TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

אייסקיור מתרחבת לשוק הגידולים הממאירים בשד: הצלחה במחקר קליני.


לראשונה - חיסול גידולים סרטניים בשד במחט מקפיאה - ללא ניתוח או אשפוז. ביפן בוצעו בהצלחה פרוצדורות להשמדת גידולים סרטניים בשד באמצעות מערכת ה – IceSence3 של אייסקיור.
אייסקיור מדיקל, העוסקת במחקר ופיתוח של מכשור רפואי (Medical Devices) בתחום בריאות האישה, הודיעה כי לראשונה נעשה שימוש במערכת ה – IceSense3 של אייסקיור להשמדת גידולים סרטניים בשד.

במסגרת מחקר קליני, שמנוהל על ידי ד"ר איסוקה פוקומה, מומחה ומוביל דעה עולמי בתחום הטיפול בסרטן השד, בוצעו בהצלחה 4 טיפולים מתוך 30 טיפולים, אשר יושלמו במהלך החודשים הקרובים במרכז הרפואי "קמדה" בעיר קמוגוואה ביפן. הניסוי אותו מבצע ד"ר פוקומה ממומן במלואו ע"י המרכז לטיפול בשד שבבית החולים קמדה.

חזי הימלפרב, מנכ"ל ונשיא אייסקיור: "אנו נרגשים לשתף פעולה עם ד"ר פוקומה, חלוץ באימוץ טכנולוגית ההקפאה לטיפול בסרטן השד המשתמש במערכת ה – IceSense3 שלנו. המחקר הקליני שמבצע ד"ר פוקומה הינו השמדת גידולים סרטניים קטנים באמצעות טכנולוגית ההקפאה ללא פרוצדורה ניתוחית. אנו מאמינים כי ההקפאה באמצעות מערכת ה-3IceSense היא גישה חדשנית ומתאימה ביותר לטיפול בגידולים סרטנים קטנים בשד. חשוב להדגיש כי המחקר של ד"ר פוקומה מקדם משמעותית את המעבר מפרוצדרות ניתוחיות מסובכות ויקרות לטיפול זעיר פולשני, פשוט וזול יותר מפרוצדורה בבית חולים המצריכה אשפוז, החלמה ואף טיפול פלסטי משלים".

ד"ר איסוקה פוקומה, מנהל המרכז לטיפול בשד בבית החולים קמדה: "אנו עושים צעד חשוב וחדשני כיוון שהפרוצדורה שאנו מבצעים לטיפול בגידולים סרטניים בשד הינה על רקע מגמה עולמית למעבר מפרוצדורות ניתוחיות פתוחות לטיפולים זעיר-פולשניים. הטיפול באמצעות המערכת המתקדמת של אייסקיור מציע למטופלות טיפול נוח ומהיר עם תוצאות קוסמטיות משופרות, כך שיש בפנינו הזדמנות לתקף גישה חדשנית ומאוד יעילה על פני הטיפול הקיים".

ד"ר איסוקה פקומה הינו מומחה ומוביל דעה עולמי בטיפול בסרטן השד הזוכה להכרה מקצועית רבה. ד"ר פוקומה הצליח להוכיח טיפולים בטוחים ויעילים להשמדת גידולים סרטניים קטנים בשד באמצעות טכנולוגית הקפאה אשר זכו לתהודה רבה בקהילה הרפואית. במהלך חמש השנים האחרונות טופלו על ידו בהצלחה 37 מקרים. עם תקופת מעקב בת למעלה משנתיים, התוצאות היו מבטיחות ולא נצפתה הישנות או התפשטות של מחלת הסרטן. בנוסף, המטופלות הביעו שביעות רצון גבוהה מהתוצאות הקוסמטיות של הטיפול. במסגרת המחקר הקליני הנוכחי לשימוש במערכות של אייסקיור, יבוצעו כ – 30 טיפולים עם תקופת מעקב קצרה יותר, בת 12 חודשים.

