TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

איי.פי.סי נפט וגז אחזקות: הקידוח ברישיון מירה צפוי להתחיל בימים הקרובים - אסדת הקידוח הגיעה לנקודת היעד


אילוסטרציה - חיפושי נפט
אסדת הקידוח Noble Homer Ferrington, באמצעותה יבוצע הקידוח, הגיעה לנקודת הקידוח והיא מבצעת הכנות לתחילת ביצועו (Spud–in) של הקידוח.
חברת איי.פי.סי נפט וגז אחזקות המחזיקה באמצעות השותפות IPC ישראל (50%), ב- 13.609% ברישיונות "שרה" ו"מירה" יחד עם קבוצת עופר השקעות, הודיעה היום כי מפעיל הרישיון, GeoGlobal Resources (India) Inc. הודיע לשותפים ברישיון כי אסדת הקידוח Noble Homer Ferrington, באמצעותה יבוצע הקידוח, הגיעה לנקודת הקידוח והיא מבצעת הכנות לתחילת ביצועו (Spud–in) של הקידוח, הצפוי להתחיל בימים הקרובים.

הקידוח צפוי על פי הערכה להימשך כ- 70 ימים.

מולי רבינא מנכ"ל איי.פי.סי מסר: "זה הרגע לו חיכינו זמן רב. אחרי המתנה ארוכה בשל העכובים במועד מסירת האסדה, עקב התארכות העבודות ברישיון לוויתן, אנחנו שמחים לעבור לשלב המעשי של הפרויקט. ההכנות לקידוחים הושלמו זה לא מכבר, כולל ההערכות בנמל, רכישת הציוד, החומרים והשרותים הנדרשים לביצוע הקידוחים."

הווארד קופר, יו"ר איי.פי.סי מסר: החברה מחזיקה באמצעות השותפות IPC ישראל (50%), ב- 13.609% ברישיונות "שרה" ו"מירה" יחד עם קבוצת עופר השקעות. החל מסוף שנת 2009, בה היינו החברה הראשונה לרכוש את הזכויות ברשיונות, פעלנו לקידום הפרויקט אשר יוצא אל הפועל ברמה התפעולית היום. אציין כי, עוד בשלב מקדמי טיפלנו בהשגת המימון הנדרש במסגרת התקציב המתוכנן לשני הקידוחים ב"מירה" וב"שרה" כחלק מהסכם השותפות שלנו עם קבוצת עופר השקעות על מנת להיות ערוכים מראש להוצאה הכרוכה בביצוע שני קידוחי מים עמוקים. כחברה מנוסה בייזום, תפעול, מימון, ניהול והפקה של פרויקטי גז ונפט, עם ניסיון מצטבר רב שנים ברחבי העולם, אנו מאמינים מאוד בפוטנציאל של הפרויקט ומצפים להתקדמות הקידוח."

אודות איי.פי.סי נפט וגז אחזקות
•איי.פי.סי נפט וגז אחזקות הינה חברה ציבורית הנסחרת בת"א העוסקת בחיפושי נפט וגז.
•לאיי.פי.סי כ- 6.8% מהזכויות ברישיונות "מירה" ו"שרה" (רישיונות קידוח במים עמוקים) באמצעות השותפות IPC ישראל (50%) המחזיקה 13.609% ברישיונות שרה ומירה יחד עם קבוצת עופר השקעות.
•IPC הייתה הראשונה לרכוש את הזכויות במירה ושרה באוקטובר 2009 מבין השותפים הנוכחיים בקידוח ויזמה את סקר ה- 3.D
•הנהלת החברה כוללת את מר איגור אפימוב, גיאולוג החברה, אשר מביא עמו כ-40 שנות ניסיון בין לאומי בתחום הנפט והגז במגוון גיאוגרפיות ובקידוחי מים עמוקים.

אזהרה בגין מידע צופה פני עתיד – משך הקידוח מבוסס על הערכות והשערות שנתקבלו מהמפעיל שהינן מידע צופה פני עתיד. ההערכות וההשערות הנ"ל הינן בגדר הערכות והשערות מקצועיות שלגביהן לא קיימת כל וודאות והן עשויות להתעדכן בהמשך עם התקדמות הקידוח ו/או כתוצאה ממכלול של גורמים הקשורים בפרויקטים של חיפושים והפקה של נפט וגז טבעי, לרבות כתוצאה מתנאים תפעולי ים ו/או תנאי שוק ו/או תנאים רגולטורים.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il