TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

קונים דירה חדשה ומתלבטים באיזה ריצוף לבחור? שואלים את עצמכם אילו חיפויי קיר הקבלן שלי נותן?


לראשונה בישראל, חברת נדל"ן משיקה תוכנה המאפשרת לכל אחד לבחור מכורסת ביתו בלחיצת כפתור את מפרט הדירה ולצפות בתוצר הסופי
חברת גיא ודורון לוי ערכה בדיקה במגוון הפרויקטים אותם היא בונה ומצאה כי 32% מהרוכשים שלה העדיפו לקנות דירה על הנייר. אושרי זפרני, סמנכ"ל השיווק והמכירות בחברה מוסר כי רכישת דירה על הנייר זולה בכ-5%-7% מאשר רכישת דירה מוכנה, סכום לא מבוטל שיכול להגיע לכדי הנחה של כ-100 אלף שקלים ואף יותר.


כדי להמחיש לרוכשים בצורה היעילה ביותר מה המוצר הסופי אותו יקבלו בתום הבנייה, גיא ודורון לוי הקימה באמצעות סטודיו PI אלון פסו את "עצב בעצמך"- תוכנת הדמייה ייחודית ובלעדית המדמה את חללי הדירה וממחישה ללקוח את המפרט הטכני אותו בחר.

הלקוח יכול להיכנס לתוכנה ולבחור חיפויי קירות, כלים סניטריים, דלתות וארונות מטבח , לראות כיצד יראו בדירתו ולאחר הבחירה להגיע לספק עם מספר הדגם הנדרש מבלי לבזבז זמן יקר באולמות התצוגה.



"כיום ברוב הפרויקטים של החברה קיים חדר 'פרימיום', המציג ללקוח את המפרט הטכני בצורה מוחשית, זאת מעבר לעזרים השיווקיים העומדים לרשותנו כמו הדמיות, סרטונים, דירה לדוגמא ועוד", מסביר דורון לוי, מנכ"ל משותף בחברת גיא ודורון לוי, "למרות כל זאת, זיהינו אצל הלקוחות את הרצון לראות כיצד תראה הדירה שלהם עם המפרט הטכני אותו הם בחרו. מתוך מחשבה עליהם החלטנו לקחת את זה צעד אחד קדימה על ידי ריכוז כל המפרט בממשק ידידותי הממחיש ללקוח בצורה הפשוטה ביותר מה הוא מקבל ואיך זה נראה בדירה טיפוסית של הפרויקט".


התוכנה נמצאת באתר האינטרנט של החברה והיא מותאמת כרגע לפרויקט החדש style and more, בניין מגורים בוטיק הנבנה בשכונת כפר גנים בפתח תקווה. בהמשך, התוכנה תותאם לשאר הפרויקטים החדשים של החברה.


להלן קישור לאתר הבית בו נמצאת התוכנה:
http://style.more.pt.g-dlevy.co.il/?page_id=16


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il