TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גאון אחזקות מציגה שיפור בתוצאות החברה


גאון אחזקות
הרווח התפעולי המאוחד בתשעת החודשים הראשונים עמד על כ- 47 מיליון ₪ לעומת הפסד של כ- 19 מיליון ₪ בתקופה המקבילה.
כל חברות הקבוצה חזרו בתום התקופה לרווחיות.
גם בשורת הרווח הנקי נרשם שיפור ניכר, והחברה צמצמה את ההפסד הנקי שלה בתשעת החודשים הראשונים של השנה לכ- 6.6 מיליון ₪ ובנטרול הפסדים מפעילות שנמכרה, נרשם הפסד של כ- 2 מיליון ₪, לעומת הפסד של 58.5 מיליון שקל בתקופה המקבילה.

בתקופת הדוח ביצעה החברה מהלכים נרחבים להפסקת פעילויות מפסידות, הורדה משמעותית של מינוף החוב להתייעלות וחיזוק מבנה השליטה על חברות הבת.

ארז מלצר, יו"ר גאון אחזקות אמר: "הנהלת החברה והדירקטוריון ממשיכים וימשיכו במאמצים להוביל לשינוי משמעותי בחברה ובתוצאותיה, לטובת כל בעלי המניות ובעלי החוב שלה".

אבי הוכמן, מנכ"ל גאון אחזקות מסר: "בתקופה כלכלית קשה, בה כלל חברות האחזקה מתמודדות עם משימות אדירות של עמידה בהתחייבויותיהן והתארגנות מחדש, החברה יישמה וביצעה את כל היעדים ששמה לתקופה".

חברת "גאון אחזקות" ממשיכה להציג שיפור בתוצאות הכספיות שלה: החברה סיימה את תשעת החודשים הראשונים של השנה עם הכנסות נטו (בנטרול הכנסות מימון) של 636 מיליון ש"ח, לעומת כ- 488 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. ברבעון השלישי הסתכמו הכנסות החברה בכ- 217 מיליון ש"ח, לעומת כ- 195 מיליון ש"ח ברבעון המקביל אשתקד.

הרווח התפעולי של גאון אחזקות עמד על כ- 47 מיליון ₪ לעומת הפסד תפעולי של כ- 19 מיליון ₪ בתקופה המקבילה. ברבעון השלישי הסתכם ברווח התפעולי של החברה ב- 15 מיליון ₪, לעומת הפסד תפעולי של כ- 21 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

גם בשורת הרווח הנקי נרשם שיפור מהותי: ההפסד של החברה ברבעון השלישי של השנה הסתכם בכ- 3.4 מיליון ש"ח, לעומת הפסד של כ- 32 מיליון ש"ח ברבעון השלישי אשתקד. ההפסד של החברה בתשעת החודשים של השנה הסתכם בכ- 6.6 מיליון ₪, לעומת כ- 58.5 מיליון ש"ח בתקופה המקבילה אשתקד. בנטרול ההפסדים מהמחצית הראשונה של השנה בגין פעילות שנמכרה, ההפסד הנקי של החברה היה מסתכם בכ- 2 מיליון ₪.

הוצאות הנהלה וכלליות (סולו) נטו בתשעת החודשים של שנת 2012 הסתכמו בכ- 7.8 מיליון ₪ לעומת כ- 10.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה, קיטון של כ- 23% (הוצאות הנהלה וכלליות בשנת 2012 כוללות בתוכן הוצאות חד פעמיות והפחתות ברכוש הקבוע בסך של כ- 0.8 מיליון ש"ח).

הוצאות המימון (סולו),נטו הסתכמו בכ- 5.2 מיליון ₪ לעומת 10.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה, קיטון של כ- 52%.

ארז מלצר, יו"ר גאון אחזקות אמר: "גאון אחזקות מבצעת תוכנית אסטרטגית רחבת היקף במטרה לטפל ביסודיות ביתרת החוב של החברה והחזרתה לרווחיות. תוצאותיה של התוכנית באות לידי ביטוי בצורה ברורה בדוחות הרבעון השלישי. הנהלת החברה והדירקטוריון ממשיכים וימשיכו במאמצים להוביל לשינוי משמעותי בחברה ובתוצאותיה, לטובת כל בעלי המניות ומחזיקי אגרות החוב".

אבי הוכמן, מנכ"ל גאון אחזקות מסר: "הנהלת החברה פועלת בנחישות ומבצעת מהלך מקיף וכואב בתמיכת הדירקטוריון, מהלך אשר מוביל לשינוי משמעותי בתוצאותיה ובעיקר ברווח התפעולי החיובי שמציגה החברה הרבעון". עוד הוסיף הוכמן כי "בתקופה כלכלית קשה, בה כלל חברות האחזקה מתמודדות עם משימות אדירות של עמידה בהתחייבויותיהן והתארגנות מחדש, החברה יישמה וביצעה את כל היעדים ששמה לתקופה כולל השלמת מכירת אימגינריום, מכירת הבניין ברמת גן, השבחת חברות בתחום האגרו, מימוש פעילות בתחום הסחר, קבלת דיבידנדים מגאון אגרו ועוד".


מהלכים עיקריים להתייעלות שביצעה החברה בתקופת הדוח: אישור תוכנית אסטרטגית לגאון אגרו/ אחזקות, בוצעה תוכנית התייעלות וצמצום כ"א בחברה/ מבנה ניהולי לגאון אגרו/ אחזקות, גובשה תוכנית התייעלות בפלסים ובצמת שביצועה החל, מתנהל מו"מ למיזוג מיטב וד"ש שבמסגרתו תממש החברה כ- 65% מאחזקותיה במיטב, מכירת אימג'ינריום בתמורה לכ- 270 אלפי יורו, מכירת הבניין ברמת גן בתמורה ל- 22.6 מיליון ₪, מינוי יו"ר חדש לחברה- ארז מלצר, מינוי יו"ר חדש לצינורות, ולאקווה- אבי הוכמן, מינוי יו"ר חדש לכוכב/מדי ורד- ישראל כהן, מינוי יו"ר חדש לפלסים, מינוי מנכ"ל חדש למפעל הגילוון והשלמת עסקת מכירת הנדל"ן בבית גאון (קויפמן 6 , קומות 3,4,5,ו-14).

אודות גאון אחזקות:
גאון אחזקות הינה חברת החזקות ציבורית המחזיקה כיום במספר תאגידים בתחומי הסחר, פיננסים ומים.

הקבוצה שמה לעצמה יעד לצאת מכל התחומים שאינם בליבת עסקי המים שלה, ולפעול להשבחתה והתרחבותה כשחקן מוביל במתן פתרונות ניהול, בקרה ושליטה באספקת והובלת מים לגופים מוניציפאליים ותעשייתיים, בארץ ובעולם באמצעות חברת גאון אגרו בה היא מחזיקה בשליטה מלאה.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il