TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

רבד מוכרת בניין משרדים בקנדה תמורת 50 מיליון שקל


אריאל אבן, מנכל רבד
בחודש אוקטובר דיווחה רבד כי חתמה על עסקה למכירת נכס בשוויץ, בתמורה כוללת של כ-288 מיליון שקל (כ-70 מיליון פרנק שוויצרי). המכירה הניבה לרבד, שהחזיקה בכ-90% מהזכויות בנכס, עודף תזרימי של כ-78 מיליון שקל (כ-19 מיליון פרנק שוויצרי)
חברת הנדל"ן רבד, בשליטתו של יגאל אהובי ובניהולו של אריאל אבן, דיווחה כי חברת בת שלה חתמה על הסכם למכירת מלוא הזכויות בבניין משרדים, הממוקם בעיר מונטריאול שבקנדה, בתמורה כוללת של כ-50 מיליון שקל (כ-13.7 מיליון דולר קנדי). מכירת הנכס תניב לרבד עודף תזרימי של כ-15.7 מיליון שקל (כ-4.3 מיליון דולר קנדי), וזאת לאחר פירעון הלוואה שעמדה כנגד הנכס וכיסוי הוצאות המכירה ומס.

אריאל אבן, מנכ"ל רבד, אמר היום: "בחודשיים האחרונים מימשנו שני נכסים, בשוויץ ובקנדה, שהניבו לנו יחד עודף תזרימי של כ-95 מיליון שקל. הנכס הנמכר נרכש בעבר בתמורה לכ-8 מיליון דולר קנדי ובשלב זה מיצה מבחינתנו את פוטנציאל ההשבחה שלו. המימוש יוצר לנו עודף תזרימי שיופנה להזדמנויות רכישה שאנו מאתרים, תוך ניצול מצבים שנוצרו בשווקים בחודשים האחרונים".

בחודש אוקטובר דיווחה רבד, כי חתמה על עסקה למכירת נכס בשוויץ, בתמורה כוללת של כ-288 מיליון שקל (כ-70 מיליון פרנק שוויצרי). המכירה הניבה לרבד, שהחזיקה בכ-90% מהזכויות בנכס, עודף תזרימי של כ-78 מיליון שקל (כ-19 מיליון פרנק שוויצרי).

בחודש ספטמבר דיווחה החברה, כי היא חתמה על עסקה באנגליה לרכישת 50% מזכויות הבעלות בבניין משרדים, וזאת תמורת כ- 14.7 מיליון ליש"ט (100%). בניין המשרדים מושכר לחברת St. James Place wealth management בהסכם ל-16 שנה ממועד הרכישה.

רבד הודיעה לאחרונה כי דירקטוריון החברה אישר חלוקת דיבידנד בהיקף של כ- 10 מיליון שקל לבעלי מניותיה.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il