TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מזור רובוטיקה מודיעה על תוצאות שיא ברבעון השלישי של שנת 2012


מזור
הכנסות של 16.2 מיליון שקל - גידול של 171% בהשוואה לרבעון המקביל אשתקד המשך צמיחה משמעותית במכירות בשוק האמריקאי המהווה כ – 80% מהמכירות שימוש הולך וגדל במערכות החברה שנמכרו שיעור רווח גולמי של כ – 80%
תוצאות לרבעון השלישי 2012:
ההכנסות הסתכמו ב – 16.2 מיליון ₪, לעומת כ – 6 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ - 171% וגידול של 45% לעומת הרבעון הקודם. הגידול בהכנסות מוסבר בהמשך הצלחת מאמצי המכירה בארה"ב וכניסה לשווקים חדשים באסיה. המכירות בארצות הברית מהוות כ-80% מהמכירות לעומת פחות מ-10% בתקופה המקבילה אשתקד.

ההכנסות כוללות הכנסות ממכירת ערכות מתכלות ושירות שהסתכמו בכ-4.6 מיליון ₪ לעומת 1.4 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד - גידול של כ-225%. בהשוואה לרבעון הקודם הגידול הוא של כ-68%. הגידול בהכנסות ממכירת ערכות מתכלות נובע מהשימוש ההולך וגדל במערכות.
ממוצע השימוש של מערכות מותקנות בארה"ב הגיע לכ-17.1 ניתוחים למערכת לעומת כ-13.8 ניתוחים ברבעון המקביל אשתקד.
נתונים אלה מעידים על אימוץ הטכנולוגיה בקרב הלקוחות הקיימים.

הרווח הגולמי הסתכם בכ – 13 מיליון ₪, לעומת כ – 4.1 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד, גידול של כ – 217%. שיעור הרווח הגולמי עמד על כ – 80% לעומת כ – 68% ברבעון המקביל.

הוצאות מחקר ופיתוח נשמרו ברמתן בהיקף של כ – 2.9 מיליון ₪. החברה ממשיכה לפתח אפליקציות נוספות של מערכת ה-Renaissance וכן פיתוח מוצרי המשך.

ההפסד התפעולי הסתכם בכ-0.9 מיליון ₪ לעומת הפסד תפעולי של 6.8 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

ההפסד לתקופה הסתכם ב-1.1 מיליון ₪ לעומת 6.6 מיליון ₪ ברבעון המקביל אשתקד.

יתרת המזומנים ושווי מזומנים שבידי החברה הסתכמו בסוף הרבעון בכ – 83 מיליון ₪.

בסוף הרבעון השלישי הושלם השלב הראשון של הסכם ההשקעה עם קרן ההשקעות Oracle Investments ומשקיעים נוספים וזאת לאחר שהקרן והמשקיעים העבירו לחברה סך של 7.5 מיליון דולר והחברה הקצתה להם כ – 7 מיליון מניות. בשלב הבא, בהתקיים תנאים מסוימים וביניהם רישום מניות החברה למסחר בארה"ב, קרן ההשקעות והמשקיעים הנוספים ישקיעו סכום נוסף של 7.5 מיליון דולר כנגד הקצאה נוספת של מניות החברה.

תוצאות לתשעה החודשים הראשונים של 2012:
ההכנסות הסתכמו בכ-36.6 מיליון ₪ לעומת הכנסות של 14.3 מיליון ₪ - גידול של 156%. המכירות בארה"ב הסתכמו ב – 31.3 מיליון ₪ שהיוו כ – 85% ממכירות החברה.
ההכנסות כוללות הכנסות ממכירת ערכות מתכלות ושירות שהסתכמו בכ-9.5 מיליון ₪ לעומת 4.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד - גידול של כ 133%.

