TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סיקר סקיוריטי מתמזגת עם חברת קווטיום האירופאית


עופר מאור, מנכ"ל סיקר סקיורטי: "בעקבות העסקה נגדיל את מרכז הפיתוח בישראל ב-50% בשנה הקרובה"
חברת סיקר סקיוריטי (Seeker Security), המפתחת מוצרים לבדיקות אבטחת יישומים, מתמזגת עם חברת קווטיום טכנולוג'יס (Quotium technologies) האירופאית הנסחרת ב-NYSE-Euronext (סימול: QTE). המיזוג יבוצע באמצעות עסקת החלפת מניות. בעקבות העסקה יהפוך מרכז סיקר סקיוריטי בהרצליה, המונה כיום 20 עובדים, למרכז הפיתוח העיקרי של חברת קווטיום. עופר מאור, מנכ"ל סיקר סקיוריטי, יכהן כ- CTO וחבר דירקטוריון של החברה הממוזגת וימשיך לנהל את מרכז הפיתוח בישראל.
ערב העסקה החזיקה קווטיום בכ-7% ממניות סיקר סקיוריטי, כמשקיעה אסטרטגית בחברה. העסקה התאפשרה לאחר תקופה של ארוכה של שיתוף פעולה בין החברות בפיתוח ובמכירת מוצרי סיקר. הפיתוח המשותף זכה להכרה על ידי האיחוד האירופי כפרויקט חדשני ופורץ דרך (כחלק מ-EUREKA) וזכה למימון מהמדען הראשי בישראל ובצרפת.
Seeker הינו פתרון חדשני המיועד לאתר פרצות אבטחה ביישומים כבר בשלבי הפיתוח. Seeker מאתר פרצות, מאמת אותן ומתעד את תהליך ההתקפה בוידאו, וכל זאת באופן אוטומטי לחלוטין, כך שלא נדרשת מומחיות בהפעלתו. המוצר מאפשר לאנשי פיתוח ללא כל הכשרה באבטחת מידע לבנות יישומים מאובטחים החל מהשלב הראשון, ובכך להוריד את עלויות אבטחת המידע בארגון באופן משמעותי. בשנת 2010 נבחרה חברת סיקר סקיוריטי כאחת מעשרת חברות הסטארט-אפ המובילות באבטחת מידע במסגרת תחרות ה-Innovation Sandbox היוקרתית של כנס RSA. בשנת 2011 נבחר סיקר כ-Cool Vendor על ידי חברת האנליסטים Gartner, והוכר על ידה כדור הבא של הטכנלוגיה באבטחת יישומים.
סיקר סקיוריטי הוקמה בשנת 2008 על ידי יזמי חברת הקטיקס (Hacktics) רון פורת, טל מוזס, ועופר מאור. עסקת המיזוג של סיקר סקיוריטי מגיעה שנה וחצי לאחר שיזמי החברה מכרו את פעילות הייעוץ ובדיקות אבטחת המידע של חברת הקטיקס לארנסט אנד יאנג. עד היום גייסה סיקר סקיוריטי סכום של פחות ממיליון דולר ממשקיעים פרטיים.
עופר מאור, מנכ"ל סיקר סקיוריטי, מסר: "מטרת המיזוג הינה ניצול היתרון היחסי של החברות, תוך מינוף מערך המכירות הבינלאומי של קווטיום והסינרגיה בין המוצרים של שתי החברות. סיקר מהווה מוצר אסטרטגי עבור קווטיום, ואנו מתכוונים להגדיל את ההשקעות בפיתוח המוצר על מנת להבטיח כי נמשיך להוביל את השוק. בכוונתנו להגדיל את מרכז הפיתוח בישראל ב-50% כבר במהלך השנה הקרובה."
מאור הוסיף: "אנחנו שמחים שהצלחנו לשמור את הטכנולוגיה של סיקר בישראל. היה חשוב לנו לאורך המו"מ כי הטכנולוגיה שפיתחנו תישאר כאן ותעזור למיצוב של ישראל כמובילה טכנולוגית".
מישל טיבריני, מנכ"ל קווטיום אמר בעקבות העסקה כי "אנו שמחים לצרף לשורותינו את הצוות של סיקר סקיוריטי, שתהפוך למרכז הפיתוח של קווטיום בישראל. אני בטוח שהפעילות של סיקר, והרחבת מרכז הפיתוח החדש, יוכיחו את עצמן עבור לקוחותינו ברחבי העולם ובעלי מניותינו".
עו"ד עמית בנאי ממשרד עורכי הדין בנאי, עזריאל, שטרן ייצג משפטית את חברת סיקר סקיוריטי בעסקה.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il