TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גזית-גלוב השלימה גיוס אג"ח בהיקף של כ- 1.0 מיליארד ש"ח


גזית גלוב
הגיוסים וחיזוק הנזילות נעשו בצד העלאות דירוג החוב בכל הקבוצה
גזית- גלוב הודיעה כי השלימה גיוס אג"ח מהציבור בהיקף כולל של כ- 1 מיליארד ש"ח באמצעות הרחבת סדרה יא' במחיר של 113.25 אגורות לכל 100 אגורות ע.נ., המשקף תשואה אפקטיבית של כ- 4.17% למח"מ של כ- 7.8 שנים.

האג"ח נושאת ריבית שנתית קבועה של 5.35% והינה צמודה למדד ומועד הפירעון הסופי שלה הוא ספטמבר 2024.

דירוג חוב של האג"ח הינו Aa3 עם אופק יציב ממדרוג, חברת בת של Moody's. ודירוג ilA+ עם אופק יציב מ- S&P Maalot.

את ההנפקה הובילו לידר הנפקות וכלל פיננסים חיתום והיא כללה את ברק קפיטל, אקסלנס חיתום, פועלים אי בי אי, לאומי פרטנרס חתמים, דיסקונט חיתום, מיטב הנפקות, אייפקס חיתום וניהול.

תמורת ההנפקה תשמש להקטנת היתרות המנוצלות במסגרות האשראי הקיימות ולפעילותה השוטפת של החברה.

ב- 11 בדצמבר אקוויטי וואן, חברת הבת האמריקאית של גזית גלוב, הודיעה בארה"ב כי סוכנות הדירוג MOODY'S העלתה את דירוג החוב הלא המובטח שלה ל- Baa2 עם אופק יציב מ- Baa3 עם אופק חיובי.
ב-20 לנובמבר FCR, חברת הבת הקנדית של גזית גלוב, הודיעה בקנדה כי סוכנות הדירוג MOODY'S העלתה את דירוג החוב הלא המובטח שלה ל Baa2 עם אופק יציב, וב-14 בנובמבר הודיעה כי סוכנות הדירוג DBRS העלתה את דירוג החוב הלא המובטח של חברת הבת FCR ל-BBB (גבוה) עם אופק יציב.
ב-9 באוקטובר חברת הבת אטריום (ATR) הפעילה במרכז ומזרח אירופה דיוחה כי סוכנות הדירוג הבינלאומית Fitch העלתה את דירוג החוב הארוך של החברה מ BB+ לדירוג השקעה של BBB- עם אופק יציב. חברת הדירוג ציינה בהודעתה כי העלאת הדירוג משקפת, בין היתר, את הביצועים התפעוליים החזקים המונעים מהצמיחה בכלכלות מרכז ומזרח אירופה לצד תזרים יציב יותר בהכנסות מדמי שכירות. ב- 6 בספטמבר הודיעה אטריום כי סוכנות הדירוג הבינלאומית S&P העלתה את דירוג החוב לזמן קצר וארוך של החברה מ- BB+/B לדירוג השקעה של BBB-/A-3 עם אופק יציב.חברת הדירוג ציינה בהודעתה כי העלאת הדירוג נעשתה, בין היתר, הודות להפחתת החשיפה של החברה לפעילויות פיתוח, קצב צמיחה יציב בתיק הנדל"ן להשקעה וגידול בחלק היחסי של היקף הנכסים המסחריים המניבים.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il