TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

סינריון מערכות משיקה את מערכת Synerion Mobile


חברת סינריון מערכות משיקה בימים אלו את מערכת Synerion Mobile.לניהול דיווח נוכחות באמצעות שימוש בטלפונים חכמים (Smartphone). המערכת מאפשרת לקבל תמונה מהימנה ומדויקת, אודות נוכחות עובדים באתרים מבוזרים
עובדי שטח וכן עובדים במשרד. המערכת מאפשרת להציג דיווחי שעות, היעדרויות, מאזני חופשות וכד', באמצעות שימוש במערכת הפעלה iOS או אנדרואיד.

הדיווח באמצעות טלפונים חכמים מהווה חלק אינטגרטיבי ממערכת ניהול נוכחות עובדים של סינריון, אך ניתן לשימוש גם בכל מערכת נוכחות אחרת הקיימת בארגון.

טכנולוגית ענן של מיקרוסופט ( Azure ) משמשת כתשתית ליישום המנהל את המערכת ומאפשרת את העברת הנתונים הדו-כיוונית בין הטלפונים החכמים לשרתים הארגוניים. לכן לארגון אין כל השקעה נוספת בתשתיות מיוחדות, אין תלות בספק הסלולר ואין צורך ברכישה והתקנה של חומרה או תוכנה באתרים השונים.
היישום Synerion Mobile נמצא ב- AppStore וב- Android Market.
דיווחי הנוכחות מועברים באמצעות הטלפון החכם, תוך זיהוי מיקום העובד על פי רשימת אתרים מורשים, כך שדיווח מחוץ לטווח המסומן יסומן כחריג לצורכי בקרה. יכולת זו, מאפשרת דיוק מקסימאלי בקביעת מיקומו של המדווח, ובקרה במקרים של דיווחים החורגים מיעדים שהוגדרו כ'מקומות עבודה'. בנוסף, מאפשרת המערכת דיווח מחו"ל, באמצעות הגדרת אתרים מראש ועל פי הזמן המקומי. עוד מאפשרת המערכת לעובד יכולת צפייה בנתוני מאזן החופשה שלו: הזכאות בשנה הנוכחית, ניצול שנתי ויתרת חופשה. תצוגה מורחבת של נתונים תראה גם את מאזן החופשה של השנה שעברה ואת המכסה השנתית בשנה הנוכחית.
בחודשים הקרובים יצאו הרחבות נוספות למוצר הכוללות בין השאר: הצגת גליון נוכחות,דיווחי משימות ובקשה לאישור היעדרות עתידית.

אלי אבני, מנכ"ל סינריון מערכות , אומר: "מערכת Mobile Synerion מאפשרת התייעלות ארגונית בהיבט המשאבים האדמיניסטרטיביים והתשתיתיים המושקעים בניהול זמן העובדים הדיווח באמצעות הטלפונים החכמים יכול גם להוות חלופה יעילה לשעוני הנוכחות המותקנים במשרדים. למערכת יתרונות רבים ביניהם דיווח נוכחות והיעדרות מדויק ומהימן, גם בארגונים בהם מרבית העובדים מבוזרים בשטח, תשלום מדויק לעובד בהתאם לנוכחות בפועל ועוד. העובד לא רק נהנה ממערכת פשוטה וידידותית לתפעול אלא גם מהיכולת לקבל מידע ממסד הנתונים הארגוני בנושאי נוכחות,ויתרות היעדרות ".

אודות סינריון
סינריון מערכות מתמחה במתן פתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון. עם למעלה מ- 25 שנות ניסיון, סינריון משרתת יותר מ-18,000 ארגונים ולמעלה מ- 5,000,000 עובדים בישראל ובעולם. פתרונות התוכנה של סינריון, המותקנים ופועלים בארגונים בכל מגזרי המשק ובכל סדרי הגודל, תומכים בניהול שלבי מחזור חיי העובד בארגון, החל מניהול מערך העובדים וחישוב שכר, דרך ניהול גיוס עובדים וכלה בניהול כישורים בארגון.

מוצרי התוכנה של סינריון קיבלו הכרה בינלאומית והם מיוצאים לאירופה, דרום אפריקה וצפון אמריקה.
סינריון הינה הספק הגדול ביותר בקנדה של פתרונות לניהול מערך העובדים לשוק הבינוני. סינריון היא הנציגה הבלעדית בישראל של חברת Lumesse, מהמובילות בעולם בפתרונות לניהול הכישורים בארגון (Talent Management). סינריון מעסיקה כיום כ- 160 עובדים בישראל ו- 50 עובדים בחברת הבת שלה בקנדה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il