TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

המשקעים מוכרים סחורה והזדמנות ישראלית צונחת 17%


אילוסטרציה - חיפושי נפט
למרות נמצאו סימני גז משמעותיים בקידוח Aphrodite-2 ברישיון "ישי"

AGR – החברה המפעילה: הקידוח הגיע לעומק של כ- 5,652 מטרים מפני הים ונתגלו בו סימני גז טבעי משמעותיים






אייל שוקר, מנכ"ל הזדמנות ישראלית: "אנו שמחים שנתגלו סימני גז טבעי בקידוח. ההשתתפות שלנו ברישיון ישי היא חלק מהאסטרטגיה הכללית של החברה לבנות פורטפוליו של נכסי נפט וגז ולשם כך יש בקופת החברה למעלה מ- 30 מיליון דולר"

שותפות הזדמנות ישראלית, דיווחה היום כי נמצאו סימני פטרוליום (גז טבעי) משמעותיים בקידוח Aphrodite-2 ברישיון "ישי" (370). על פי תוצאות הבדיקות שנערכו על ידי מפעיל הרישיוןAGR PETROLEUM SERVICES HOLDINGS AS .

הקידוח הגיע לעומק של כ- 5,652 מטרים מפני הים (כולל עומק מים של כ- 1,707 מטר), לשכבת מיוקן תחתון. השותפות הגיעה למסקנה כי נתגלו סימני פטרוליום (גז טבעי) משמעותיים בשכבה האמורה.

חברת AGR, המפעילה את הקידוח, ביצעה בדיקות מסוג שורה של בדיקות במהלך הקידוח לרבות: בדיקות לוגים באמצעות כבל (Wireline logs) כולל בדיקות חשמליות, רדיואקטיביות, מגנטיות וססמיות lithological tests (cuttings and side wall cores), מבחני הרכב ולחצים של גזים ונוזלים. על פי הערכות, עובי השכבה הנושאת גז טבעי (נטו) הינו כ-15 מטרים.

אסדת הקידוח Noble Homer Ferrington אשר ביצעה את הקידוח השלימה את עבודות הקידוח בקידוח וצפויה לעזוב את אזור הקידוח במהלך השבועיים הקרובים.

אייל שוקר, מנכ"ל הזדמנות ישראלית: "אנו שמחים שנמצאו סימני גז טבעי בקידוח כשכמובן יש להמתין לדוח המעריך החיצוני, אשר יושלם בעוד כחודשיים, על מנת להבין לאשורו את גודל הגילוי.
"גילוי גז ברישיון ישי, הגובל עם מבנה אפרודיטה הקפריסאי, חשוב עבורנו ועם קבלת דוח המעריך החיצוני לגבי הקידוח בכוונתנו להיערך ליתר השלבים. כשבסופו של דבר המטרה היא להביא גז כחול לבן למדינת ישראל ולעם ישראל לשימוש פנימי או ליצוא.
" הקידוח התנהל על פי המתוכנן על ידי החברה המפעילה AGR בהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו ולפי האומדן התקציבי ללא חריגה ותוך עמידה קפדנית בתוכנית. דבר שכמובן בא לידי ביטוי גם בשמירה מרבית על בטיחות ואיכות הסביבה.
"אדגיש כי ההשתתפות שלנו ברישיון ישי, בשיעור של 10%, היא חלק מהאסטרטגיה הכללית של החברה לבנית פורטפוליו של נכסי נפט וגז. המטרה היא ניהול אסטרטגיה של פיזור סיכונים תוך הכרת הסטטיסטיקה של הענף לגבי הצלחות. לצורך כך יש בקופת השותפות למעלה מ- 30 מיליון דולר שישמשו אותנו להמשך הדרך בין אם בפיתוח הרישיונות הקיימים ישי, עדיתיה, ללה, יהב, יועד, עוז וגל ובין אם בכניסה לרישיונות נוספים".




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il