TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

RRsat מדווחת על תוצאותיה לרבעון השלישי של 2012 ומודיעה על חלוקת דיבידנד


דוחות - אילוסטרציה
דגשים לתוצאות הרבעון השלישי של 2012: צמיחה בהכנסות לעומת הרבעון הקודם ל-28.5 מיליון דולר ,שיעורי הרווח הגולמי - 24.5%, הרווח התפעולי - 9% וה -EBITDA המתואם- 17.2% - ברמה הגבוהה ביותר זה תשעה רבעונים
ה-EBITDA המתואם צמח ברבעון השלישי לעומת הרבעון הקודם והסתכם ב-4.9 מיליון דולר
תזרים המזומנים מפעולות שוטפות, בניכוי השקעות ברכוש קבוע, הסתכם ב-4.1 מיליון דולר; החברה סיימה את הרבעון עם מזומנים ושווי מזומנים בסך של 36.9 מיליון דולר
צבר ההזמנות נכון ל-30 בספטמבר, 2012 – 184 מיליון דולר
תחזית ההכנסות לרבעון הרביעי – 28.5-29.5 מיליון דולר
דירקטוריון החברה מכריז על חלוקת דיבידנד בסך של כ-10 מיליון דולר או 58 סנט למניה


איירפורט סיטי, ישראל – 12 בנובמבר 2012 – RRsat תקשורת גלובלית (נאסד"ק: RRST), ספקית מובילה של שירותי ניהול והפצת תוכן לענף רשתות הטלוויזיה ורדיו, מדווחת על תוצאותיה הכספיות לרבעון שהסתיים ב-30 בספטמבר 2012.

תוצאות הרבעון השלישי

ההכנסות ברבעון השלישי של שנת 2012 הסתכמו ב-28.5 מיליון דולר, בהשוואה ל-28.6 מיליון דולר ברבעון השלישי של 2011. ההכנסות ברבעון השלישי משקפות עלייה בהשוואה לרבעון הקודם, אז הן הסתכמו ב-28.1 מיליון דולר. התחזקותו של הדולר האמריקאי מול היורו במהלך השנה האחרונה הביאה לירידה של כ-1.4 מיליון דולר בהכנסות בהשוואה לרבעון השלישי ב-2011. התנודתיות בשער הדולר מול היורו במהלך הרבעון השלישי של 2012, הביאה לירידה של כ-400 אלף דולר בהכנסות בהשוואה לרבעון הקודם.

הרווח הגולמי הסתכם ברבעון השלישי ב-7 מיליון דולר, בהשוואה ל-6.4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ו-6.7 מיליון דולר ברבעון הקודם. שיעור הרווח הגולמי עמד ברבעון השלישי על 24.5% בהשוואה ל-22.3% ברבעון המקביל אשתקד ו-23.8% ברבעון הקודם.

הרווח התפעולי הסתכם ברבעון השלישי ב-2.6 מיליון דולר, בהשוואה ל-1.8 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ו-2.5 מיליון דולר ברבעון הקודם. שיעור הרווח התפעולי עמד ברבעון השלישי על 9%, בהשוואה ל-6.4% ברבעון המקביל אשתקד ו-8.8% ברבעון הקודם.

הרווח הנקי על בסיס GAAP הסתכם ברבעון השלישי ב-2.4 מיליון דולר, בהשוואה להפסד נקי GAAP של 180 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד ורווח נקי של 1.1 מיליון דולר ברבעון הקודם. הרווח למניה בדילול מלא על בסיס GAAP ברבעון השלישי היה 14 סנט, בהשוואה להפסד למניה של 1 סנט ברבעון המקביל אשתקד ורווח למניה של 7 סנט ברבעון הקודם.

הרווח הנקי המתואם הסתכם ברבעון השלישי ב-2.1 מיליון דולר, בהשוואה ל-800 אלף דולר ברבעון המקביל אשתקד, ו-1.5 מיליון דולר ברבעון הקודם. הרווח הנקי המותאם למניה בדילול מלא ברבעון השלישי היה 12 סנט, בהשוואה ל-5 סנט ברבעון המקביל אשתקד, ו-8 סנט ברבעון הקודם.

ה- EBITDAהמתואם הסתכם ברבעון השלישי ב-4.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-4 מיליון דולר ברבעון המקביל אשתקד ו-4.8 מיליון דולר ברבעון הקודם.

נכון ל-30 בספטמבר, 2012 היו בידי החברה מזומנים, שווי מזומנים ובטוחות סחירות בהיקף של 36.9 מיליון דולר, בהשוואה ל-34.2 מיליון דולר ב-30 ביוני, 2012. השינוי בהיקף המזומנים במהלך הרבעון נבע בעיקר מתזרים מזומנים חיובי מפעולות בהיקף של 5.4 מיליון דולר, אשר קוזזו חלקית על ידי השקעות ברכוש קבוע של 1.3 מיליון דולר וחלוקת דיבידנד בשיעור של 1.7 מיליון דולר.

נכון ל-30 בספטמבר הסתכם היקף צבר ההזמנות והחוזים שנחתמו ב-184 מיליון דולר, בהשוואה ל-193 מיליון דולר בסוף הרבעון הקודם. מתוכם זה צפויה החברה להכיר ב-24.6 מיליון דולר ברבעון הרביעי של 2012. הקיטון בצבר ההזמנות נובע בעיקר מירידה במשך הזמן הממוצע של חוזי השירות שהתקבלו במהלך הרבעון.

תחזית
החברה צופה המשך צמיחה בהכנסותיה ברבעון הרביעי אשר ינועו בין 28.5 ל-29.5 מיליון דולר. הנהלת החברה צופה כי שיעורי הרווח הגולמי וה-EBITDA ברבעון הרביעי יהיו ברמה דומה לשיעורם ברבעון השלישי.

