TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

Ciena חושפת את הדור הבא של שכבת הבקרה החכמה (Control Plane) לרשתות תקשורת אופטיות


תוכנת ה- OneConnecet של סיינה, מציגה את הדור הבא של שכבת הבקרה החכמה (Control Plane). התוכנה מאפשרת לבזר את מערכת הבקרה ברשת
לבנות רשתות מורכבות וגמישות ולהגדיר רשתות אופטיות וירטואליות פרטיות (Optical VPN) הן ברשתות עירוניות, אזוריות, ארציות והן בתת-ימיות.
Ciena, מומחית בפיתוח פתרונות לרשתות אופטיות, ממשיכה לסייע לספקיות שירותי התקשורת להגדיל הכנסות וליצור בידול בחווית הלקוח. Ciena חשפה את אפליקציית הדור הבא למימוש מערכת בקרה חכמה OneConnect .
OneConnect מציגה רמה חדשה ומתקדמת של אפשרויות שינוי והתאמה של התוכנה על ידי הלקוח וכן תכונות וירטואליות מתקדמות לרשתות WAN. בנוסף, היא מציעה מגוון עשיר ורחב של מדיניות בקרה בכל הרשת. באמצעות OneConnect מפעילות רשתות תקשורת יכולות ליהנות מחסכון של למעלה מ- 40% ברוחב פס לשיקום שירותים, עד 30% הפחת השהייה (Latency) ברשתות מורכבות וכן אפשרות להציע רמות שונות של שירותים, ובכלל זה רשתות אופטיות וירטואליות פרטיות ומאובטחות.
"תוכנת הניהול והשליטה OneConnect פועלת כמוח של הרשת ומאפשרת לספקיות התקשורת לשלב אינטליגנציה לרשתות שלהן ובכך להיות חכמות יותר ולהגיב במהירות לדרישות המשתנות של הרשת – בלי התערבות ידנית", אמר יניב הגדיש, מנהל פעילות Ciena ישראל. " OneConnect הינה תוצאה של 12 שנים של הצלחה בפיתוח ויצירת חידושים בתחום מערכות בקרה -Control Plane. עם הכרזה זו מחזקת Ciena את ההובלה שלה בפתרון רחב ושלם לרשתות תקשורת אופטיות, תוך יצירת ערוצים חדשים של הכנסות ללקוחותינו באמצעות מערכות ניתוב ורשתות פרטיות וירטואליות אופטיות (VPN - O), המעניקות אפשרויות חדשות לשירות דינמי או וירטואלי".
"טכנולוגית ה Control Plane החכמה של Ciena פועלת בקרב כמה מהרשתות האופטיות הגדולות בעולם, בהן פועלים יישומים קריטיים ביותר בעלי דרישות מחמירות ביותר ברמת הביצועים המייצגות רשתות שמכילות אלפי אלמנטים ומאות אלפי שירותים", הוסיף הגדיש. "למעשה, למעלה מ- 90% מפתרונות Packet-Optical Switching של Ciena המיושמים בשטח משתמשים בפתרונות של Ciena בשכבת הבקרה כדי לשלב שירותים חדשים בצורה אוטומטית, לשקם שירותים ברשתות מורכבות וליצירת רמות שירות נוספות. כמה מן הלקוחות מדווחים על רמת אמינות בשיעור של 99.9999% (6-9) הנובעים מהביצועים והעמידות הגבוהים של טכנולוגית שכבת הבקרה של סיינה".
OneConnect כוללת מספר חידושים הנדסיים ושיפורים בביצועיים – היישום יוצר, מנהל ומשקם שירותים רחבי פס במהירות רבה באמצעות מערך עשיר של כללים, טוב יותר מרוב פתרונות שכבת הבקרה המוצעים בשוק. OneConnect, הדור הבא של פתרונות שכבת הבקרה (Control Plane), מיושם גם על פלטפורמת ה 6500 Packet-Optical Transport, המגדילה את היתרונות של מערכת בקרה חכמה מקצה לקצה ברשת על ידי שילוב פתרונות המיתוג של Ciena.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il