TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מדיגוס מתקדמת בהחדרת פרוצדורת ה SRS™II באירופה: חתמה על הסכם הפצה באיטליה


מדיגוס
חברת מדיגוס הודיעה כי חתמה על הסכם להפצת מערכות SRS™II של החברה באיטליה, עם יבואנית ומפיצה של ציוד רפואי מתקדם באותה מדינה. הסכם זה מתווסף להסכמי ההפצה של החברה בספרד, יוון, קפריסין וסרי לנקה.

המפיצה תשמש מפיצה בלעדית של מערכות ה-SRS™II באיטליה במשך תקופה ראשונית בת שנים עשר חודשים. במהלך תקופה ראשונית זו, בכוונת המפיצה לפעול להקמת מספר "מרכזי מצוינות" ברחבי איטליה, בהם יבוצעו פרוצדורות במטופלים ויקוימו סדנאות לאימון רופאים מקומיים בשימוש במערכת.

המפיצה התחייבה לפעול לקבלת אישורים מקומיים הנדרשים ליבוא ושיווק המערכת, לנקוט בפעולות שיווק על פי תוכנית שנתית אשר תתואם עם החברה, וכן לשמש כמוקד שירות למערכות באיטליה. ההסכם כולל הוראות בדבר הגנה על זכויות הקנין הרוחני של החברה, סודיות, שיפוי, הגבלת אחריות הצדדים, וכן הוראות נוספות כמקובל בהסכמים בדבר הפצת מכשירים רפואיים.

מערכת האנדוסקופיה SRS™II מיועדת לביצוע טיפול זעיר-פולשני (minimally-invasive) ב Gastroesophageal Reflux Disease (GERD), שהינה אחת המחלות הכרוניות הנפוצות ביותר בעולם. המערכת כוללת אנדוסקופ לשימוש חד-פעמי.

בנוסף, הודיעה החברה היום כי הוגשו בקשות פורמאליות על ידי שלושה מרכזים רפואיים בגרמניה, אשר בכוונתם לבצע פרוצדורות באמצעות מערכת ה- SRS™II של החברה, להגדלת סכום השיפוי אשר המרכזים הרפואיים זכאים לקבלו בגין הפרוצדורות. הבקשות הנן מסוג NUB ("שיטות חדישות לאבחנה וטיפול" - Neue Untersuchungs und Behandlungsmethoden) והן הוגשו לרשות הממשלתית בגרמניה הממונה על תשלומי בתי חולים, המכונה InEK. למיטב ידיעת החברה, על הרשות הנ"ל להשיב לבקשות עד סוף חודש ינואר 2013.

במידה ותתקבלנה הבקשות במלואן, אזי בנוסף לשיפוי בסך כ-4,500 אירו אשר למיטב ידיעת החברה מרכזים רפואיים בגרמניה זכאים לקבלו בגין הפרוצדורה בהתאם לקודי שיפוי קיימים, יהיו המרכזים הרפואיים זכאים לסכום שיפוי נוסף בסך של עד 3,300 אירו, ובכך השיפוי הכולל שיכול ויתקבל על ידי מרכז רפואי בגין הפרוצדורה יגיע עד כ-7,800 אירו.

מדיגוס מקיימת מגעים עם המרכזים הרפואיים הנ"ל במסגרת היערכותה להפצת מערכות ה- SRS™II במדינות אירופה, ובגרמניה בפרט. החברה מעריכה כי פרוצדורות ראשונות בגרמניה תתבצענה בתוך מספר שבועות.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il