TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הודעת חברות הדירוג "מעלות" ו- "S&P"- דוברות חברת החשמל


חברת חשמל
חברת החשמל לישראל בע"מ (להלן: "החברה") מתכבדת להודיע כי חברת הדירוג הבינלאומית "Standard and Poor's" וחברת הדירוג המקומית "Standard and Poor's Maalot" (להלן: "חברות הדירוג") הודיעו היום כי הן מותירות את דירוג האשראי הבינלאומי של החברה, '+BB' ואת דירוג האשראי המקומי של החברה, '-ilAA' על כנן ומכניסות אותם לרשימת מעקב (CreditWatch) עם השלכות שליליות.
חברות הדירוג ציינו כי החברה ניצבת בפני קשיי נזילות עקב עלייה נוספת בעלויות הדלקים וההפרעות באספקת הגז הטבעי ממצרים המחייבות אותה לרכוש דלקים יקרים יותר.

חברות הדירוג מציינות שממשלת ישראל הגדילה את הערבות לגיוס חוב ע"י החברה ב -1 מיליארד ש"ח נוספים ואישרה גיוס נוסף של 3 מיליארד ש"ח בשעבוד צף, ללא ערבות. להערכת חברות הדירוג הסכומים הנ"ל יספיקו לצרכי המימון לפחות עד לסוף חודש פברואר 2013. כמו כן, סוכם עקרונית על הגדלה נוספת של ערבות המדינה בסך 2 מיליארד ש"ח עבור 2013.

חברות הדירוג מאמינות כי הממשלה תמשיך ותעמוד מאחורי החברה בכל הקשור למימון עלויות הדלקים, אך יישומה של תוכנית התמיכה כרוך בסיכון.

הכנסת הדירוגים לרשימת המעקב עם השלכות שליליות משקפת, לפי הודעת חברות הדירוג, סיכון של הורדת הדירוגים במספר דרגות אם תכנית התמיכה של המדינה בנזילות החברה וצעדי החברה לא יבוצעו במלואם ובתזמון המתאים.

חברות הדירוג הודיעו כי בכוונתן להוציא את דירוג החברה מרשימת המעקב בתוך 90 יום. במהלך התקופה חברות הדירוג יבחנו את תוכנית התמיכה של הממשלה בחברה, לרבות הוצאה לפועל של ההנפקות בערבות ושלא בערבות, בצורה מלאה ובתזמון המתאים. כמו כן תיבחן הגברת מנגנון הפיקוח על ניהול הנזילות ע"י החברה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il