TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

חב' מדיגוס חתמה על הסכם להפצת מערכות ה SRS™II של החברה בסרי לנקה תמורת 2.25 מיליון דולר


מדיגוס
חברת מדיגוס מודיעה כי ביום 14 באוקטובר 2012 חתמה על הסכם להפצת מערכות SRS™II של החברה בסרי לנקה עם חברה אשר הינה, למיטב ידיעת החברה, יבואנית ומפיצה של ציוד רפואי מתקדם במדינה.
בכפוף למילוי התחייבויותיה בהתאם להסכם, לרבות הזמנת כמויות מינימליות כמפורט להלן, המפיצה תשמש מפיצה בלעדית של מערכות ה-SRS™II במדינה.

המפיצה התחייבה להזמין מאת החברה, במשך התקופה הראשונית של ההסכם בת שלוש שנים, כמות מינימאלית של מערכות SRS™II אשר תמורתה מסתכמת בסך של כ-2.25 מיליון דולר ארה"ב (בחלוקה לא שווה על פני תקופת ההסכם).


תקופת ההסכם הראשונית בת שלוש שנים תחל עם קבלת אישורי ייבוא ושיווק למערכת במדינה, ולאחר תום תקופה זו, היא תוארך לתקופות נוספות של שנה אחת בכל פעם, אלא אם אחד הצדדים יודיע על רצונו לסיים את ההסכם. בנוסף, בתקופה הראשונית החברה תהא רשאית לסיים את ההסכם בהתראה מוקדמת של שנה אחת.


המפיצה התחייבה לפעול לקבלת אישורי יבוא ושיווק עבור המערכת מאת הרשויות במדינה, לנקוט בפעולות שיווק על פי תוכנית שנתית אשר תתואם עם החברה, לקיים סדנאות הכשרה עבור רופאים אשר יעשו שימוש במערכת, וכן לשמש כמוקד שירות למערכות במדינה. ההסכם כולל הוראות בדבר הגנה על זכויות הקנין הרוחני של החברה, סודיות, שיפוי, הגבלת אחריות הצדדים, וכן הוראות נוספות כמקובל בהסכמים בדבר הפצת מכשירים רפואיים.

מערכת האנדוסקופיה SRS™II מיועדת לביצוע טיפול זעיר-פולשני (minimally-invasive) ב Gastroesophageal Reflux Disease (GERD), שהינה אחת המחלות הכרוניות הנפוצות ביותר בעולם. המערכת כוללת אנדוסקופ לשימוש חד-פעמי.

יודגש, כי אין כל וודאות כי יתקבלו אישורי יבוא ושיווק למערכת במדינה ו/או כי המפיצה תזמין את הכמויות אשר התחייבה להזמין על פי ההסכם.





טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il