TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

הבורסה ננעלה בעליות שערים קלות


אילוסטרציה - גרף עולה
על רקע הודעת ספרד שהיא תפנה למוסדות האירופאים על מנת לעזור לה בייצוב מערכת הבנקאות שלה. בקרן המטבע הבינלאומית מעריכים שספרד תצטרך סיוע בהיקף של 40 מיליארד אירו לפחות, כאשר שרי האוצר באיחוד הסכימו על סיוע של עד 100 מיליארד אירו.
הבורסה ננעלה בעליות שערים קלות על רקע עליות שערים באירופה ובארה"ב בסוף שבוע לאחר שהמדדים ננעלו בעליות שערים חדות,בצהרי יום ו' התקבלו דיווחים מגורמים שונים כי הממשלה הספרדית תבקש סיוע ביום שבת על מנת לשקם את מערכת הבנקאות שלה. לקראת הערב דיבר ראש הממשלה הספרדי, ראג'וי, ואמר כי הממשלה לא תנקוט בהלוואות חיצוניות לפני 'מבחני הלחץ' שיערכו לבנקים הספרדיים במדינה.
ביום ו' נאם נשיא ארה"ב, ברק אובמה, ודחק במנהיגי אירופה לפעול בצורה החלטית ומהירה לפתרון משבר החובות שמתפשט ביבשת ואף החל לפגוע בהתאוששות של כלכלת ארה"ב ואמר שישנן פתרונות הזמינים לראשי מדינות גוש האירו, כולל הזרמת הון לבנקים חלשים. "ככל שהם יגיבו מוקדם יותר בצורה החלטית ומוחשית, כך ביטחון הציבור והמשקיעים יחזור ויתאושש", אמר אובמה בנאומו מהבית הלבן

בשבוע הקרוב צפויים להתפרסם מספר נתוני מאקרו משמעותיים כמו גם פרסום הפרוטוקלים של דיוני הריבית של בנק ישראל לחודש יוני שכאמור נותרה ללא שינוי ברמה של 2.5%. יחד עם פרסום הפרוטוקלים ביום שני, יתפרסמו גם סקר אמון הצרכנים לחודש מאי כמו גם סקר מגמות בעסקים של הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה. ביום שלישי תפרסם הלשכה נתונים לגבי סחר החוץ של ישראל.



מניות במרכז.

שותפות חיפושי הנפט גבעות
דיווחה ביום חמישי שחתמה על מכתב כוונות עם חברת קידוח מאירופה, חברה שאינה קשורה לשותפות או לבעלי העניין בשותפות. בהתאם למכתב, עתיד קבלן הקידוח האירופי לבצע את שני הקידוחים הבאים, שהינם קידוחים בשטח הליבה ב"מגד" לעומק של כ-5,000 מטר למטרות גז ונפט. על פי הערכות בשוק, מדובר בקידוחים ב"מגד 6" ו"מגד 8". על פי הדיווח, הקידוח הראשון עתיד להתחיל כבר בנובמבר השנה, כאשר הקידוח השני מתוכנן כחצי שנה לאחר מכן.


חברת נכסים ובנין
הודיעה היום כי חתמה עם מוסד בנקאי מחו"ל על מסמך עקרונות לא מחייב (Term Sheet) למימון מחדש (refinance) של בניין HSBC בסכום של 400 מיליון דולר לתקופה של 10 שנים. בכוונת החברה להשלים את עיסקת המימון מחדש עד סוף חודש יוני.

חברת דלק רכב
יבואנית ב.מ.וו, הציגה היום את האסטרטגיה החדשה של שיווק אופנועי ב.מ.וו בישראל. בדומה למהפך השיווקי שביצעה החברה במכוניות ב.מ.וו, גם המוטו החדש של חטיבת האופנועים הוא "להגדיל את הנגישות לציבור הישראלי", בעיקר באמצעות מחירים נמוכים יותר בעשרות אלפי שקלים לעומת מחירי המחירון עד כה.


אלעד קנדה
מזנקת לאחר שדיווחה על עסקת ענק במסגרתה תמכור את זכויותיה בבניינים בטורונטו בכ-1.06 מיליארד שקל. העסקה צפויה לייצר עודף תזרימי של כ- 566 מיליון שקל ורווח לפני מס של כ- 87 מיליון שקל.

נצבא
הודיעה לבורסה כי מכרה 5 נכסי מקרקעין בצרפת בתמורה ל-64.5 מיליון יורו. לפי ההסכם ארבעה מתוך חמשת הנכסים שנמכרו מושכרים לפראנס טלקום עד לאפריל 2018, כאשר פראנס טלקום זכאית לסיים את השכירות ב-2015.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il