הרווח הגולמי גדל בכ – 200% והסתכם בכ-28.3 מיליון ₪ ומהווה 77% מסך ההכנסות לעומת 9.5 מיליון ₪ אשר היווה כ – 66% מסך ההכנסות בתקופה המקבילה אשתקד.
ההפסד התפעולי לתקופה הסתכם בכ-9.5 מיליון ₪ לעומת 22.1 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.
ההפסד לתקופה הסתכם בכ – 10 מיליון ₪ לעומת 22.7 מיליון ₪ בתקופה המקבילה אשתקד.



אורי הדומי, מנכ"ל מזור רובוטיקה אמר היום "אנו מרוצים מאוד מתוצאות החברה ברבעון השלישי של 2012 שמהווה המשך ישיר לצמיחה העקבית הגבוהה של מזור ברבעונים האחרונים. הצמיחה הגבוהה היא תוצאה של מספר פעולות בהם נקטנו ושמוכיחות עצמן כמנועי צמיחה יציבים המחזקים גם את רמת הרווחיות של החברה.

"ההשקה המוצלחת של מערכת ה-Renaissance קידמה מאוד את אסטרטגיית החדירה שלנו בשוק האמריקאי ותמכה בגידול במכירת המערכות הרובוטיות. מזור השלימה ברבעון השלישי של 2012 את מכירת המערכת ה-18 שלה בארה"ב, כך שברבעון השלישי לבדו זקפה החברה הכנסות של כ-13 מיליון שקל בשוק האמריקאי, גבוה מסך הכנסות החברה בשוק זה בשנת 2011 כולה.

"עם הגידול במספר המערכות המותקנות בארה"ב נרשם גידול גם בשימוש המתבצע באמצעותן דבר הבא לידי ביטוי במכירת ערכות מתכלות ושירותים, לצד דרישה גוברת מצד יותר ויותר רופאים בבתי החולים לעשות שימוש במערכת. העובדה שממוצע השימוש במערכות ממשיך לצמוח, ולמעשה להכפיל את עצמו ביחס לשיעור השימוש בשנה הקודמת, מעידה על שביעות הרצון הגבוהה מהמערכות ומחזקת את מעמדה העסקי והתחרותי של החברה.

"מזור השכילה בשנה האחרונה להרחיב את שווקי היעד בהם אנו פועלים דבר המאפשר לנו כעת להתמודד טוב יותר עם תנאי שוק עולמי משתנים, תוך הפחתת סיכונים וניהול טוב יותר של מערך המכירות הגלובאלי שלנו. במסגרת זו, מזור מציגה צמיחה נאה והרחבת המכירות בשוק במזרח אסיה. למזור כיום קרוב ל-40 מערכות Renaissance מותקנות ופעילות בעולם.

"אני שמח שהפעולות שביצענו באו לידי ביטוי ברבעון האחרון גם בהבעת אמון מצד קרן ההשקעות Oracle Investment Managements Inc. וגופי השקעה נוספים ומוערכים בתחום הרפואה העולמית, שנכנסו להשקעה בחברה וחיזקו משמעותית את מבנה ההון של החברה. בנוסף, אנו מצפים שמשאבים אלו יסללו את הדרך למזור להיסחר בעתיד באחת הבורסות המובילות בארה"ב. אנו מעריכים כי רישום מזור למסחר בארה"ב ירחיב משמעותית את הנגישות של החברה למשקיעים ואת בסיס המשקיעים של החברה.

"הפתרונות הייחודיים של מזור, רמת החדשנות הגבוהה, שביעות הרצון של הרופאים והחולים כאחד והמשך יישומה המוצלח של אסטרטגיית הצמיחה של החברה באים לידי ביטוי בתוצאות הכספיות ואנו מעריכים כי הצמיחה של החברה תימשך גם ברבעונים הבאים".




אודות מזור רובוטיקה
מזור נוסדה ב-2001 והיא עוסקת בפיתוח, ייצור ומכירה של מכשירים רפואיים לתמיכה בפרוצדורות כירורגיות בתחום האורטופדיה והנוירוכירורגיה. מוצר הדגל של החברה הוא מערכת ה-Renaissance שהחליפה את מערכת ה-SpineAssist, רובוט המסייע לניתוחי גב, המאושר רגולטורית באירופה ובארה"ב.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il