TLV  |  LDN  |  NY
 
מסחר בבורסה בורסה מסחר בבורסה תחרות המשקיעים מסחר בבורסה

העמלות שלנו

העמלות שלנו

חדשות

גידול של כמעט פי 3 בגניבת רכבים חדשים מודל 2023

מערכת טלנירי | 28/9, 20:19
פוינטר מסכמת את רבעון 3 בגניבות רכב בישראל

אינטל וטאואר מודיעות על הסכם חדש להרחבת כושר ייצור

מערכת טלנירי | 5/9, 21:04
טאואר תרחיב את כושר הייצור שלה בטכנולוגיית 300 מ"מ באמצעות רכישת מכונות שיותקנו במפעל אינטל בניו מקסיקו, כמענה לביקושים גדלים של לקוחות החברה

בורסת ת"א: צפי לפתיחה שלילית; מניות הנפט והגז ירכזו עניין


אילוסטרציה - גרף יורד
טרם פתיחת המסחר פער הארבירטאז' המשוקלל בקרב המניות הדואליות מצביע על ירידות של כ-1.5% במדד המעו"ף. עם זאת, החוזים העתידיים לקראת פתיחת יום המסחר בארה"ב מאותתים על עליות
בורסת ת"א צפויה לפתוח את יום המסחר השלישי של השבוע בירידות שערים חדות, על רקע צניחת המדדים אמש בוול סטריט. מניות הנפט והגז ימשיכו לרכז עניין. טרם פתיחת המסחר פער הארבירטאז' המשוקלל בקרב המניות הדואליות מצביע על ירידות של כ-1.5% במדד המעו"ף. עם זאת, החוזים העתידיים לקראת פתיחת יום המסחר בארה"ב מאותתים על עליות.

כלכלני גולדמן זאקס הצטרפו לגל הבנקים בעולם אשר חותכים את תחזית הצמיחה הגלובלית. כלכלני הבנק העריכו עוד כי כלכלות צרפת וגרמניה אשר נחשבות לכלכלות החזקות בגוש היורו ישקעו למיתון.

אמש ננעל המסחר בארה"ב בירידות שערים חדות, זאת לאחר שפתח את המסחר ביציבות ובחלק מהיום המדדים אף נסחרו בעליות. בסיכום יומי צנח מדד הנאסד"ק ב-3.3%. ירידות שערים חדות נרשמו גם במדד הדאו ג'ונס (2.4%-) ובמדד ה-S&P 500 בשיעור של 2.9%.

מרבית המניות הדואליות חזרו עם פער שלילי, ביניהן בולטות אודיוקודס (19%-), סלקום (7.4%-), גיוון (6.8%-), איזיצ'יפ (5.9%-), נייס (5.5%-), פריגו (5.1%-), רדויז'ן (5%-), פלוריסטם (4.7%-), פרוטליקס (4%-), טאואר (3.6%-), פרטנר (3.4%-), סרגון (2.9%-) וטבע (2.5%-). בצד החיובי מצויה מניית נובה שחוזרת עם פער של 1.7%.

סקטור הבנקאות צפוי לפתוח את המסחר תחת לחץ, זאת לאחר שבנק ישראל שוקל להעלות את יחס הלימות ההון הנדרש מהבנקים המקומיים מרמה של 7.5% לרמה של 10%-11%, זאת כחלק מההיערכות לתקנות באזל 3. מהלך זה, אם יצא אל הפועל ידרוש מהבנקים להקטין את סך האשראי ואף להרחיב את בסיס ההון.

חברה לישראל נמצאת במגעים להשקעה בחברת הכשרה אנרגיה המחזיקה בזכויות ברישיונות 'מירה' ו'שרה'.

מניית אודיוקודס צפויה לצנוח בחדות במהלך המסחר, זאת לאור אזהרת ההכנסות שפרסמה החברה אתמול. במסחר המקומי הגיבה המניה בצניחה של 8%, אולם בחו"ל צללה המניה ב-27%. מניית החברה תשלים היום את הפער העצום.

בורסת ת"א נסגרה אתמול בעליות שערים לאחר פתיחה שלילית בה איבדו המדדים מעל 1%. מניות סקטור הגז והנפט סיפקו את הרוח הגבית. מדד המעו"ף סגר בעלייה של 0.65% לרמה של 1,061 נקודות, מדד ת"א 75 עלה 0.8% ומדד הבנקים עלה 0.7%. מחזור המסחר הסתכם ב- 1.39 מיליארד שקלים. כור הוסיפה 5.4% וכיל דווקא ירדה ב-1.5%.

מכתשים אגן הוסיפה 3.9%. החברה הנמצאת בשליטת כור דיווחה היום כי התקבל אישור רשות ההגבלים העסקיים של האיחוד האירופי לביצוע עסקת המיזוג. הצדדים לעסקת המיזוג נערכים לביצוע הליכי השלמת העסקה במהלך הימים ה-17 וה-18 באוקטובר, כלומר בעוד כשבועיים.

מניית שטראוס ירדה ב-1.8%. החברה הודיעה אתמול על כוונתה להוריד מחירי מוצרים בסיסיים בכ-12%. מעבר למשמעויות ארוכות-הטווח, ברור כי הרווח לטווח הקצר נפגע.

אפריקה ישראל הוסיפה 1.9%. אפי פיתוח, זרוע ההשקעות של החברה באירופה, השלימה בסוף השבוע את רכישת מלוא הזכויות בקניון AFIMALL במוסקבה, ומחזיקה כעת במלוא הזכויות (100%) בקניון. אפי פיתוח שילמה עבור 25% מהזכויות הנותרות בקניון כ-5 מיליארד רובל או כ-157 מיליון דולר.



טלנירי מציעה לך את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת!

פתיחת חשבון למסחר בארץ ובארה"ב, שירותי איתותים לישראל, ארה"ב והמעו"ף, שירות החזרי מס, תוכנת ניתוח טכני ועוד... השאר את פרטיך ונחזור אליך בהקדם

שם מלא*: טלפון*: דוא"ל:


RSS
- מידע פיננסי לפני כולם  © כל הזכויות שמורות  |  משרד ראשי: יגאל אלון 94, תל-אביב  |  08-936-1736  |  info@talniri.co.il