מחקרים בתחום סרטן השד מציינים כי מידי שנה מבוצעים בארה"ב לבדה למעלה מ –300,0001 פרוצדורות ניתוחיות להוצאת גידולים סרטניים בשד. פרוצדורות אלו מחייבות חדרי ניתוח, מנתחים ואחיות, וכן זמן אשפוז והתאוששות, כך שטיפול בודד נאמד באלפי דולרים. בשנים האחרונות ישנה מודעות גוברת והולכת לגילוי מוקדם של סרטן השד, ולכן ברוב המקרים הגידולים הסרטניים המתגלים הינם גידולים קטנים יחסית. כאמור גידולים סרטניים קטנים אלו הנפוצים בקרב נשים ברחבי העולם הינם בעלי מאפיינים זהים לגידולים שטופלו על ידי ד"ר פוקומה.

מזה מספר שנים נעשה שימוש בהקפאה (Cryoablation) לטיפול בגידולים ממאירים ושפירים במקומות שונים בגוף. באמצעות המערכת של אייסקיור נעשה כבר היום שימוש לטיפול בגידולים שפירים וקיים פוטנציאל מבטיח לטיפול גם בגידולים סרטניים קטנים בשד. המערכות של אייסקיור נמצאות בקליניקות של רופאים ובאמצעותן מבוצעות פרוצדורות הקפאה מונחות אולטרהסאונד. המערכת עושה שימוש בקור עז להשמדת גידולים בשד ומהווה אלטרנטיבה אטרקטיבית המבוצעת בקליניקה, זאת בהשוואה לניתוח המבוצע בבית החולים, בין השאר מאחר והיא אינה מצריכה תפרים או הרדמה מלאה של המטופלת.

אודותIceSense3
ה-IceSense3 הינו מוצר לטיפול בגידולים מסוג פיברואדנומה (Fibroadenoma), הבנוי ממערכת המזרימה חנקן נוזלי, במעגל סגור ומקפיאה באמצעות מחט ייחודית, פרי פיתוחה של החברה, גידולים שפירים בשד, תוך שמירה על הרקמות הבריאות בסביבת הגידול. השימוש במערכת מהווה פתרון אלטרנטיבי לניתוח להסרת גידולים. הפיתרון המוצע הוא אטרקטיבי במיוחד כיוון שהטיפול נערך בקליניקה רפואית ולא בחדר ניתוח בבית חולים, כך שלאחר הטיפול חוזרת האישה במהירות לפעילות יומיומית. אורך הטיפול, הנערך בקליניקה של רופא, הינו קצר באופן משמעותי מניתוח בבית חולים ועומד על כ - 5-15 דקות בלבד. הרופא עושה שימוש במערכת אולטרה-סאונד סטנדרטית להובלת מחט ההקפאה למרכז הגידול ולאחר מכן מקפיאה המחט את הגידול עצמו. הטיפול הינו פשוט ונוח, ללא כאבים וללא צורך בתפרים או משככי כאבים. באמצעות המערכת של אייסקיור נערכים לראשונה גם טיפולים בגידולים סרטניים קטנים בשד במסגרת מחקר קליני ביפן.

אודות אייסקיור
חברת אייסקיור פועלת בתחום המכשור הרפואי בשוק בריאות האישה. החברה פועלת בתחום הטיפול הזעיר פולשני באמצעות הקפאת גידולים בגוף האישה, ללא כאב או צלקת כחלופה להתערבות ניתוחית להסרת הגידול. החברה משווקת את מוצר ה - IceSense3 שלו אישורים רגולטוריים מה – FDA לשווק ומכירות בארה"ב וכן אישור CE לשיווק ומכירות באירופה. בין בעלי המניות של החברה נמנים קרן הון הסיכון גיזה, קרן דוקור וקרן ברידג' (קליוולנד, ארה"ב). לאייסקיור מדיקל בע"מ חברת בת בבעלות מלאה בארצות הברית, אייסקיור מדיקל אינק., ולה משרדים בקליבלנד-אוהיו. www.icecure-medical.com



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il