמים אימוץ של חדשנות חברתית, ומרחיבים את האפשרויות לשפר את העולם האמתי באמצעות העולם הווירטואלי. הקבוצה מביאה ערך ליותר מ-150,000 לקוחות מכל הגדלים, בכל התעשיות, ביותר מ-140 מדינות.
CATIA, DELMIA, ENOVIA, SIMULIA, SolidWorks, 3DVIA, GEOVIA , EXALEAD, 3DSwYm ו-Netvibes הם סימנים מסחריים רשומים של דאסו סיסטמס או של חברות הבנות שלה בארה"ב ובמדינות נוספות. למידע נוסף על דאסו סיסטמס ישראל בקרו באתר: www.3ds.com\Israel .


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il