TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קבוצת מי עדן מדווחת על צמיחה יפה במכירות תוך שיפור משמעותי בריווחיות


מי עדן
בתשעת החודשים הראשונים של השנה גדלו הכנסות החברה ב 4% ל 199 מליוני אירו וה EBITDA התפעולית צמחה ב 9% ל 39 מיליוני אירו
הקבוצה מציגה בתשעת החודשים הראשונים של שנת 2012 גידול של 9% ב Operating EBITDA שהסתכם ב- 39 מיליוני אירו, המהווים 20% מהמחזור, לעומת כ- 36 מיליוני אירו (19%) בתקופה המקבילה אשתקד.
בתקופת הדו"ח גם צמח הרווח התפעולי של הקבוצה לפני הפחתות והוצאות אחרות (EBITA Operating) ל 26 מיליוני אירו, גידול של כ 15% לעומת כ 23 מיליוני אירו בתקופה המקבילה אשתקד
בנוסף השיגה החברה רווח מפעולות (EBIT ) בסך כ 17 מיליוני אירו, זאת לעומת הפסד של כ 6 מיליוני אירו בתקופה המקבילה אשתקד.
החברה גם מציגה רווחיות לפני מס בסך כ 8 מיליוני אירו וכן רווח נקי לבעלי מניותיה בסך של כ 4 מיליוני אירו.
תזרים המזומנים מפעילות שוטפת נטו צמח ב 26% והסתכם בתקופת הדו"ח ב- 23 מיליוני אירו, לעומת כ 18 מיליוני אירו בתקופה המקבילה אשתקד.
הקבוצה המשיכה לשפר את המינוף הפיננסי שלה.
נשיא קבוצת מי עדן, רענן זילברמן:
"אנו שמחים לדווח על תוצאות טובות של החברה בתשעת החודשים הראשונים של השנה, אשר מראות שיפור בכל הפרמטרים העיסקיים והתיפעוליים ביחס לתקופה המקבילה בשנה הקודמת. החברה מציגה צמיחה של כ 4% במחזור המכירות בתשעת החודשים הראשונים של השנה שעלה לכמיליארד ש"ח, תוך שיפור משמעותי ברווחיות התפעולית האופרטיבית שצמחה לכ 200 מיליוני ש"ח בתקופה זו".
"הקבוצה מובילה מזה מיספר שנים את שוק פתרונות המים למשרדים באירופה ובישראל, גם בנתחי שוק וגם בפריסה גיאוגרפית".
"בשנה האחרונה המשכנו לחזק את מובילות השוק שלנו בשווקים בהם אנחנו פועלים באירופה, ובישראל בנוסף להובלת השוק בכדים חזרנו להוביל בנתחי שוק גם את תחום הבקבוקים".
"בחודשים האחרונים המשיכה החברה לפתח את פעילותה בתחומי הקפה כניגזרת של אסטרטגיית החברה להציע פיתרונות קפה ומים משולבים בבתים ובמישרדים.
המשכנו בפיתוח הזרוע העיסקית של שירותי הקפה בכל 15 המדינות בהם פועלת החברה תחת מותגים מובילים כגון לוואצה מרס ומותג הבית שלנו Edenisimo "
"שוק שרותי הקפה האיכותי (אספרסו בעיקר) נימצא בצמיחה בעולם ביכלל ובאירופה בפרט ובכוונת החברה למנף את בסיס הלקוחות הקיים שלה המונה למעלה מחצי מיליון מישרדים מובילים באירופה על מנת לבסס את מעמדה בתחום.
עד לשנה זאת פעלנו בתחום הקפה בעיקר בישראל וזאת באמצעות חברת הבת שלנו "פאוזה" אשר מחזור המכירות שלה עומד על כ- 90 מיליוני שח והיא החברה המובילה בארץ לשרותי קפה למישרד ולבית.
בכוונת החברה להמשיך ולבסס את מעמדה כמובילת שוק בתחום פיתרונות המים והקפה הן בהיתפתחות אורגנית על בסיס מוצרים חדשים והן באמצעות רכישת מיתחרים ופעילויות משלימות באירופה ובישראל."


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
29/11/12
1. אני בכלל לא מתפלא - נדב
בימים כמו אלו שיש מודעות מאוד גבוהה למה שמכניסים לגוף בין אם זה מזון, שתיה או כל דבר אחר.. העיקר שיהיה בריא.. הצרכן הישראלי כנראה יודע מה טוב עבורו.
[סגור תגובה]
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il