TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

מכתשים אגן ממנה את איגנסיו דומינגז, מנכ"ל אירופה, למנהל מסחרי ראשי ומנהל חטיבת המוצרים והשיווק הגלובלי


מכתשים אגן
המינוי מהווה צעד נוסף בתהליכי השינוי שהחברה עוברת ובחיזוק אוריינטציית השוק והלקוחות עם כניסתו לתפקיד יעבור איגנסיו דומינגז למטה הראשי של החברה בישראל
תל אביב (18 ביולי 2012) -- קבוצת מכתשים אגן ("החברה"), הודיעה היום על מינויו של איגנסיו דומינגז לתפקיד מנהל מסחרי ראשי של הקבוצה ומנהל חטיבת המוצרים והשיווק הגלובאלי (CHIEF COMMERCIAL OFFICER AND HEAD OF GLOBAL PRODUCTS AND MARKETING DIVISION). יצירת הפונקציה הניהולית החדשה היא נדבך נוסף בתוכנית האסטרטגית של החברה ליצירת מודל עסקי ייחודי בענף האגרוכימיה.
בתפקידו החדש כמנהל מסחרי ראשי וראש חטיבת המוצרים והשיווק, יהיה איגנסיו אחראי על האסטרטגיה המסחרית הכוללת של הקבוצה, לרבות ניהול גלובלי של סל המוצרים והגידולים החקלאיים, פיתוח גלובלי של מוצרים וניהול גלובאלי של תחום הרישוי. כמו כן, הוא ירכז את פיתוח ויישום אסטרטגיות השיווק והמיתוג הגלובליות שהקבוצה מקדמת בשנה האחרונה.
לאיגנסיו דומינגז ותק של מעל 25 שנה בתעשיית האגרוכימיה, הוא כיהן במספר תפקידים ניהוליים במכתשים אגן מאז 2001. טרם הצטרפותו למכתשים אגן, שימש איגנסיו בתפקידים ניהוליים בחברות גלובאליות מובילות ובהן סינג'נטה. לאיגנסיו תואר שני בפיסיקה מאוניברסיטת קומפלוטנס של מדריד. הוא ימשיך לשמש כמנכ"ל אירופה, עד שימונה לו מחליף. במקביל, ד"ר יואב זייף, סמנכ"ל מוצרים ושיווק גלובלי, החליט לעזוב את החברה.
ארז ויגודמן, נשיא ומנכ"ל מכתשים אגן, אמר היום "מינוי מנהל מסחרי ראשי במכתשים אגן מהווה צעד נוסף באסטרטגיה שלנו לגבש את מכתשים אגן כחברה מבודלת ומובילת שוק. צעד זה מחזק את הדגש שאנחנו שמים על חיזוק אורייטנצית השוק והלקוחות של החברה שלנו, לרבות פיתוח יכולות, כלים ותשתיות בתחומי השיווק והמיתוג לצד פיתוח של מוצרים ופתרונות ייחודים ומבודלים לחקלאים בכל העולם.
איגנסיו מביא אתו יכולות מוכחות של מנהיגות וניהול מהשורה הראשונה, ביחד עם ניסיון עשיר בתחומי הליבה שלנו. אני משוכנע שהוא האיש המתאים להוביל את המשימה החשובה והמרתקת שהטלנו עליו ומאחל לו הצלחה רבה.
באותו זמן, אני רוצה להודות ולבטא את הערכתי הגדולה לד"ר יואב זייף, סמנכ"ל מוצרים ושיווק גלובלי, על המקצועיות והשותפות במהלך התקופה במכתשים אגן. בהובלתו של יואב במהלך השנתיים וחצי האחרונות, חטיבת המוצרים השיגה הישגים רבים ומשמעותיים הכוללים, בין היתר, מספר שיא של השקות מוצרים ורישויים, חיזוק הקשרים של מכתשים אגן עם חברות בתעשייה, בניית תשתיות שיווקיות ויצירת תהליכי עבודה מובנים ואחידים לניהול ופיתוח גלובלי של מוצרים. הכישורים והיכולות הייחודיים של יואב, תרמו רבות להנהלת הקבוצה, לכיוון האסטרטגי ולהתפתחות החברה. אנו מאחלים ליואב הצלחה רבה בהמשך דרכו." סיכם מר ויגודמן.




טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il