TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

גרנית הכרמל פרסמה הצעת רכש למניות חברת טמבור שבשליטתה


גרנית הכרמל
בכוונת גרנית למחוק את טמבור מהמסחר ולהפכה לחברה פרטית
קבוצת גרנית הכרמל פרסמה הצעת רכש למניות חברת טמבור הנמצאת בשליטתה. הקבוצה, המחזיקה כיום כ- 84% ממניות טמבור, מתעתדת לרכוש את מלוא המניות המוחזקות בידי הציבור המהוות כ- 16% מהונה המונפק של טמבור.

לפי הצעת הרכש, מציעה הקבוצה לרכוש את המניות במחיר של 5.25 ש"ח לכל מניה. לפיכך אם תענה הצעת הרכש במלואה, העלות הצפויה תסתכם בכ- 54 מיליון ש"ח. בהשלמת המהלך תהפוך חברת טמבור לחברה פרטית ותימחק מהמסחר.
הצעת הרכש שפרסמה גרנית, אינה מותנת במחיקת טמבור מהמסחר בבורסה ולכן ייתכן כי גרנית תגדיל את שיעור אחזקתה בחברה גם אם הצעת הרכש לא תושלם במלואה.

מחיר מניית טמבור היום עומד על 4.75 ש"ח, מחיר הצעת הרכש ביחס לשער זה גבוה בכ- 10.5%. לאור היקפי המסחר הנמוכים במניה בחודשים האחרונים, העלויות הכרוכות בהשארת טמבור כציבורית והמבנה הפירמידאלי שאינו עולה בקנה אחד עם מגמות הרגולציה העדכניות החליטה הקבוצה, להציע למשקיעים ולמוסדיים מחיר גבוה ממחיר השוק על מנת להפסיק את המסחר במניה.

טמבור הציגה בשנת 2011 תוצאות שיא במכירותיה, שהסתכמו בכ-770.8 מיליון ₪ לעומת כ- 684.2 מיליון ₪ בשנה המקבילה אשתקד, גידול של כ-13%. הרווח הגולמי גדל בכ- 8% והסתכם בכ- 217 מיליון ₪ בהשוואה לכ- 201.3 מיליון ₪ בשנת 2010. הרווח התפעולי גדל בכ- 9% והסתכם בכ-58.9 מיליון ₪ לעומת כ- 54 מיליון ₪ בשנה המקבילה אשתקד.


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il