TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

פאוור סנטר ראשון לקבוצת עזריאלי:רוכשת את מרכז ONE PLAZA בבאר שבע בתמורה לכ- 339.5 מיליון שקלים


דוד עזריאלי
פאוור סנטר ראשון לקבוצת עזריאלי:רוכשת את מרכז ONE PLAZA בבאר שבע בתמורה לכ- 339.5 מיליון שקלים
קבוצת עזריאלי מודיעה הבוקר (ג') על חתימת הסכם עם חברת מבני תעשיה אשר בשליטת אליעזר פישמן, לרכישת מלוא הזכויות במרכז המסחרי הפתוח (פאוור סנטר) הידוע בשם ""One Plaza בבאר שבע.

הנכס הנרכש כולל שטח להשכרה של כ- 23,500 מ"ר וכן תוספת שטח להשכרה של כ-4,000 מ"ר, אשר הושכר לשוכרים שונים וייבנה על ידי המוכרת. כמו כן, קיימות זכויות בניה נוספות בהיקף של כ- 2,760 מ"ר. המרכז ממוקם בדרך חברון ביציאה הצפונית מהעיר באר שבע.
נכון להיום, המרכז נמצא בתפוסה בשיעור של כ- 98% ומאכלס כ-70 שוכרים, להם הסכמי שכירות, מרביתם לתקופה של 5 שנים.

בתמורה לרכישת המרכז המסחרי תשלם קבוצת עזריאלי סך כולל של כ-339.5 מיליון שקלים (לפני מע"מ). עוד הוסכם כי החברה תשלם תמורה נוספת בסך מצטבר של כ- 38 מיליון שקלים, בין היתר, עבור תוספות שטחים להשכרה שבנייתה תושלם על ידי המוכרת בתוך כשנה וחצי מהיום, ובקשר עם זכויות קבלת היתר בניה על ידי החברה ביחס לכ-760 מ"ר.


להערכת קבוצת עזריאלי, ה- NOI השנתי החזוי לגבי כל השטח המסחרי המניב במועד השלמת העסקה, יעמוד על כ- 27 מיליון ₪, ולאחר השלמת השטחים הנוספים כאמור לעיל, על כ-30 מיליון ₪, המשקפים תשואה של כ-8%.

מדובר ברכישה ראשונה של מרכז מסחרי פתוח (פאוור סנטר) על ידי הקבוצה, שבבעלותה 13 קניונים ברחבי הארץ. הקבוצה מחזיקה גם בקניון הנגב בבאר שבע, הפעיל משנת 1989, וכולל שטח מסחרי של כ- 23,000 מ"ר ומבנה משרדים בשטח של 8,200 מ"ר.

שלמה שרף, מנכ"ל קבוצת עזריאלי אמר היום: "אנו מאמינים כי הגידול הצפוי באוכלוסיית הנגב, בין היתר בשל מעבר קריית ההדרכה של צה"ל (עיר הבה"דים), בשילוב יכולות הניהול והניסיון של הקבוצה בתחום מרכזי הקניות, יתרמו למימוש הפוטנציאל הרב הטמון בהשקעה זו".

השלמת העסקה מותנה באישור הממונה על ההגבלים העסקיים. יצוין, כי החברה קיבלה מהממונה חוות דעת מקדמית, שאינה מחייבת, לפיה אין מניעה לאשר את העסקה.

קבוצת עזריאלי נמצאת בתנופת פיתוח בישראל, אשר עם השלמת בנייתם של הנכסים המצויים כבר היום בהקמה, צפויים להוסיף במהלך השנים הקרובות כ- 60% לשטחי המשרדים והמסחר של הקבוצה בישראל.
בין הפרויקטים המרכזיים בארץ ניתן למנות את: מרכז עזריאלי שרונה, מרכז עזריאלי חולון, קניון עזריאלי רמלה, פרויקט עזריאלי ראשונים, והקמת מבנה נוסף על קרקע הפרויקט בקרית אתא. עסקה זו מהווה המשך ישיר למדיניות הקבוצה לפיה בנוסף לפעילות הייזום המשמעותית הקבוצה פועלת להרחבת תיק נכסיה וגיוון השקעותיה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il