TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

שר התיירות בכנס התאחדות בוני הארץ:


יש להעביר את שיווק הקרקעות לצרכי תיירות ממנהל מקרקעי ישראל למשרד התיירות.
שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: "35% מאזרחי ישראל נופשים בחו"ל ; הקמתי ועדה שמטרתה הוזלת מחירי הנופש בישראל בכ-20% דרך הגדלת ההיצע של בתי מלון.


שר התיירות סטס מיסז'ניקוב אמר הערב בכנס השנתי של התאחדות בוני הארץ הנערך באילת כי יש צורך להעביר את קרקעות המיועדות לתיירות ממינהל מקרקעי ישראל למשרד התיירות. לדברי השר מיסז'ניקוב "35% מאזרחי ישראל נופשים היום בחו"ל וטוענים שזה זול יותר מנופש בישראל ולכן המטרה שלנו היא להוריד את המחירים בכ-20% דרך הגדלת ההיצע של בתי מלון.


"מינהל מקרקעי ישראל לא משווק קרקעות בתחום התיירותי כי הוא עסוק בשיווק קרקעות בתחום המגורים. לכן לדעתי ששיווק של קרקעות בשטחים תיירותיים צריכה להיות בידי משרד רגולטורי שיודע איך לעשות את זה בצורה נכונה כלומר משרד התיירות".


השר מיסז'ניקוב הוסיף כי "על מנת לעמוד ביעד של 5 מיליון תיירים בשנת 2015, יש צורך לבנות עוד 18 אלף חדרי מלון חדשים בנוסף ל-48 אלף חדרי המלון הקיימים היום. כדי לעודד יזמים להקים בתי מלון העברנו את מנהלת השקעות הון בתיירות למשרד התיירות מתוך מטרה למנוע טרטור של יזמים ואכן בשנת 2011 אושרו בהליך מהיר 45 בקשות לבנייה והיקף המענקים בסך 210 מיליון שקל מונפו לכמיליארד שקל".


לדברי השר מיסז'ניקוב, בשנתיים האחרונות נכנסו לישראל 3.5 מיליון תיירים שתרמו לתוספת של 16% לתמ"ג של ישראל, ולגידול של 13% בפדיון בתי המלון ל-8.8 מיליארד שקל בשנת 2011 הרווחיות של בתי המלון גדלה לרמה של 1.6 מיליארד שקל בשנת 2011.

"הגידול ברווחיות בתי המלון והעלייה בתיירות הביאה רק בשלושת החודשים האחרונים להוספת 30 אלף מקומות עבודה חדשים בענף התיירות, חלקם ביישובים הסובלים משיעור אבטלה גבוה" הוסיף מיסז'ניקוב.






טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il