TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אלווריון תספק את פתרון ה-Motion4 ל-ETI: ספקית האינטרנט הגדולה בגינאה, אפריקה


אלווריון
הפתרונות של אלווריון יספקו תקשורת קול ונתונים באיכות גבוהה על גבי רשת תקשורת שתפרוס ETI בכל המדינה ספקית אינטרנט מובילה בגינאה, בחרה בפתרון ה-4Motion 802.16e לשם הרחבת כיסוי רשת התקשורת בפס רחב מעיר הבירה קונארקי למדינה כולה, המתפרסת על פני שטח של 246 אלף קמ"ר.
הרשת של ETI תספק שירותי תקשורת קול ונתונים בתדר 2.5 ג'יגה-הרץ למגוון לקוחות, כולל ארגונים מובילים ולקוחות ביתיים. פתרון ה-4Motion מיועד לספק שירותי קול ונתונים באמצעות רשת תקשורת אחת. באמצעות מנגנון תזמון דינאמי ומתקדם, יוצרת הרשת תעדוף של העברת קול על מנת לאפשר מספר גדול של שיחות בו זמנית, דבר המאפשר לספק שירותי קול מבוססי MOS, באיכות מקבילה לאיכות של קו תקשורת קרקעי.

חזי לפיד, נשיא ומנכ"ל אלווריון: "אנחנו שמחים להמשיך לשתף פעולה עם ETI בהרחבת רשת התקשורת שלה. הזכיה בפרויקט ההרחבה מהווה הוכחה לטכנולוגיה יוצאת הדופן שלנו ולמומחיותנו. אלווריון ידועה כמובילת תחום הטכנולוגיה האלחוטית בפס רחב וכספקית פתרונות מתקדמים. זהו הבסיס עליו מבוססת מובילותה של אלווריון באפריקה."

לטיף טאלב, מייסד ומנכ"ל ETI: "הפתרון של אלווריון מספק את איכות האספקה לה הזדקקנו, לרבות שירותי קול באיכות של קו קרקעי, ושירותי נתונים באיכות גבוהה להם אנו זקוקים על מנת לספק ללקוחותינו חוויית משתמש מעולה."

חברת ETI היא לקוחה של אלווריון מעל לעשור, ומשתמשת בפתרונותיה לשם אספקת גישה לשירותי אינטרנט, קול ונתונים.


הודעה זו פורסמה בשפה האנגלית במערכת המאיה. נוסח זה הינו תרגום נוחות של המודעה לשפה העברית. בכל מקרה של סתירה בין המודעה בשפה האנגלית לתרגום המודעה בעברית, יגבר הנוסח בשפה האנגלית כפי שפורסם במערכת המאי"ה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il