TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מטריקס השלימה פרויקט אחסון וגיבוי עבור אבן קיסר


מטריקס
במסגרת הפרויקט הוטמעה מערכות אחסון וגיבוי של EMC היקף הפרויקט: כרבע מליון ש"ח
חטיבת האינטגרציה והתשתיות במטריקס השלימה לאחרונה פרויקט אחסון וגיבוי עבור אבן קיסר, חברה המייצרת ומשווקת בארץ ובעולם משטחי קוורץ מתקדמים ובעלי עיצוב מוביל.

במסגרת הפרויקט, שנועד לשפר את ניהול המידע של החברה, שודרגה מערכת האחסון של החברה מ- NS-20 של EMC למערכת VNX5300 של EMC, המבוססת על טכנולוגייתFAST VP (Fully Automated Storage Tiering), המאפשרת שיפור ביצועים וניצול יעיל וחסכוני של מערך האחסון. טכנולוגיה זו ממנפת יכולת הובלת נפחים גדולים ע"י שילוב תמהיל דיסקים חכם, וזאת תוך שמירה על רף ביצועים גבוה.

נוסף על כך, כלל הפרויקט הטמעת מערכת גיבוי EMC Avamar Gen3 3.3 TB ורפליקציה לאתר משני, המאפשרת העתקת מידע אל מחוץ לאתר בעזרת רשתות קיימות להתאוששות מאסון, תוך שימוש ברוחב פס מזערי.

לדברי צחי דרור, מנהל מרכז התמחות אחסון וגיבוי בחטיבת אינטגרציה ותשתיות במטריקס, "אבן קיסר הינו לקוח ותיק של חטיבת האינטגרציה והתשתיות, ופרויקט זה הוא אחד מבין פרויקטים רבים ומוצלחים שנעשו עימו. הניסיון הרב שצברה החטיבה בפתרונות אחסון וגיבוי מאפשר לנו לעבוד עפ"י מתודולוגיה סדורה, העונה בצורה הטובה ביותר על צרכי הלקוח, החל מתהליך האפיון וכלה בתהליך ההטמעה והבקרה."


אודות מטריקס
מטריקס, המעסיקה כ-6300 מקצועני ,IT הינה חברת טכנולוגיית המידע המובילה בשוק הישראלי. מטריקס עוסקת בביצוע פרויקטי אינטגרציה מן הגדולים במשק, פיתוח ויישום טכנולוגיות, פתרונות ומוצרי תוכנה, ייצוג ושיווק מוצרי תוכנה מובילים מהעולם, שירותי תשתית, ייעוץ,Offshore , מיקור חוץ, בדיקות, הדרכה והטמעה ופתרונות חומרה מובילים. הייחודיות של מטריקס הינה בראייתה העסקית וביכולתה להתאים טכנולוגיות ופתרונות ללקוחותיה, הודות לשילוב שירותיים רוחביים של חטיבות הרוחב המספקות מענה מלא לניהול ומימוש פרויקט IT מקצה לקצה, שירותים על פי מגזרי שוק של החטיבות המגזריות, המספקות את הידע והניסיון בעולם התוכן של המגזר, והראיה העסקית ומרכזי ההתמחות המספקים את הניסיון, ההתמחות והפתרונות הטכנולוגים והאפליקטיביים.
עם לקוחותיה של מטריקס נמנים מאות גופים וחברות מהמובילים בישראל בתחומי התעשייה, מסחר, בנקאות ופיננסים, טלקום, בטחון, בריאות והמגזר הממשלתי ציבורי. מטריקס מדורגת כחברה שהכי כדאי לעבוד בה בתחום שירותי IT, עפ"י סקר BDI.
מטריקס נסחרת בבורסה לניירות ערך בת"א במדד תל אביב 100 ונסחרת גם במדד היוקרתי של החברות הגדולות המחלקות דיבידנד - תל דיב 20. מחזור המכירות של מטריקס במהלך שנת 2011 הגיע ל- 1.75 מיליארד שקל, הרווח הנקי הגיע ל- 96 מיליון שקל. חברות המחקר מדרגות את מטריקס במקום הראשון בענף שירותי התוכנה בישראל,STKI מדרגת את מטריקס בראש זו השנה השביעית ו- IDC מדרגת את מטריקס ראשונה זו השנה הרביעית ברציפות.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il