TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

עובדי הרכבת ישבשו את התנועה הסדירה החל מהשבוע הבא


רכבת
ההחלטה על פתיחה בצעדים ארגוניים התקבלה לאחר מו"מ שניהל יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, במשך חודש עם יו"ר דיקטוריון הרכבת, אורי יוגב. זאת במטרה למצוא פתרון במחלוקת בעניין הפרטת עבודת התחזוקה של הקרונות החדשים לחברת "בומברדייה"
עובדי הרכבת ישבשו מהשבוע הבא את תנועת רכבות הנוסעים. תנועת רכבות הנוסעים תיעצר החל מיום שני (ראשון בחצות) לסירוגין: ביום אחד תיעצר כליל תנועת הרכבות והתחנות ייסגרו וביום למחרת תפתח התנועה לנוסעים והעבודה תתקיים כסדרה. כך חוזר חלילה עד הודעה חדשה. השביתה לא תתקיים ביום ראשון וחמישי על-מנת להפחית את הפגיעה בחיילים ונוסעים אחרים בסוף השבוע ובתחילתו.

ההחלטה על פתיחה בצעדים ארגוניים התקבלה לאחר מו"מ שניהל יו"ר ההסתדרות, עופר עיני, במשך חודש עם יו"ר דיקטוריון הרכבת, אורי יוגב. זאת במטרה למצוא פתרון במחלוקת בעניין הפרטת עבודת התחזוקה של הקרונות החדשים לחברת "בומברדייה".

המאבק נגד הפרטת העבודה ברכבת החל עוד לפני מספר חודשים. ההסתדרות והעובדים טוענים כי משמעות ההפרטה היא הכנסת עובדי קבלן נוספים לרכבת. בעקבות השביתה שקיימו העובדים בסוף ספטמבר השנה פסק בית הדין הארצי לעבודה, בראשותה של הנשיאה, נילי ארד, כי השביתה חוקית אולם הורה לקיים מו"מ. במהלך המו"מ דחה האוצר את הצעת העובדים לתחזק את הקרונות תוך הצבת יעדים ותפוקות ברורים.

יו"ר איגוד עובדי התחבורה, אבי אדרי, אמר כי "מסתבר שגם בדרג הגבוה לא מוכנה ההנהלה לקבל שום הצעה שהיצענו והיא נחושה להכניס עובדי קבלן. הצענו לממש את כל היעדים לגבי עמידה ביעדים ותפוקות, הצענו לבחון את העמידה במטלות אלו לאחר תקופה שתיקבע. הדבר היחיד שביקשנו לא להביא עובדי קבלן. לצערנו הרב משרד האוצר ויו"ר הדריקטוריון מתנגדים".

יו"ר ועד העובדים, גילה אדרעי, אמרה כי "ניהלנו מו"מ במטרה להגיע להבנה. אבל לא ניתן שדור העתיד של הרכבת יהיה במעמד נחות בהעסקה קבלנית. עשינו הכל כדי להפחית את הפגיעה בציבור הנוסעים. אני מקווה שהיום הציבור מבין יותר שעניין עובדי הקבלן הוא עקרוני".


טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il