TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לעליות שערים; החלטת הריבית תתפרסם אחה"צ


אילוסטרציה - גרף עולה
הידיעה המעודדת מכיוון אירופה היא שקרן המטבע הבינלאומית תזרים לאיטליה סכום אסטרונומי של עד 600 מיליארד יורו. שופרסל ושותפות גלוב ירכזו עניין
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר בעליות שערים. החוזים העתידיים בוול סטריט מוסיפים 2.1%. הידיעה המעודדת מכיוון אירופה היא שקרן המטבע הבינלאומית תזרים לאיטליה סכום אסטרונומי של עד 600 מיליארד יורו.

היום בשעה 17:30 יפרסם בנק ישראל את הריבית לחודש דצמבר. הערכות הכלכלנים היא שהריבית תרד ב-0.25% לרמה של 2.75% כאשר הגורמים המרכזיים אשר ילוו את ההחלטה הם המשבר הכלכלי בעולם שמרכזו באירופה והרעה בסנטימנט המקומי בצל ההתרחשויות בגזרה הגיאו-פוליטית.

שותפות חיפוש הנפט גלוב אקספ יהש הודיעה כי הגיעה לשכבת המטרה אך נתקלה בקשיים טכניים בביצוע הלוגים והחליטה להביא ציוד חדש בתחילת דצמבר. בעקבות התקלה, צפויה עלות הקידוח להתייקר ב-350 אלף דולר.

חברת שופרסל תיסחר על רקע ההודעה כי אפי רוזנהויז, מנכ"ל ונשיא החברה הגיש אתמול את התפטרותו לדירקטוריון החברה כאשר גם ריצ'י הנטר שכיהן כמנהל העסקים הראשי ברשת פורש אף הוא. איציק אברכהן שכיהן כסמנכ"ל התפעול של הרשת מונה לתפקיד מנכ"ל שופרסל.

בורסת ת"א ננעלה אתמול בעליות שערים לאחר מהפך דרמטי בשעה וחצי האחרונות של יום המסחר. בתחילת היום היה נראה שהבורסה ממשיכה את המגמה השלילית של 9 הימים הקודמים, אולם המגמה השתנתה לאחר שמאיטליה התקבלו ידיעות כי קרן המטבע הבינלאומית תזרים לה חבילת סיוע בסך של 600 מיליארד יורו.

בסופו של יום, מדד המעו"ף זינק ב-1.8% ל-1,035 נקודות אחרי שבתחילת היום צנח ב-2.4%, מדד ת"א 75 נחלש ב-0.4% ומניות הבנקים נסקו ב-2.77%. מחזור המסחר בבורסה הסתכם ב-944 מיליון שקל.

בשוק המניות בלטו לשלילה אלביט הדמיה שירדה ב-4.4%, כלכלית ירושלים שנפלה 4%, דלק ישראל שאיבדה 3.3% מערכה, ומניית דלק קבוצה שהשילה 0.5%. אסם עלתה ב-3.1%, טבע הוסיפה 0.6% וכיל עלתה ב-0.4%.

מניות הבנקים רשמו התאוששות מרשימה, לקראת פרסום דוחותיהם בימים הקרובים. פועלים עלתה ב-2.7%, לאומי הוסיפה 2.9% ומזרחי טפחות גאתה ב-3%.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il