TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

ההסתדרות הכריזה על סכסוך עבודה בחברות התעופה הישראליות


הסתדרות החדשה
לדברי ההסתדרות, הסכסוך הוכרז בעקבות החלטת רשות התעופה האזרחית ומשרד התחבורה לחתום על הסכם "שמיים פתוחים", ללא כל ניהול משא-ומתן עם העובדים
ההסתדרות הכריזה בצהריים (ב') על סכסוך עבודה בחברות התעופות אל על, ארקיע וישראייר. בהסתדרות אמרו כי הסיבה לכך היא החלטת רשות התעופה האזרחית ומשרד התחבורה להנהיג מדיניות "שמיים פתוחים", שתפגע לדבריהם ב-25 אלף עובדים.

לדברי ההסתדרות, הסכסוך הוכרז בעקבות החלטת רשות התעופה האזרחית ומשרד התחבורה לחתום על הסכם "שמיים פתוחים", ללא כל ניהול משא-ומתן עם העובדים. הם הזהירו מההשלכות של חתימת ההסכם על העובדים. עוד נמסר כי בחברות התעופה בישראל מועסקים כ-7,000 עובדים וכ-25 אלף משרות הנתמכות באופן ישיר על ידי סקטור התעופה.

הסכם "שמיים פתוחים", אמרו בהסתדרות, "פותח את השמיים בין המתחרים שהן חברות אירופאיות, תוך הצבת החברות הישראליות במצב נחיתות. אבל זה לא הכול. ועדת התיאום וביצוע הכריזה היום על שורה של סכסוכי עבודה, ביניהם סכסוכי עבודה בעניין מיקור חוץ. סכסוך עבודה במע"צ - "החברה הלאומית בדרכים". לדברי ההסתדרות, הסכסוך הוא בעקבות כוונת המעסיק להוציא למיקור חוץ את פעילות החברה ולייתר את העובדים הממלאים את התפקידים הרלוונטיים.

ההסתדרות אף הכריזה על סכסוך העבודה בטלוויזיה החינוכית, לדבריה בעקבות החלטה חד צדדית של ההנהלה להוציא עבודה שאמורה הייתה להתבצע על-ידי עובדי הטלוויזיה למיקור חוץ. סכסוך עבודה הוכרז גם בעיריית פתח תקווה. בהסתדרות אמרו כי הסיבה היא החלטה חד צדדית של ההנהלה לערוך מיקור חוץ.

כמו כן ההסתדרות הכריזה על סכסוך העבודה בתחום רכזי התחבורה והנהגים בשירות
המדינה. בהסתדרות אמרו כי הדבר נעשה בעקבות החלטה חד צדדית של המעסיק להתקין כרטיס חכם ברכבי העובדים, דבר אשר לדבריהם יאפשר מעקב צמוד אחריהם.

בנוסף הוכרז סכסוך עבודה בשירות המדינה ויחידות הסמך. בהסתדרות אמרו כי במקרה זה ההחלטה התקבלה בעקבות החלטת המדינה לבצע שינוי חד צדדי בנוגע להליך המכרז הפומבי ולהרכב ועדת הבוחנים וזאת תוך שבירת הכללים המקובלים ביחסי העבודה הקיבוציים. המחאה של ההסתדרות היא על הכוונה לצרף גם את האחראי הישיר על העובד לוועדה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il