TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

האם ת"א תבחר סוף סוף כיוון?


אילוסטרציה - כדור בדולח
לאחר הפקיעה האדומה בחמישי, וירידות השערים בארה"ב בשישי, ימתינו המשקיעים לדוחות הכספיים האחרונים לרבעון אשר צפויים להתפרסם היום.
יום מסחר לא פשוט הסתיים בשישי האחרון בארה"ב בירידות שערים חדות בכל המדדים המובילים. הדאו איבד 1.47%-, הנאסדק נפל 1.83%- והS&P מחק 1.37%-. המצב בפיננסי בארה"ב בלא מעט בנקים, בנקי משכנתאות ובתי השקעות נראה יותר ויותר פסימי מיום ליום והציבור האמריקאני לא מהסס למכור את מניותיו.

בגזרתנו פרסמו לא מעט חברות מוביליות במשק גדון אפריקה, קרדן אן.וי. ודלק נדל"ן את דוחותיהן הרבעוניים החלשים במיוחד בחסות יום שישי. רב מוחלט של הדוחות אשר הוצגו בשישי האחרון היה חלש במיוחד ושידר פסימיות להמשך. מעניין יהיה לראות האם יעניש הציבור את אותן חברות על הדוחות החלשים אשר "הסתתרו" בחסות הסופ"ש. מחזור המסחר בבורסה המקומית יהיה ככל הנראה נמוך כהרגלו בימי ראשון האחרונים.

אפריקה ודלק נדל"ן כאמור צפויות לרכז עניין בעקבות דוחותיהן החלשים ביום שישי. אפריקה הציגה הפסד של 91 מיליון ₪ ברבעון החולף ואילו דלק נדל"ן מחקה כ56 מיליון ₪.

בנוסף תבלוט ככל הנראה חברת ההשקעות של גאידמק, גילאון, אשר מחזיקה בכ27% ממניות שמיר מזון אשר צפויה לעבור לידי שליטת חברה הודית ולפעול בתחום הנדל"ן המניב בהודו.

חברת אחזקות קטנה נוספת, טאו, פרסמה גם היא את דוחותיה הרבעוניים ביום שישי והציגה המשך ישיר לדעיכת החברה. טאו רשמה ברבעון האחרון הפסד של 72 מיליון ₪ נוספים.

חברות הטכנולוגיה הדואליות בלופניקס (12.5%+), אודיוקודס (4.8%+), גיוון (3.7%+), אלדין (3.3%+), סרגון (3%+) ווריפון (2%+) יפתחו בפערי ארביטראז' חיוביים בולטים, כשמנגד תהייה זו גילת (2.9%-) שתפתח בצד האדום.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il