חלוקת דיבידנד

ב-11 בנובמבר, 2012, אישרה מועצת המנהלים של החברה חלוקת דיבידנד בהיקף של 58 סנט למניה - כ-10 מיליון דולר בסך הכל. הדיבידנד ישולם ב-13 בדצמבר, 2012, לכל בעלי המניות שהיו ברשומות בסוף יום המסחר בנאסד"ק ב-22 בנובמבר, 2012.

בהתאם לתקנות המס בישראל, החברה תנכה במקור 25% מתשלום הדיבידנד המיועד לכל בעל מניות, בכפוף לקבלת פטור בעניין זה. מדיניות חלוקת הדיבידנד של החברה מתוארת בפרוטרוט במסמך 20-F בדוח השנתי של השנה אשר הסתיימה ב-31 בדצמבר 2012.

אבי כהן, מנכ"ל RRsat אמר בהתייחסו לתוצאות: "תוצאות הרבעון השלישי מצביעות על כך שאנו במסלול של שיפור מתמשך בכל הפרמטרים הפיננסיים והתפעוליים שלנו. למרות השפעות שליליות של שער המטבע, עמדנו ביעד ההכנסות שלנו וצמחנו ביחס לרבעון הקודם. חשוב מכך, שיעורי הרווח הגולמי, התפעולי וה-EBITDA הגיעו לרמות הגבוהות ביותר מזה שנתיים. צבר ההזמנות החזק שלנו מעניק לנו ראות עסקית טובה לרבעונים הבאים. במבט לרבעון הרביעי, אנו צופים המשך במגמת הגידול בהכנסות".

"אנו עדים לביקושים בקרב לקוחותינו וזכיות בלקוחות חדשים בעסקי שידורי המדיה הדיגיטלית שלנו. בנוסף, במהלך השנתיים האחרונות, חיזקנו את יכולתנו לספק ללקוחותינו שירותי הפצת תוכן מקצה-לקצה, שידורי ספורט ואירועים מיוחדים על בסיס מזדמן (OU). בהתבסס על יכולותינו החזקות בתחום זה, נבחרנו לאחרונה על ידי איגוד השידור האירופי (EBU) כשותף המרכזי שלהם להעברת מדיה דיגיטלית בין אסיה לאירופה, בכלל זה אירועי ספורט וחדשות מרכזיים באירופה. אנו רואים בסגמנט השימוש המזדמן בעסקינו כמנוע הצמיחה העיקרי של RRsat לשנים הקרובות".

אודות RRsat

RRsat תקשורת גלובלית (נאסד"ק: RRST) מספקת פתרונות מקצה לקצה לניהול והפצת תוכן לענף רשתות הטלוויזיה והרדיו הצומח במהירות עם כיסוי של למעלה מ-150 מדינות. RRsat מציעה, באמצעות רשת עולמית של לוויינים, כבלים, סיבים אופטיים ואינטרנט, שירותי הפצת תוכן באיכות גבוהה לספקיות תוכן. RRsat מספקת את שירותיה ללמעלה מ-630 ערוצים, טלוויזיה מקוונת, טלוויזיה לוויינית וכן שירותי שידור מזדמנים לאירועי ספורט, וחדשות. למידע נוסף: www.RRsat.com

הצהרת מידע צופה פני עתיד
הודעה זו כוללת מידע צופה פני עתיד כמשמעותו בסעיף A27 של חוק ניירות הערך האמריקאי משנת 1933, כפי שתוקן, וסעיף E21 של חוק הסחר בניירות הערך האמריקאי משנת 1934, כפי שתוקן, כולל הצהרות לגבי תחזיות (i) להכנסות ושיעורי ריווחיות עבור הרבעון הרביעי של 2012 או כל תקופה עתידית אחרת (ii) ציפיות להקטנת הוצאות הוניות בשנת 2012, והשפעתן על תזרים המזומנים החופשי, (iii) ציפיות לגבי המכירות הישירות של החברה בצפון אמריקה, אפריקה ואסיה; (iv ) כוונת החברה להציע שירותים ברמה גבוהה לקבוצה גדולה יותר של לקוחות, כולל רשתות טלויזיה גדולות; (v) ציפייה להרחיב את בסיס הלקוחות של החברה ולמכור שירותים נוספים לבסיס הלקוחות הקיים; (vi) יכולת החברה לדווח על הצלחות עתידיות; ו (ז) כוונת החברה לחלק דיבידנד בעתיד ואת הגודל של כל דיבידנד שיוכרז.

מידע נושא פני עתיד זה כרוך בסיכונים ואי ודאויות ידועים ובלתי ידועים, והוא מתבסס על ציפיות נוכחיות, הנחות, אומדנים ותחזיות בנוגע לחברות ולתעשייה הקיימים במועד הודעה זו. החברה אינה מחויבת בעדכונן או שינוין בהתאם למידע חדש, שינוי אירועים או בכל נסיבות אחרות, אלא כפי שנדרש על פי חוק. מידע צופה פני עתיד כפוף לחוסר הודאות שעלולה לגרום לכך שהתוצאות בפועל תהיינה שונות מהותית מאלו שהוגדרו בהצהרות צופות פני העתיד, וכולל את הסיכונים כפי שצוינו בדיווחים שלנו לרשות לניירות הערך (SEC). לפרטים נוספים, אנא פנה לדיווחים ל-SEC והתיקונים שהוכנסו בו, ובכלל זה הדוח השנתי שלנו F-20 ליום 31 בדצמבר 2011, והדוחות הנוכחיים שלנו הנכללים בטופס K-6.









טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il